AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #1 Skrevet 18. august 2020 Noen som har erfaring med å pendle Oslo-Tromsø? Bor i Oslo men tenker å fly opp til Tromsø og jobbe et par dager i uken. Tar det lang tid? Stress? Anonymkode: 81508...29c
isw Skrevet 18. august 2020 #2 Skrevet 18. august 2020 Flyturen tar to timer, men tar jo sin tid å komme seg til og fra flyplass. Om det er stress? Det spørs hvor vant du er med en sånn livsstil. Kan du jobbe eller slappe av på turen går det fint. Om du trenger å drikke tre øl før du går på flyet og ikke får sove kvelden før er det verre. Jeg er ganske vant med det.
Ullvott Skrevet 18. august 2020 #3 Skrevet 18. august 2020 Ja, det tar lang tid. Ja, det blir stress. For ikke å snakke om hvor mye penger det vil koste. Er det dessuten sikkert at du får hjemmekontoravtale på dine egne premisser og helt fra dag 1?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #4 Skrevet 18. august 2020 Det tar rundt to timer med fly, men om du skal pendle slik så håper jeg du har VELDIG god lønn. Jeg har nesten 500 000 i året i lønn, og har knapt råd til 3-4 turer nordover pr år, og da kun om jeg bestiller i god tid. Anonymkode: f9864...f4b
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #5 Skrevet 18. august 2020 Det er en veldig miljøvennelig livsstil, så pris burde ikke ha noe å si. Anonymkode: 1d8e3...6e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå