AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #1 Skrevet 18. august 2020 Hvordan gjorde dere det? 7 måneder siden bruddet her nå, og har forelsket meg igjen. Barna er 15 og 19 år. Er det for tidlig? Hva med barnefar/eksen, bør han varsles? Anonymkode: 7052b...b60
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #2 Skrevet 18. august 2020 7 måneder. Herregud, spar barna for dette her. Anonymkode: 11ebf...588 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #3 Skrevet 18. august 2020 Skulle egentlig inn hit for å si at jeg aldri ville introduert noen ny partner for mine barn etter å ha lest en del tråder av steforeldre her inne. Men barna dine er jo nesten voksne, så da stiller det jo seg litt annerledes. Ville nok likevel ventet til det hadde gått et år før jeg introduserte noen nye av respekt både for barna og tidligere partner. Gir deg også tid til å se om det faktisk fungerer med den nye. Burde være ganske seriøst før man introduserer noen for barna, for de bør slippe å måtte forholde seg til voksne som kommer inn og forsvinner ut av livet deres hele tiden. Ville også sagt det til barnefar når jeg fortalte det til barna. Han får vite det uansett, så greit at det kommer fra deg. Anonymkode: 03cda...408
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #4 Skrevet 18. august 2020 Bare vær oppmerksom at det ikke nødvendigvis er enklere at barna er eldre. Hvilken reaksjon de hadde på skilsmissen gir deg kanskje en indikasjon på hvordan de tar en ny kjæreste. Kanskje det er klokt å bare kose deg med kjæresten uten å involvere barna på en stund? Anonymkode: 5aedd...086 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #5 Skrevet 18. august 2020 Hvor lenge går vært sammen med han da? Anonymkode: 8bfc8...a92
Ulrikke Skrevet 18. august 2020 #6 Skrevet 18. august 2020 7 mnd er ingenting.... Har ei på 14, og ville drøyd den lenger enn det for å introdusere noen til henne, ja! Dere kan jo ikke ha vært sammen allverdens tid heller... Vi aner jo ingenting om brudd, hvordan ungene tok det, forholdet nå osv... Men en generell samtale om livet, om at du og far kanskje ikke kommer til å være single resten av livet osv er lov! Men selv om ungene er store så fortjener de mer tid til å bli vant med situasjonen....
Gjest Dævendøtte Skrevet 18. august 2020 #7 Skrevet 18. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gjorde dere det? 7 måneder siden bruddet her nå, og har forelsket meg igjen. Barna er 15 og 19 år. Er det for tidlig? Hva med barnefar/eksen, bør han varsles? Anonymkode: 7052b...b60 Ta en prat med barna dine du, så tenker jeg de vil ditt beste om de er noenlunde oppegående. Er ikke akkurat småbarn vi snakker om her. Og nei, du trenger ikke varsle eksen din. Lykke til og kos deg
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #8 Skrevet 18. august 2020 Barna er jo nesten voksne så 7 mnd burde være null problem. Anonymkode: 3d81b...23c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå