Gå til innhold

Noen menn som har klart å gå fra vanskelig til lett(ere) å få orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt vanskelig for å få orgasme, selv ved runking.

Helt siden jeg oppdaget runking tidlig i puberteten har det foregått med en spesiell teknikk - fingre nøyaktig plassert rundt penis og et forholdsvis høyt tempo.

Helt umulig å gjenskape ved naturlig sex naturlig nok.

Nylig har det også gått opp for meg at selve runkingen ikke er spesielt behaglig, det er sluttresultatet som teller.

Det føles nøytralt/ingenting, av og til faktisk litt vondt ut.

Mens når kona suger meg eller bruker sin hånd føles det derimot helt magisk ut. Det iler i hele kroppen når hun lar tungen gli sakte oppover langs penis. 

Uansett, jeg håper å komme dette til livs og har satt meg som mål om å slutte med runking, i håp om at kroppen kan lære seg å bli vant til normal tilfredsstillelse.

Så til spørsmålet; er det noen menn her (evt har din partner om du er kvinne) som har klart noe lignende?

Hvor lang tid gikk det i så fall, og hva gjorde du/han/dere?

Anonymkode: 1eda8...563

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NoFap - kjenner du til det?

Anonymkode: 83bba...f00

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

NoFap - kjenner du til det?

Anonymkode: 83bba...f00

Ja, det er i grunn det jeg tenker å prøve ut, samt å korte ned sex-lengden (stoppe etter X tid i stedet for å holde på i evigheten.

Tror rekorden er to 2,5 time uten orgasme og da er jeg helt pumpe utslitt, samt at  vi er såre begge to.

Spørsmålet om noen her har lykkes/fått det bedre er derimot fortsatt ubesvart

Skrevet

Google etter death grip - det ligger en 3 mndr oppskrift på akkurat dette. Satte mannen min på den - og det funka. Men lett for at det kan "skli" ut etterpå , og da bør oppskrifta gjentas. Ideen er - som du selv nevner - å endre på runketeknikk, øke sensitiviteten og for all del; sette ned tempoet. Seriøst, 2,5 timer!? cred for utholdenhet fysisk kondisjon...

Anonymkode: bb4cd...474

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Google etter death grip - det ligger en 3 mndr oppskrift på akkurat dette. Satte mannen min på den - og det funka. Men lett for at det kan "skli" ut etterpå , og da bør oppskrifta gjentas. Ideen er - som du selv nevner - å endre på runketeknikk, øke sensitiviteten og for all del; sette ned tempoet. Seriøst, 2,5 timer!? cred for utholdenhet fysisk kondisjon...

Anonymkode: bb4cd...474

Kunne du sagt noe om hvordan han var før og etter? Hvor lang tid tok det typisk før, og hvor lang tid tok det etter «kur»?

2,5 time er ikke hverdags, som regel har jeg gitt opp lenge før det.

Tror jeg svært sjeldent har kommet på under en time, og det tærer jo litt på.

Skrevet

Du ble forhåpentligvis ikke satt på antidepressiva i barndommen?  

Anonymkode: de0ab...114

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Du ble forhåpentligvis ikke satt på antidepressiva i barndommen?  

Anonymkode: de0ab...114

Hehe, nei.

Er snart 40, var vel knapt vanlig å medisinere psykiske problemer når jeg var liten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...