Gå til innhold

Hun er redd for at den blir for stor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med en jente noen uker. Det har utviklet seg mot samlei, men hun holder igjen fordi hun er redd for at den blir for stor. Hun har sett og smakt på den,  men vi har ikke hatt vanlig samleie. Det er litt frustrerende å bare ha oralsex. Hun er flink, men savner det andre. Hun har hatt kjærester før meg.

Anonymkode: be4a0...adc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bla bla bla jeg har stor penis bla bla bla

Anonymkode: 4691f...616

• Liker 18
Gjest Dævendøtte
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er flink

Hvorfor er hun flink og hva er hun flink til? 

Skrevet

Kanskje hu har vaginisme? 

Anonymkode: 762c2...eda

• Liker 3
Skrevet

For stor er vel bare en pen måte å si at den er stygging..

Anonymkode: 89034...b9f

• Liker 2
Skrevet

Har opplevd det samme. Alt over 16 cm blir for stort og vondt for meg. 

• Liker 1
Skrevet

Klart penisen din kan være for stor, det kommer jo helt ann på størrelsen på hennes vagina. Første gang dere skal ha samleie, så må hun være den som styrer inntrenging og tempoet. Du må ikke støte før hun eventuelt ber deg om det. Vær klar for å avbryte om det ikke går. Og bruk rikelig med glidemiddel!

• Liker 6
Skrevet

Klarer hun å ta den i munnen, får hun den lett inn i vagina. Når man begynner å få problemer med å ta den i munnen, da snakker vi stor 

Anonymkode: 48920...3b3

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Klarer hun å ta den i munnen, får hun den lett inn i vagina. Når man begynner å få problemer med å ta den i munnen, da snakker vi stor 

Anonymkode: 48920...3b3

Noen er også større i kjeften enn andre ...

• Liker 17
Skrevet

#humblebrag

Anonymkode: b5eed...e43

• Liker 10
Skrevet

Min er 21 cm målt fra oversiden.

Anonymkode: d976c...70d

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er den tjukkere fra oversiden?

Anonymkode: 9399e...4e7

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette har du skrevet i utallige tråder her inne. Blir du aldri lei? Det har for øvrig ingen relevans til HI.

Anonymkode: bf2b9...822

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har du skrevet i utallige tråder her inne. Blir du aldri lei? Det har for øvrig ingen relevans til HI.

Anonymkode: bf2b9...822

Svaret til 70d er jo at - kompis, schwæææær er du ikke. Stor, joda, men Schwæææær, NEI!

Anonymkode: 812d6...92d

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært sammen med en jente noen uker. Det har utviklet seg mot samlei, men hun holder igjen fordi hun er redd for at den blir for stor. Hun har sett og smakt på den,  men vi har ikke hatt vanlig samleie. Det er litt frustrerende å bare ha oralsex. Hun er flink, men savner det andre. Hun har hatt kjærester før meg.

Anonymkode: be4a0...adc

Sier til deg som jeg sier til alle: Dere må nesten la være å bli kjæreste med mennesker før dere er blitt godt kjent og er sikker på at dette er noen dere har det bra med. Etter man er blitt sammen er det for sent å sette krav. 

Anonymkode: 78a1c...32f

Skrevet

Det er et problem som jeg heldigvis ikke har hatt.  Tenker jo at dere må ta en skikkelig samtale snarest. Ser 3 mulige utfall her; 1, hun tør aldri, og det tar lang tid og blir et vondt brudd, 2, dere prøver og det funker ikke. 3, dere prøver og det går bra.  Jeg tenker det er om å finne det ut snarest mulig,  slik at dere kan gå videre begge to. 

Anonymkode: ee29a...7be

• Liker 1
Skrevet

Snoooooooork.

Igjen? Virkelig?

Anonymkode: e0f5d...aec

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er et problem som jeg heldigvis ikke har hatt.  Tenker jo at dere må ta en skikkelig samtale snarest. Ser 3 mulige utfall her; 1, hun tør aldri, og det tar lang tid og blir et vondt brudd, 2, dere prøver og det funker ikke. 3, dere prøver og det går bra.  Jeg tenker det er om å finne det ut snarest mulig,  slik at dere kan gå videre begge to. 

Anonymkode: ee29a...7be

Enig i dette. Forstår at det kan være skikkelig skummelt for henne, men hun kan ikke holde på deg som kjæreste hvis hun ikke en gang ønsker å prøve. Ikke hvis hun har gjort dette med andre gutter/menn, i alle fall. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Snoooooooork.

Igjen? Virkelig?

Anonymkode: e0f5d...aec

Kutt nå ut da! Vi er mange som kjenner igjen denne problemstillingen!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...