Gå til innhold

Mastercard/forsikring

Anbefalte innlegg

Gjest Trolletrine
Skrevet

Har betalt ferieturen med mastercard,-det sies jo at da har jeg reiseforsikring.Men hvordan dokumentere dette?Må vel ha noen papirer med meg,eller?

Skrevet
Har betalt ferieturen med mastercard,-det sies jo at da har jeg reiseforsikring.Men hvordan dokumentere dette?Må vel ha noen papirer med meg,eller?

Så lenge du har betalt min. 50% av reisen med ditt Mastercard, så er du (og inntil 3 andre??) dekket av reiseforsikringen.

Du fikk vel ved opprettelsen av mc-kortet tilsendt en slags velkomstpakke, eller? Om d evt fulgte med et lite forsikringsbevis (på størrelse med et bankkort, i myk plast/eller hard papp).

Tror ikke det er nødvendig med noen dokumentasjon, bare et tlfnr du kan ringe til forsikringsselskapet om det skulle skje noe...Forsikringsselskapet vil jo i ettertid evt sjekke med kredittkortselskapet at du faktisk betalte reisen med kortet, og da tar de det videre på egenhånd. :)

Gjest Trolletrine
Skrevet

Tuuuusen takk for svar!!! :ler: Joda,fikk masse papirer som jeg ikke leste så nøye :sjenert: De skal nå leses :grine2:

Skrevet

Husk at hvis du drar på bilferie og bruker dette mastercardet når du fyller bensin har du også reiseforsikring på denne turen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...