Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er 4+2 i dag, men må nok innse at dette ikke blir noe av. 
Har bare fått svaaaaake streker 5 dager på rad, som ikke er blitt sterkere, og Clearblue Digital viser «ikke gravid». 
Hva gjør jeg nå?

Er det slik at så lenge jeg ikke har noen plager (feber/smerter/veldig sterke blødninger e.l.) så er det bare å bli hjemme og vente på at naturen ordner opp, og så eventuelt kontakte lege om syklus ikke returnerer, eller er det slik at man burde kontakte legen ved enhver erkjent SA, uansett? 

Alt jeg googler handler om graviditeter som er litt lenger på vei enn meg, hadde jeg ikke testet eller prøvd så hadde jeg vel bare tenkt på det som en forsinket mens liksom, så når de sier «kontakt alltid lege ved blødning i svangerskapet» så føler jeg ikke helt det gjelder meg. Er jo ikke noe man kan gjøre for å redde dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke nødvendig så tidlig, nei. Kroppen vil nok bare fikse det selv og muligens oppleves som menstruasjon. Liksom hvis du ikke hadde visst du var gravid kunne du ha tenkt at dette var mensen. Jeg mistet i uke 9 og der og bare fikset kroppen i det selv og det var som en litt kraftigere mensen.

Beklager at dette skjer ❤️

Anonymkode: f75a4...34e

Skrevet

Jeg tror ikke du trenger kontakte lege dersom det skjer så tidlig. 
Bare vær litt obs på om du skulle føle deg syk eller få smerter i magen, da tenker jeg at legen må involveres. Lykke til ☺️

Anonymkode: aded0...da3

Skrevet

Du har tenkt riktig. Trenger ikke kontakte lege om du ikke opplever smerte/feber. 

Trist at du opplever dette :( Dessverre er det ingenting å gjøre for å forhindre det om SA skjer. Forhåpentligvis blir du raskt gravid igjen! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...