Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvordan jeg skal reagere jeg og samboeren er 25. Jeg er høygravid og følge meg som en uattraktiv fullstappet flodhest! 

Jeg har lagt på meg godt over 25+ kilo og er ikke tiltrekkende! Jeg går i mamma klær fordi det er behagelig å gå i. Ikke i mini skjørt som de fleste jente går i solsteiken her nå, og det er greit nok det folk kan gå som de vil. 

Satt ute på kaffe med samboeren og rett forbi oss går ei i mini skjørt, mens hun går i høy tempo så kan man se trusen hennes og selve rompe sinkene, ja! dama hadde en bra rompe 👏 

Men jeg ble så død irittert på samboeren som prøver å bøye seg ned for å ta en bedre titt og styrer sikkelig. Der satt jeg da... Den blubbaaa...  

Jeg sa til han det er helt ok å se man kan ikke noe for det. Men det å bøye seg ned å styre intents! Ble jeg så irittert over. 

Jeg spør hvorfor gjør du det? Har jo ikke sett en bra rompe på en stund du har jo lagt på deg og går med bestemor klær hele tiden! Men jeg elsker deg da.. Hmm

Takk min kjære samboer har så lyst til å slappe til deg 👋 

Flere som har det slik? 

Anonymkode: 93634...5f7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kler du deg ikke litt mer attraktivt? Trenger ikke forfalle og legge på seg så mye bare fordi man er gravid. 

Anonymkode: 4b314...dac

• Liker 1
Skrevet

Idiot tenker jeg. Det er en liiiten periode av livet, og du skal gi han et barn! Han burde klare å holde øynene på deg 😖

Anonymkode: 1969d...094

• Liker 11
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kler du deg ikke litt mer attraktivt? Trenger ikke forfalle og legge på seg så mye bare fordi man er gravid. 

Spiser vanlig og har lagt på meg mye 🤧vil jo ikke legge på meg men kan ikke slanke meg heler akkurat nå. følge meg bare helt ødelagt, og stygg og feit så det frister lite å ordne seg. Ei gravid dame i mini skjørt er ikke noe pent å se på xD 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spiser vanlig og har lagt på meg mye 🤧vil jo ikke legge på meg men kan ikke slanke meg heler akkurat nå. følge meg bare helt ødelagt, og stygg og feit så det frister lite å ordne seg. Ei gravid dame i mini skjørt er ikke noe pent å se på xD 

Det finnes andre klær enn miniskjørt. En trang kjole passer fint i varmen. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

En trang kjole er vel det siste en gravid vil ha på seg når man går opp mange kg, svetter som en gris og er hoven i armet og bein.

Anonymkode: d5838...88b

• Liker 17
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Idiotisk. Hun er høygravid i varmen, såklart skal hun føle seg komfortabel. 

Anonymkode: 1969d...094

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En trang kjole er vel det siste en gravid vil ha på seg når man går opp mange kg, svetter som en gris og er hoven i armet og bein.

Hvorfor? Jeg gikk rundt i kjoler. Lot meg ikke forfalle og min mann elsket kroppen min som gravid. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg bryr meg lite til vanlig hvis han ser på andre men hadde nok reagert hvis han bøyde seg ned for å se bedre...

Anonymkode: 6056b...265

• Liker 1
Skrevet

Jeg bryr meg lite til vanlig hvis han ser på andre men hadde nok reagert hvis han bøyde seg ned for å se bedre...

Anonymkode: 6056b...265

Skrevet

Nei, heldigvis har jeg barn med en gentleman og ikke en bavian.

Anonymkode: 84b96...38d

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvorfor? Jeg gikk rundt i kjoler. Lot meg ikke forfalle og min mann elsket kroppen min som gravid. 

Å la seg forfalle? Jeg har aldri vært mor selv men man kan vel ikke akkurat noe for at man går opp ubehagelig mange kg med et barn i magen da. Ksnskje du har heldig og så fin ut og elsket kroppen din, men langt i fra alle gjør det.

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å la seg forfalle? Jeg har aldri vært mor selv men man kan vel ikke akkurat noe for at man går opp ubehagelig mange kg med et barn i magen da. Ksnskje du har heldig og så fin ut og elsket kroppen din, men langt i fra alle gjør det.

Det går fortsatt an å kle seg fint og pynte seg. Trenger ikke se ut som et dass. 

• Liker 1
Skrevet

Mannen min har et ønske om å leve og hadde ikke kritisert utseendet mitt i graviditeten.

Anonymkode: ba57c...32f

• Liker 7
Skrevet

Jeg føler med deg, slemt av mannen din å åpenbart vise interessen. Han burde lagt bånn på seg selv. 

Mannen min har null interesse for meg som gravid, spiller ingen rolle om eg har på meg trang kjole eller joggebukse. Gravide damer med sykelig mage er ikke tiltrekkende i hans øyne. 

Jeg trøster meg med at det heldigvis går over, er gravid med tredje og sistemann så skal aldri føle det slik igjen. 

Anonymkode: 323af...74a

• Liker 3
Skrevet

Både jeg og mannen min ser på flotte damer, både når jeg er gravid og ellers. Se men ikke røre er vår regel, og vi koser oss med det. Jeg var en flodhest i begge svangerskapene, men det var jo bare en kort periode i et langt forhold. 🤷‍♀️ Han dro jo hjem og hadde sex med flodhesten uansett, ikke med den veldreide berta på stranda. 🤷‍♀️

Og så spiste jeg bra mat, beveget meg masse og ammet lenge, så vekten var tilbake på normalen etter noen mnd. Og tilbake i miniskjørtet. :)

Anonymkode: 201a8...0ee

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går fortsatt an å kle seg fint og pynte seg. Trenger ikke se ut som et dass. 

Hva er kle seg fint for deg? Kle seg bimbo mener du vel. Jeg bruker vanlig tights og en fin skjorte ☺️ vi alle er forskjellige heldigvis og har ulike svangerskaper. Noen er naturlige pene, mens andre må gå i trange klær ;)

• Liker 1
Skrevet

Skal være enig i at å bøye seg ned for å se og kommentere det etterpå blir bare for dumt og umodent.

Men vi menn er skapt slik. Nyskjerrige av vesen og ubevisst handler noe alder og erfaring på en måte kan overstyre.

Dette er instingt på samme måte som dere damer kan sitte å se på drømmemannen rusle forbi uten å foreta dere noen ting. Dere er skapt sånn. 

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En liten hemmelighet...

Vi er alle forskjellige og vi takler graviditeten(e) våre forskjellig....

• Liker 8
Skrevet
8 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Skal være enig i at å bøye seg ned for å se og kommentere det etterpå blir bare for dumt og umodent.

Men vi menn er skapt slik. Nyskjerrige av vesen og ubevisst handler noe alder og erfaring på en måte kan overstyre.

Dette er instingt på samme måte som dere damer kan sitte å se på drømmemannen rusle forbi uten å foreta dere noen ting. Dere er skapt sånn. 

Yiiikes 

Anonymkode: 53da0...90f

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...