Gå til innhold

Du som veier 60-65kg og ikke trener noe særlig. Hva spiser du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 20.8.2020 den 18.50, AnonymBruker skrev:

Nå veier jeg 55 kilo +/-, men jeg er også ganske lav. BMI rundt 20.

Spiser utrolig usunt, og som regel ikke måltider.

Spiser kanskje en sjokolade eller to i løpet av en dag, drikker endel lettbrus, og noe ferdigmatopplegg (grønnsakslasagnen som heter "digg vegetarmat" f.eks) eller et rundstykke med pålegg om jeg har lyst på noe middag-lignende. 
Mesteparten av kostholdet mitt er altså godteri. Trener ikke, men spaserer uansett hva jeg skal (innenfor rimelighetens grenser, så klart), så er i endel aktivitet sånnsett.

Anonymkode: f2a0f...822

Hva er 1-2 sjokolader? Det er forskjell på om det er to små på under 50 gram eller to store på 200 gram hver. 

Anonymkode: 88d8a...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 178 høy og veier 62 kg. Jeg spiser helt vanlig mat, og spiser meg alltid mett, men sammenlignet med andre ser jeg jo at jeg ikke spiser like mye. Når man ikke overspiser til stadighet holder jo magesekken seg i normal størrelse og man spiser passe mengde helt automatisk fordi det ikke er plass til mer. Jeg er vokst opp i en tid hvor man lærte at lørdag var godtedagen og jeg spiser derfor sjelden godteri også.

Anonymkode: c10b0...6cf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2020 den 8.28, AnonymBruker skrev:

Jeg er 158 cm høy og vekten svinger mellom 60,5- 61,5. Jeg trener litt, men ikke nok, men kunne med fordel vært litt fastere i kroppen. Bortsett fra det, så vil jeg absolutt ikke beskrive meg selv som stor. Jeg er slank, bruker 34 i klær. 

Anonymkode: 7dab6...d3b

Kommer nok litt an på hvordan vekten er fordelt. Jeg er 162 og da jeg tippet over 60 kg følte jeg meg feit og brukte medium i klær. 

Anonymkode: 703c8...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2020 den 7.30, AnonymBruker skrev:

60-65kg er jo mye.. de første vil se dvaske ut med mindre de kiloene er muskler 

Anonymkode: 11075...770

Mener du virkelig at 60 kg er mye for en på 170? La meg gjette: du er mann?

Anonymkode: a50f9...2e2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...