AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #1 Skrevet 18. august 2020 Jeg er på brudekjolejakt, og er i utgangspunktet åpen for å kjøpe brukt. Prøvde en kjole i dag som egentlig er helt fantastisk, men den hadde tydelige flekker under armene av det som formentlig er svette og eller selvbruning. Kjolen skal ha blitt renset en gang tidligere. Er det noen som har erfaring med slikt hvor resultatet har blitt bra etter flere ganger rensing? Anonymkode: edf27...524
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #2 Skrevet 20. august 2020 På 18.8.2020 den 19.25, AnonymBruker skrev: Jeg er på brudekjolejakt, og er i utgangspunktet åpen for å kjøpe brukt. Prøvde en kjole i dag som egentlig er helt fantastisk, men den hadde tydelige flekker under armene av det som formentlig er svette og eller selvbruning. Kjolen skal ha blitt renset en gang tidligere. Er det noen som har erfaring med slikt hvor resultatet har blitt bra etter flere ganger rensing? Anonymkode: edf27...524 Den hadde jeg droppet Anonymkode: e5067...888 2
Beverly_Hills Skrevet 20. august 2020 #3 Skrevet 20. august 2020 (endret) prut av en tusing! Endret 20. august 2020 av Beverly_Hills
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #4 Skrevet 23. august 2020 Her bør du tenke deg om. Svetter du selv? Da kan du selv få samme flekker på bryllupsdagen. Anonymkode: 51514...ad0
solmåneogstjerner Skrevet 23. august 2020 #5 Skrevet 23. august 2020 Det er vanskelig. Sannsynligvis får du det av. Du kan fort ende opp med noe du ikke får av... Så enten at selger renser selv og du kjøper om du er fornøyd, eller så dropper du det, eller du får myyye rabatt og tar den risikoen selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå