Gjest Vandre-rundt Skrevet 17. juli 2005 #1 Skrevet 17. juli 2005 Aldri tidligere har jeg vært sammen med noen jenter; men i sommer har liksom mye skutt fart; jeg elsker livet mitt nå..., men vet ikke om det har den kontrollen det kanskje bør ha... innen visse "rammer". Jeg har truffet ei jente som jeg har hatt endel kontakt med. Hun har besøkt meg og "naturlig nok" så førte dette til endel sengekos - sex blant annet. Hun bor et godt stykke unna meg - så det vil neppe fungere med noe avstandsforhold, men hun er ofte interessert i å besøke meg på nytt... Jeg har i byen jeg nå lever i og truffet en jente - vel jeg traff henne for ganske lenge siden, men hun bor nå i byen jeg bor i. Forhold har vi strengt tatt ikke hatt - har vært roting og besøk, men har liksom dødd mer bort. Vet ikke helt hvor jeg har henne nå og det er ikke noe godt. Den siste jenten traff jeg nå for kort tid siden. Vi har truffet hverandre etter vårt første møte, tatt en liten tur ut sammen og kost oss med noe mat. Forholdet har ikke fått tid til å utvikle seg, men jenten er herlig å ha nær seg og kjemien er god. Allikevel så har denne jenten tilholdssted langt unna meg så ville og her blitt et avstandsforhold. Den siste jenten som jeg traff har tidligere vært kjæreste med broren til jente nr. 2 (hun jeg beskrev som nummer 2) og som jeg har vært lengst betatt av. Jente nr. 2 og nr. 3 er mer eller mindre venninner. Jente nr. 1 er interessert i å treffe meg. Jente nr. 2 er nok muligens interessert i å treffe meg og, selvom hun ikke vil at det skal være noe date-aktig. Jente nr. 3 tror jeg nok også er interessert i å treffe meg igjen. Ettersom vi lever i Norge og bigami ikke er lovlig har jeg nå et lite problem. Hvordan kan og bør jeg stille meg? Og hvordan på best mulig og skånsomt mulig måte bør jeg te meg i denne situasjonen? I livet kan en ikke få alle til å smile, men jeg håper jeg klarer å få flest mulig til å smile på min vei...
Vibs Skrevet 17. juli 2005 #2 Skrevet 17. juli 2005 Det er bedre med en fugl i hånden en ti på taket.... ...bestem deg og gå for den ene av disse jentene.
Pleier Skrevet 17. juli 2005 #3 Skrevet 17. juli 2005 Sjonglere tre på engang, deg om det. Vil jo helst råde deg til å holde deg til en. Som du sa så er bigami ulovlig i Norge, men du har vel ikke tenkt å gifte deg med disse tre med det første? Vet de om hverandre?
Gjest Vandre-rundt Skrevet 17. juli 2005 #4 Skrevet 17. juli 2005 De vet ikke om hverandre... at vi har kontakt liksom... Den ene venninnen (nr 3.) vet nok at jeg har / har hatt kontakt med nr. 2... , men høyst sannsynlig ikke hva slags kontakt...
MorningStar Skrevet 17. juli 2005 #5 Skrevet 17. juli 2005 Wow. Gratulerer. Jeg vil ikke si noe hva du skal gjøre for da blir utfallet mye morsommere. Fortell meg hva som skjer til slutt.
Superlammet Skrevet 18. juli 2005 #6 Skrevet 18. juli 2005 Hva enn du velger å gjøre kan ejg gi deg ett råd: Vær ærlig med dem! Du klarer ikke lure jenter, tro meg. De finner ut det utroligste, og de kjenner alltid noen som kjenner noen på byen. Vi vet jo alle hvor fort sladder går.. Nei, vær ærlig fra første stund, så er du sikker på at du har ditt på det rene. Da blir det dems valg om de vil fortsette med noe som helst.
Gjest GreenSky Skrevet 18. juli 2005 #7 Skrevet 18. juli 2005 Jeg ser heller ikke noe galt med det, så lenge du er ærlig.
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2005 #8 Skrevet 18. juli 2005 Dette høres helt normalt ut for meg! Det virker ikke akkurat som noen av de jentene er interessert i et monogamt forhold med deg heller (det virker mer som som vennskap og ikke kjæresteri). Hvis ikke DU finner ut at du vil bli kjæreste med en av dem, eller en av dem spør deg om det samme, så kan du vel fortsette slik? (Kanskje de jentene også har ting på gang med andre)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå