Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min faste rådgiver for hudpleie og sminke er så sykelig opptatt av at man alltid må bruke en god øyekrem. Jeg har aldri gjort det, bare brukt en vanlig fuktighetskrem i hele ansiktet. Hva er så viktig med den berømmelige øyekremen?

Anonymkode: f1098...f9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tåler den vanlige fuktighetskremen din rundt øynene så er det helt sikkert like bra som noe annet 😊  Poenget med øyekremer er vel bare at de er litt lettere, og siden huden rundt øynene er tynnere er det mange som f.eks hovner opp ved bruk av den vanlige dag-kremen (det gjør jeg).   Den viktigste hudpleien skjer uansett innenfra, sunn mat og nok væske!

Anonymkode: 75a84...e15

Skrevet
På 19.8.2020 den 5.48, AnonymBruker skrev:

Hvis du tåler den vanlige fuktighetskremen din rundt øynene så er det helt sikkert like bra som noe annet 😊  Poenget med øyekremer er vel bare at de er litt lettere, og siden huden rundt øynene er tynnere er det mange som f.eks hovner opp ved bruk av den vanlige dag-kremen (det gjør jeg).   Den viktigste hudpleien skjer uansett innenfra, sunn mat og nok væske!

Anonymkode: 75a84...e15

Aha! Takk for svar. Jeg tåler ansiktskremen min fint og har egentlig aldri hatt problemer med huden hverken rundt øynene eller andre steder. Da tror jeg ikke jeg gidder bruke penger på øyekrem selv om min «guru» insisterer på at alle må bruke det 😅

Anonymkode: f1098...f9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...