Gjest Trolletrine Skrevet 17. juli 2005 #1 Del Skrevet 17. juli 2005 Har betalt ferieturen med mastercard,-det sies jo at da har jeg reiseforsikring.Men hvordan dokumentere dette?Må vel ha noen papirer med meg,eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 20. juli 2005 #2 Del Skrevet 20. juli 2005 Har betalt ferieturen med mastercard,-det sies jo at da har jeg reiseforsikring.Men hvordan dokumentere dette?Må vel ha noen papirer med meg,eller? ← Så lenge du har betalt min. 50% av reisen med ditt Mastercard, så er du (og inntil 3 andre??) dekket av reiseforsikringen. Du fikk vel ved opprettelsen av mc-kortet tilsendt en slags velkomstpakke, eller? Om d evt fulgte med et lite forsikringsbevis (på størrelse med et bankkort, i myk plast/eller hard papp). Tror ikke det er nødvendig med noen dokumentasjon, bare et tlfnr du kan ringe til forsikringsselskapet om det skulle skje noe...Forsikringsselskapet vil jo i ettertid evt sjekke med kredittkortselskapet at du faktisk betalte reisen med kortet, og da tar de det videre på egenhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 20. juli 2005 #3 Del Skrevet 20. juli 2005 Tuuuusen takk for svar!!! Joda,fikk masse papirer som jeg ikke leste så nøye De skal nå leses :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 21. juli 2005 #4 Del Skrevet 21. juli 2005 Husk at hvis du drar på bilferie og bruker dette mastercardet når du fyller bensin har du også reiseforsikring på denne turen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå