Gå til innhold

Mastercard/forsikring

Gjest Trolletrine

Anbefalte innlegg

Gjest Trolletrine

Har betalt ferieturen med mastercard,-det sies jo at da har jeg reiseforsikring.Men hvordan dokumentere dette?Må vel ha noen papirer med meg,eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har betalt ferieturen med mastercard,-det sies jo at da har jeg reiseforsikring.Men hvordan dokumentere dette?Må vel ha noen papirer med meg,eller?

Så lenge du har betalt min. 50% av reisen med ditt Mastercard, så er du (og inntil 3 andre??) dekket av reiseforsikringen.

Du fikk vel ved opprettelsen av mc-kortet tilsendt en slags velkomstpakke, eller? Om d evt fulgte med et lite forsikringsbevis (på størrelse med et bankkort, i myk plast/eller hard papp).

Tror ikke det er nødvendig med noen dokumentasjon, bare et tlfnr du kan ringe til forsikringsselskapet om det skulle skje noe...Forsikringsselskapet vil jo i ettertid evt sjekke med kredittkortselskapet at du faktisk betalte reisen med kortet, og da tar de det videre på egenhånd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolletrine

Tuuuusen takk for svar!!! :ler: Joda,fikk masse papirer som jeg ikke leste så nøye :sjenert: De skal nå leses :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at hvis du drar på bilferie og bruker dette mastercardet når du fyller bensin har du også reiseforsikring på denne turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...