AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #1 Skrevet 18. august 2020 Jeg fant ut jeg hadde samleie rundt eggløsning perioden i syklusen min. Nå er det 3 dager siden jeg skulle hatt mensen. Jeg testet meg for 2 dager siden (en dag etter forventet mens), men var negativ. jeg har ømme bryster, litt sliten og mer trøtt en vanlig. I tillegg hadde jeg en liten blødning igår som var rosa-aktiv og var veldig lite. Kan ikke så mye om dette, men er det mulig jeg er gravid men at jeg teste for tidlig? har ikke hatt noen blødning siden når jeg hadde litt igår? leste at litt blødning kan være festeblødning men vet jo ikke. noen som har vært i samme situasjon? Eventuelt når testet dere positiv etter festeblødning? Og hvor lenge må man vente på å ta ny test? Anonymkode: 5ca7d...d94
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #2 Skrevet 18. august 2020 Noen får festeblødning, men det er veldig lite og rosaaktig som du skriver. Noen opplever å blø litt og uten at det er noe gale, mens andre igjen... Er ikke så heldige. Så det er ganske vanskelig å si. Nå når du skulle hatt mensen så skal du kunne teste positivt hvis du skulle vært gravid. Men prøv igjen om 2 dager og se Jeg fikk ikke positiv test før etter en uke jeg skulle hatt mensen. Anonymkode: 7d87e...e5c
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #3 Skrevet 19. august 2020 Ingen her kan vite om du er gravid men om du har testet etter mensen skulle komme og testen er negativ så er der usannsynlig Anonymkode: 045a9...0f6
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #4 Skrevet 19. august 2020 Er det ikke sånn at kroppen starter å produsere HCG når egget fester seg? Dersom det er tilfellet, kan det være at det er for tidlig for deg å teste. Ville testet med en tidlig test om et par dager. Evt gått til legen når du er en uke på overtid. Anonymkode: 76478...ca0
Momin Skrevet 19. august 2020 #5 Skrevet 19. august 2020 6 dager etter festeblødning fikk jeg positiv test. festeblødning 3 dpo og positiv test 9 dpo. Samme da jeg hadde festeblødning 4 dpo.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #6 Skrevet 19. august 2020 Om festeblødning skjer er omdiskutert, derimot er det vanlig med småblødninger tidlig i svangerskap (inkludert når man skulle hatt mensen). Uansett, det er usannsynlig at egget skulle ha festet seg først to uker etter eggløsning, så om du har rett i eggløsningstidspunkt er du mest sannsynlig ikke gravid. Hcg dobler seg ca annenhver dag i et levedyktig svangerskap, så om du tror du kan ha vært helt på grensa ved forrige test er det bare å teste igjen nå. Lykke til! Anonymkode: dc170...7b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå