Gå til innhold

Sexen fungerer ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er frustrerende. Jeg har datet en fyr i et par måneder nå, jeg synes han er kjekk, morsom, snill. Jeg liker han godt. 
Men sexen fungerer ikke. De første gangene vi skulle ha sex ble han slapp med en gang han skulle ta på kondom, prøvde flere ganger, men det gikk ikke. Dette skjedde sikkert 10 ganger før vi endelig fikk det til. Men sexen er fortsatt veldig dårlig, det er kun misjonærstillingen som fungerer for han, forsøk på alt annet gjør bare at han blir slapp, og så kommer han veldig fort, et par minutter misjonær og så er vi ferdig.
Tror dere at det blir bedre etterhvert? Nå er vi hvert fall der at vi har sex! Så på en måte har det jo allerede blitt bedre..., men jeg er veldig glad i sex og synes det er synd at det er slik som nå, prøver å ikke vise det, men det merkes nok, og jeg merker at han også blir frustrert når han ikke får den opp. 

Anonymkode: 06f5a...bd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir nesten garantert bedre uten kondom da. Så om det bmir seriøst kan dere jo vurdere det

Anonymkode: 87fa7...644

Skrevet

Hmm hva sier han selv? Det pleier å bli bedre hvis man kan prate om sex sammen, leke, erte og tøyse, lette litt på stemningen.

«Nei nå ramla’n sammen igjen gitt» ikke ta ting så dønn seriøst. Det sitter garantert i hodet hvis han ikke er i 50 åra, og han har vel hatt andre før deg?

Anonymkode: 33974...3d9

• Liker 1
Skrevet

Jeg var heller ikke kjempeimponert de første mnd med typen min sin prestasjon i sengen (før vi ble sammen). Han kunne også lett bli slapp midt i samleiet, og jeg måtte ofte få han i gang igjen. I tillegg tok han nesten aldri på meg nedentil og varmet meg aldri opp....
Rett etter vi ble sammen er det som at en slags kode oppi hjernen hans ble knekt, og plutselig fikk han mer selvtillit, ble aldri slapp og rett og slett turte å utfolde seg skikkelig i senga (sakte men sikkert mnd for mnd). Og sexen vår har bare blitt bedre og bedre. Nå er den virkelig fantastisk (han blir aldri slapp, holder lenge og er stiv som en pinne bare han tar litt på puppene mine), så jeg kan IKKE klage☺️ Så det finnes håp!

Hilsen en som vurderte å droppe typen sin pga dårlig prestasjon i senga. 

Anonymkode: ae0c0...9ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...