AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #1 Skrevet 18. august 2020 Mange er opptatt av å ha den riktige veska, rette merket på skoene etc etc. Flashe dyre merker. Andre kler seg i HM fra topp til tå. Men hva ser best ut? I hverdagen og på byen? Slank og fin kropp i HM - eller chubby/valkete i dyre merkeklær og vesker? Hvem ville du sjekket opp? Hvem ville du vært? Anonymkode: 98475...5fc
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #2 Skrevet 18. august 2020 Menn har ikke peiling på kvinnekropp. De velger damene som er flink å kle seg, og klarer ikke spotte pen kropp i shabby antrekk. Anonymkode: 3b2a5...55c
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #3 Skrevet 18. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn har ikke peiling på kvinnekropp. De velger damene som er flink å kle seg, og klarer ikke spotte pen kropp i shabby antrekk. Anonymkode: 3b2a5...55c Så menn velger fine klær over fin kropp altså? Ville kanskje trodd det var motsatt. Mente forresten ikke at HM-klærne behøvde være shabby. Anonymkode: 98475...5fc
Trish Skrevet 18. august 2020 #4 Skrevet 18. august 2020 Hvis man har en fin kropp og kler seg i billige klær i den stilen man liker uten å skjule kroppen for mye så ser nok det best ut. 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #5 Skrevet 18. august 2020 Flotte kropper ser bra ut uansett hvilken pris klærne har. Anonymkode: 0dde4...495 2
Taluno Skrevet 18. august 2020 #6 Skrevet 18. august 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så menn velger fine klær over fin kropp altså? Ville kanskje trodd det var motsatt. Mente forresten ikke at HM-klærne behøvde være shabby. Anonymkode: 98475...5fc Menn velger etter hva de personlig foretrekker, siden de er individer med egne tanker, preferanser og valg. Noen menn foretrekker tynne jenter som bruker en formue på klær og fillers, andre foretrekker litt rundere jenter som aldri bruker sminke og går rundt i gamle jeans. Og mange (både kvinner og menn) vil ikke engang se forskjellen på merkeklær vs klær fra HM/Cubus, 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #7 Skrevet 18. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mange er opptatt av å ha den riktige veska, rette merket på skoene etc etc. Flashe dyre merker. Andre kler seg i HM fra topp til tå. Men hva ser best ut? I hverdagen og på byen? Slank og fin kropp i HM - eller chubby/valkete i dyre merkeklær og vesker? Hvem ville du sjekket opp? Hvem ville du vært? Anonymkode: 98475...5fc Du kan male en dritt med gull og glitter, men det er fortsatt en dritt. Jeg hadde ikke brydd meg hva slags klær (innenfor en viss rimelighet) en person gikk med, så lenge de så bra ut. Anonymkode: 691dd...513
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #8 Skrevet 18. august 2020 Slank og fin i HM er best, uten tvil. Tynne jenter får utslitte Fretex-klær til å se trendy ut. Som overvektig i samme klær ser man bare ut som et dass. Anonymkode: f5fc0...4c0 3
Gjest Dævendøtte Skrevet 18. august 2020 #9 Skrevet 18. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mange er opptatt av å ha den riktige veska, rette merket på skoene etc etc. Flashe dyre merker. Andre kler seg i HM fra topp til tå. Men hva ser best ut? I hverdagen og på byen? Slank og fin kropp i HM - eller chubby/valkete i dyre merkeklær og vesker? Hvem ville du sjekket opp? Hvem ville du vært? Anonymkode: 98475...5fc Jeg har en slank og såkalt fin kropp. Handler riktignok ikke på HM, men tror nok 95 % garderoben min består av Adidas og Nike. Føler jeg har litt mer å gå på, nettopp fordi jeg ser ut som jeg gjør får liksom ikke blitt slaskete uansett. Men grå og utvaskede treningsbukser med knær i, det bruker jeg ikke.
Hr. Aktiv Skrevet 18. august 2020 #10 Skrevet 18. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Menn har ikke peiling på kvinnekropp. De velger damene som er flink å kle seg, og klarer ikke spotte pen kropp i shabby antrekk. Anonymkode: 3b2a5...55c Ikke helt sant. Jeg har godt syn så ser fort om dama har bra kropp eller ikke uansett klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå