Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2002 #1 Skrevet 18. september 2002 ... på dagen bør jeg ta graviditetstesten? Vet at den egentlig skal tas på morgenen, men er det så viktig? Er man gravid så er man det jo, uansett. Eller? Jeg skulle hatt mensen på fredag, og den har ennå ikke kommet. Har mensenmurringer nesten hele tiden, og synes puppene mine har "forandret" seg litt... (blitt større, fastere og noen ganger litt ømme når jeg tar på dem). Dessuten har jeg vært litt plaget av luft i magen. Ellers er alt som det skal! ____________ Silje
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2002 #2 Skrevet 18. september 2002 Ser mange har lest innlegget mitt, men ingen har svart. Er litt utålmodig, så jeg ville blitt glad om noen kunne være så snille å svare meg! Silje
Juli-79 Skrevet 18. september 2002 #3 Skrevet 18. september 2002 Ville tatt den om morgenen det sies at den er mest sikker da. Men det er jo som du sier: "er du gravid så er du gravid". Hadde selv ganske like symptomer som deg, men jeg var desverre ikke gravid, fikk mensen etter 35 dager.... Vel, krysser fingrene for deg.
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2002 #4 Skrevet 18. september 2002 Takk for svar, Juli79. :D Synd å høre at du ikke var gravid. Har tenkt meg en tur til apoteket etterpå, og tar nok testen i morgen tidlig. Det virker bare så innmari lenge til... _______________ Silje
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2002 #5 Skrevet 18. september 2002 et lite tips!!! drikk lite kvelden før du skal ta testen,da blir urinen mer konsentrert!!! ..og ikke kjøp quick respons,heller CB eller KenWa(den brukte jeg!)... Klemz :D
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2002 #6 Skrevet 18. september 2002 Tusen takk for tipset, det skal jeg følge! Har nettopp vært på apoteket og kjøpt CB. Både gruer og gleder meg til i morgen tidlig.... ____________ Silje
Klips Skrevet 18. september 2002 #7 Skrevet 18. september 2002 Om morgenen er det høyesk konsentrasjon av stoffer, blant annet HCG hormonet, i urinen og det kreves jo et visst nivå for at testen skal slå ut. Jo mer hormon, desto sterkere strek. Men nå har du vel allerede testet tenker jeg. Du har kanskje skrevet her hvordan det gikk også?
Juli-79 Skrevet 19. september 2002 #8 Skrevet 19. september 2002 Nå, lurer spent på hvordan det gikk med testen, slo den ut??? Krysser fingrene for deg
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2002 #9 Skrevet 19. september 2002 Hei igjen! Ja, nå har jeg testet. Den ble dessverre negativ Men jeg skjønner egentlig ingenting. Skulle jo hatt mensen forrige fredag, og den har fremdeles ikke dukket opp. Den pleier alltid å være veldig regelmessig... Puppene er fortsatt litt ømme og kroppen "rar". Kan testen ha vist feil, eller er det jeg som forsinker systemet med å være så "opphengt" i symptomer?? Silje
Juli-79 Skrevet 19. september 2002 #10 Skrevet 19. september 2002 Vet hvordan det føles. Min mens bruker å være ganske regelmessig også, men sist gikk det 35 dager før den dukket opp. Tok en test noen dager før jeg fikk den, var nesten sikker på at jeg var gravid, hadde jo så mange symptomer som tydet på det. Vel tror gjerne vi kvinner "får" symptome som vi ønsker å få av og til. Vi får no bare prøve videre. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt en ny test over helgen dersom mensen iikke har dukket opp løpet av helgen..
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2002 #11 Skrevet 19. september 2002 Gikk det 35 dager fra forrige mens, eller 35 dager fra den dagen da du egentlig skulle ha den? Blir jo litt engstelig for at noe kan være galt, selv om det sikkert ikke er det. Tror jeg kanskje tar en ny test over helgen, men det blir jo litt dyrt å teste hele tiden... Takk for at du er så forståelsesfull, Juli-79. _____________ Silje
Juli-79 Skrevet 19. september 2002 #12 Skrevet 19. september 2002 Det gikk 35 dager fra forrige mens første dag til mensen kom andre gangen. Vanligvis går det ca 25 dager. Lurer på om den muligens er litt uregelmesig siden jeg nett har sluttet med p-pillen.
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2002 #13 Skrevet 20. september 2002 Jeg hadde 4 uker i mellom mensen da jeg ikke gikk på p-piller. Nå som jeg går på p-piller er det 3 uker i mellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå