Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet positivt i dag 😍 

Venter mens i morgen, og det kjennes ut som om den er rett rundt hjørne. Skikkelige menssmerter. Ikke så fælt at jeg må ty til smertestillende, men nok til at det kjennes godt. Redd for SA, så dette bekymrer meg litt. 

Hadde dere menssmerter så tidlig og gikk det bra? Hvor langt ut i svangerskapet varte det? 

Anonymkode: c99e7...1ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hadde masse menssmerter. Helt frem til uke 12.

Anonymkode: ade50...b21

Skrevet

Helt normalt

Anonymkode: e4b80...40d

Skrevet

Gratulerer! Jeg håper alt går fint 🥰 

Det er så vanskelig å skille disse smertene fra hverandre, enda vanskelige å forklare... Men ved mensen får jeg alltid vondt om hele nedre del av magen og i korsryggen, og så kjenner jeg det stort sett hele tiden mer eller mindre. Mens da jeg var gravid kjente jeg det ikke i ryggen og det var ikke hele nedre delen av magen, men liksom på sidene, og de kom som plutselige stikk og varte ikke så lenge om gangen. Kunne få det når jeg snudde meg brått, reiste meg opp altfor raskt, av og til da jeg nøs. Dette er ligamentsmerter, livmoren som strekker seg og lager plass :) Men dette oppleves veldig forskjellig, ikke alle opplever menstruasjonssmerter som meg liksom, men det var slik jeg kjente forskjell. SA kjentes som menstruasjonssmerter bare enda litt mer stikkende

Anonymkode: 5543a...7b1

Skrevet

Jeg hadde mensensmerter og mensen som aldri kom. Tok en test og var gravid, ca 2-3 uker på vei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...