Gå til innhold

Kommer 20åringer veldig fort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde sex med en mann på 22år. Er selv 30år gammel kvinne og vant til at det går litt tid. Men han, han kom på no time😅 vanlig? 

Anonymkode: 03da2...61d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var vel bare uerfaren da.

Anonymkode: 2fbdb...236

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han var vel bare uerfaren da.

Anonymkode: 2fbdb...236

Er det så vanlig å være så erfaren i så ung alder da? 

Skrevet

Det kommer an på utrolig mye. 

Er han full kan det gå lang tid eller ikke gå i det hele tatt. 

Er han sprengkåt og ikke tatt seg en runk eller du har fristet han så kan han komme veldig fort. 

Noen har også noe som kalles premature ejaculation som gjør at det er snakk om 3 jokk så er det over.. Så og si. 

Han kan mangle erfaring osv. 

Det er veldig mange svar på dette. Ingen menn er like, det samme som alle kvinner. 

Anonymkode: 3539b...fe6

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde sex med en mann på 22år. Er selv 30år gammel kvinne og vant til at det går litt tid. Men han, han kom på no time😅 vanlig? 

Det mest slående resultatet var at det var veldig store variasjoner. Studien fant at sexen for hvert par varte alt fra 33 sekunder til 44 minutter, mens median-tiden var på 5,4 minutter. Median betyr at dersom man plasserer de 500 parene på en linje, vil det paret som står i midten ha en gjennomsnittlig samleietid på 5,4 minutter.

tviler på mye har endret seg siden 2016 les her

Anonymkode: aaff6...f37

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer an på utrolig mye. 

Er han full kan det gå lang tid eller ikke gå i det hele tatt. 

Er han sprengkåt og ikke tatt seg en runk eller du har fristet han så kan han komme veldig fort. 

Noen har også noe som kalles premature ejaculation som gjør at det er snakk om 3 jokk så er det over.. Så og si. 

Han kan mangle erfaring osv. 

Det er veldig mange svar på dette. Ingen menn er like, det samme som alle kvinner. 

Kvinner er annerledes der. Kan ikke sammenlignes. Menn går det for, få kvinner går det for. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For eks fristet han lenge med å være kostbar i flere uker? Det er tilfelle her tror jeg. Jeg har småtirret på han lenge (jeg visste han ville ha meg) men tøyde det lenge. ;)

Ts

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er annerledes der. Kan ikke sammenlignes. Menn går det for, få kvinner går det for. 

Få kvinner kjenner egen kropp godt nok til å gå for. Jeg fant ikke ut av min egen metode før jeg var 25. Men såklart. Menn har hastverk med å få det gjort. 

Skrevet

Vanlig

Anonymkode: 97a3b...044

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanlig

Var bare var noen jokk, så var det over😅 kanskje også noe med at jeg er litt eldre, mer erfaren? Eller hva? 

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Var bare var noen jokk, så var det over😅 kanskje også noe med at jeg er litt eldre, mer erfaren? Eller hva? 

Mange unge menn kommer svært, svært raskt. Det er umulig å holde igjen, men da kan de jo typisk ta en runde til like etter.

Jeg er mann og varte kun noen få jokk på den alderen. Noen ganger gikk det etter ett jokk og. Går seg til med alderen

Skrevet

🤦🏻‍♀️ Du er 30 år og spør om alle 20 åringer kommer fort? Du er 30 år og skjønner ikke at folk er forskjellige uansett alder....

Anonymkode: d1274...44f

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du virker ikke særlig erfaren 😅

Anonymkode: 5a2e4...0db

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du virker ikke særlig erfaren 😅

Anonymkode: 5a2e4...0db

Ikke erfaren hos så unge menn nei. 

Jeg har hatt flere noe eldre menn, men de må gjerne bytte stilling underveis og holde på en god del lengre enn denne mannen på 22år måtte. 

Nei, alle er ikke like. Du har rett i det🤦‍♀️ Alikavel blir det en vesentlig forskjell på sexlivet hos en i tjueårene kontra sent 40årene. Ts

• Liker 1
Skrevet

Du får ha sex med eldre menn da

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får ha sex med eldre menn da

Nei da. 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke erfaren hos så unge menn nei. 

Jeg har hatt flere noe eldre menn, men de må gjerne bytte stilling underveis og holde på en god del lengre enn denne mannen på 22år måtte. 

Nei, alle er ikke like. Du har rett i det🤦‍♀️ Alikavel blir det en vesentlig forskjell på sexlivet hos en i tjueårene kontra sent 40årene. Ts

Og du hadde ikke sex med menn på rundt 20 når du selv var på den alderen...?🙄

Anonymkode: 452ef...7c5

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og du hadde ikke sex med menn på rundt 20 når du selv var på den alderen...?🙄

Anonymkode: 452ef...7c5

Da var de gjerne godt mot 40årene, slutten av 30årene. 

• Liker 1
Skrevet

Ganske naturlig å komme raskt.

Skrevet

Jeg er motsatt. Jeg kunne holde på i timesvis og hadde mye bedre kontroll på orgasmen når jeg var 20 kontra i 30 årene. Lurer på hvorfor i grunnen? Trodde egentlig det skulle være motsatt😂 

Anonymkode: 05c4d...db1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...