AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #1 Skrevet 18. august 2020 Er det andre som har/har hatt vondt i/under ribbeinet under graviditet? Har vondt på venstre side, men ikke hele tiden. Er ømt å ta på, og i enkelte stillinger. Er ikke veldig vondt, men nok til at det blir "au" av og til. Er ikke vondt når jeg går osv, helst når jeg bøyer meg i sit ups stilling og noen sittestillinger, men ikke hele tiden. Andre som har hatt dette og hva kom det av? Er i uke 34 om det har noe å si. Ps. Var sikker på at jeg hadde utviklet svangerskapsforgiftning, men har tatt flere urinprøver for å dobbeltsjekke og det er ingen utslag på protein. Anonymkode: f43bb...6b4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #2 Skrevet 18. august 2020 Eg har det av og til. Er i uke 27. Hos meg er det sårt på høyre side, men tror det kommer av at det presses på 😅 Har ikke tatt noe urinprøve på en stund, så hvis det er svangerskapsforgiftning så finner jeg ut av det på mandag. Anonymkode: 23141...ad1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #3 Skrevet 19. august 2020 Jeg er snart like langt på vei som deg og har slitt med det samme. Er ikke babyens skyld men tror bare enkelte sittende stillinger legger litt ekstra press akkurat der. Hjelper å strekke seg ut litt å avlaste det området for trykk. Anonymkode: 7d4bc...1b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå