Gå til innhold

Frykter å aldre når man leser så mye dritt om kvinner over 30...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, føler jeg alltid har knyttet identiteten min til å være ung... Fordi jeg er ung... Men om noen år er jeg 30 og da er jeg ikke så ung lenger.

Jeg har heller ikke opplevd alt jeg ville i livet , faktisk alt for lite med tanke på reise, forhold osv. Jeg har aldri hatt kjæreste.

Så ja, føles ikke bra å snart tippe 30 når jeg ikke har opplevd disse vanlige tingene som andre har... også føler jeg folk gir deg dritt for det også... å du har aldri hatt kjæreste? Da må det være noe rart med deg... du får ikke henge med oss! Masse utelukking osv...

Anonymkode: 6e7ec...573

Videoannonse
Annonse
Skrevet

F*en ta denne kyniske verden. Vi lever jo bare på lånt tid uansett.

spiller det noen rolle noe av dette?

Skrevet

Jeg er over førti og føler på mange måter at livet har akkurat begynt! 
20 årene var bare rør, 30 årene veldig travelt og uklokt mye jobb.

Nå har jeg god råd, og mange muligheter både privat og karrieremessig.

• Liker 7
Skrevet

Også blir kvinner som ikke får barn uglesett av en eller annen grunn...

Så da kan glede meg til dette også, å bli uglesett av samfnnet fordi man har hatt helseplager.

Skrevet
Akkurat nå, LittDiva skrev:

Jeg er over førti og føler på mange måter at livet har akkurat begynt! 
20 årene var bare rør, 30 årene veldig travelt og uklokt mye jobb.

Nå har jeg god råd, og mange muligheter både privat og karrieremessig.

Men sannheten er at å etablere nettverk er mye enklere i tjueårene enn når man er 30...

fordi da er de fleste etablert i noe. Hus, familie etc. De har sinne vennegrupper.

De som ikke har dette, opplever å ikke få noen sosiale grupper som oftest. I allefall i Norge hvor alt er så sosialt strengt og alle skal være samme...

Skrevet

sine vennegrupper *

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men sannheten er at å etablere nettverk er mye enklere i tjueårene enn når man er 30...

fordi da er de fleste etablert i noe. Hus, familie etc. De har sinne vennegrupper.

De som ikke har dette, opplever å ikke få noen sosiale grupper som oftest. I allefall i Norge hvor alt er så sosialt strengt og alle skal være samme...

Alle er ikke like, men klart om man VIL henge med folk som har familie osv, så blir det vanskelig.

Vi har ikke barn, aldri villet det heller og gjør akkurat det vi vil, når vi vil. Helt herlig!

• Liker 1
Skrevet

Om det er noen trøst så er det mye dritt å lese om alle grupper mennesker. Det er dessverre alltid noen som skal heve seg selv over andre, det er bare sånn samfunnet fungerer. Vet ikke helt hvor det gikk galt, men mistenker at dette er et sånt "rip in the time/space continuum", som min venn "Doc" snakket om for snart 40 år siden.

Skrevet
Akkurat nå, Gibralfaro skrev:

Om det er noen trøst så er det mye dritt å lese om alle grupper mennesker. Det er dessverre alltid noen som skal heve seg selv over andre, det er bare sånn samfunnet fungerer. Vet ikke helt hvor det gikk galt, men mistenker at dette er et sånt "rip in the time/space continuum", som min venn "Doc" snakket om for snart 40 år siden.

Hvem er din venn ''Doc'' ? Høres interessant ut :)

Ja, det stemmer at nesten alle grupper får oppleve noe dritt.. Sånn er livet I guess.

Skrevet
8 minutter siden, LittDiva skrev:

Alle er ikke like, men klart om man VIL henge med folk som har familie osv, så blir det vanskelig.

Vi har ikke barn, aldri villet det heller og gjør akkurat det vi vil, når vi vil. Helt herlig!

Hvor møter man folk som ikke er det da? Nesten alle mine venninner har fått barn, mange ikke planlagt.. Så nå er det familielivet som gjelder der. Dette er jo de man har hatt hele livet... Så å finne nye sånne venner er ikke så enkelt, fordi det er en tillit som man har bygget over mange mange år, som mangler i nye vennskap?

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har aldri hatt kjæreste.

Start med å få kjæreste da, det er vel spennende?

Anonymkode: 162db...55f

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, føler jeg alltid har knyttet identiteten min til å være ung... Fordi jeg er ung... Men om noen år er jeg 30 og da er jeg ikke så ung lenger.

Jeg har heller ikke opplevd alt jeg ville i livet , faktisk alt for lite med tanke på reise, forhold osv. Jeg har aldri hatt kjæreste.

Så ja, føles ikke bra å snart tippe 30 når jeg ikke har opplevd disse vanlige tingene som andre har... også føler jeg folk gir deg dritt for det også... å du har aldri hatt kjæreste? Da må det være noe rart med deg... du får ikke henge med oss! Masse utelukking osv...

Gode Gud for en innstilling, du har alt det beste foran deg..  Mange år å oppleve og erfare spennende ting.. Slapp av!

Anonymkode: d424f...e42

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor møter man folk som ikke er det da? Nesten alle mine venninner har fått barn, mange ikke planlagt.. Så nå er det familielivet som gjelder der. Dette er jo de man har hatt hele livet... Så å finne nye sånne venner er ikke så enkelt, fordi det er en tillit som man har bygget over mange mange år, som mangler i nye vennskap?

På jobb, reiser, hobbyer, nabolaget- men det går ju an også å ha de vennene man hadde før de fikk familie. 
Jeg forstår til en viss grad, hva du snakker om bygge tillit osv.

Men, dette er DITT liv, hva har du? Hva skal du? Hva har du lyst til? 
Hvis det er det at man blir lei seg at folk får familie og har det «alle» skal ha, kanskje du også har så lyst på det. Men du må noe for å få det til. 

Skrevet

Elsker 30årene. Føler at er mye bedre enn det var da jeg var i 20årene. Savner ikke de årene. Er bare å glede seg!

Anonymkode: 8d7cb...a53

Skrevet

Går tur med hunden. Snart 31. Aldri følt at fadder-uka er noe jeg ville ha gjort igjen.

Anonymkode: ff9df...fc4

Skrevet

Hvor mange har du hatt sex med?

Anonymkode: 1df5e...512

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange har du hatt sex med?

Hadde du virkelig spurt om sånt?........meningsløst

Og, om sa 3 andre 5.......hvem ville du valgt/hvorfor?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du virkelig spurt om sånt?........meningsløst

Og, om sa 3 andre 5.......hvem ville du valgt/hvorfor?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg lurer på om hun har misset så mye som hun tror.

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg lurer på om hun har misset så mye som hun tror.

kk (ok ok)

Skrevet

Savner overhodet ikke 20-årene.

Nå er jeg nesten 40, og kjenner at det er litt rart. Som da jeg ble 30. Men hva jeg tenkte før om de forskjellige aldersgruppene, er ikke noe jeg føler på når jeg faktisk er der selv :)

Du skriver du enda har noen år før du er 30. Du har noe å se fram til. Hva andre sier om alder, trenger du ikke å tenke på. Utrolig mange som uansett vil møte seg selv i døra. Det ordner seg skal du se. 30-årene er årene man faktisk blir tryggere på seg selv :)

Anonymkode: 168e5...e52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...