AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #1 Skrevet 18. august 2020 I en undersøkelse i Sverige kommer det frem at 75% av alle som ble tatt for kjøp av sex i Uppsala var født utenfor Sverige. Tallene stemmer bra med tidligere statistikk utformet av politiet. Hva er årsaken til dette? Er det mangel på informasjon fra myndighetas side? Anonymkode: 2dac8...554
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #2 Skrevet 18. august 2020 Og hvilke nasjonalitet spesifikt? ''utenlandske'' er ganske diffust, det er jo så og si hele verda utenfor Sverige... Og hva med skandinaviske turister som drar til Thailand? Er dem engler mener du? For noe tull... Anonymkode: 1d0dc...3e0 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #3 Skrevet 18. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og hvilke nasjonalitet spesifikt? ''utenlandske'' er ganske diffust, det er jo så og si hele verda utenfor Sverige... Og hva med skandinaviske turister som drar til Thailand? Er dem engler mener du? For noe tull... Anonymkode: 1d0dc...3e0 "Og hva med skandinaviske turister som drar til Thailand? Er dem engler mener du?" Jeg har ikke ment noe som helst, så vennligst ikke impliser noe slikt. Jeg stilte to konkrete spørsmål, hvorfor denne overrepresentasjonen i Sverige? Og betyr det at myndigheta har svikta sitt ansvar til å kommunisere svenske lover til immigranter? Anonymkode: 2dac8...554 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #4 Skrevet 18. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: "Og hva med skandinaviske turister som drar til Thailand? Er dem engler mener du?" Jeg har ikke ment noe som helst, så vennligst ikke impliser noe slikt. Jeg stilte to konkrete spørsmål, hvorfor denne overrepresentasjonen i Sverige? Og betyr det at myndigheta har svikta sitt ansvar til å kommunisere svenske lover til immigranter? Anonymkode: 2dac8...554 Ja, skandinaviske land har ingen ryggrad. Sånn er det her på berget. Jeg gruer meg den gangen vi virkelig får problemer, f.eks krig eller invasjon... Føler meg ikke trygg her hvor folk mangler sånn ryggrad og ekstrmet ''konfliksky'' alle bare tror ting kan løses over en fika.. Tro det eller ei , Norge og Sverige inspirerer hverandre også mye. Anonymkode: 1d0dc...3e0
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #5 Skrevet 18. august 2020 Husk at hvite menn er slemme. Anonymkode: e3525...4bf 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #6 Skrevet 18. august 2020 Det er kun galt hvis det er hvite menn som kjøper tjenester av horer, menn med innvandrerbakgrunn er det synd på så de kjøper sikkert horer fordi de er fattige og ikke hadde tilbud på fritidsaktiviteter da de var unge. Anonymkode: d08c4...01b 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #7 Skrevet 18. august 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husk at hvite menn er slemme. Anonymkode: e3525...4bf Nope, de er ikke noen verre enn menn fra andre etnisiteter. Menneskeheten er dritt generelt. sånn er det. Anonymkode: 1d0dc...3e0
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #8 Skrevet 18. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er kun galt hvis det er hvite menn som kjøper tjenester av horer, menn med innvandrerbakgrunn er det synd på så de kjøper sikkert horer fordi de er fattige og ikke hadde tilbud på fritidsaktiviteter da de var unge. Anonymkode: d08c4...01b 😂 denne ''det er synd på'' tankegangen er jo faktisk RASISTISK. Merkelig at dem ikke ser det selv... Det er jo sympati for folk man mener ikke klarer noe selv... Anonymkode: 1d0dc...3e0
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #9 Skrevet 18. august 2020 Festlig at SIAN plutselig blir feminister i slike saker🌷 Anonymkode: dbb28...c49
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #11 Skrevet 18. august 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Og hva med skandinaviske turister som drar til Thailand? Er dem engler mener du?" Jeg har ikke ment noe som helst, så vennligst ikke impliser noe slikt. Jeg stilte to konkrete spørsmål, hvorfor denne overrepresentasjonen i Sverige? Og betyr det at myndigheta har svikta sitt ansvar til å kommunisere svenske lover til immigranter? Anonymkode: 2dac8...554 Jeg tror ikke at verken svenske eller norske myndigheter formidler hva som er lov og ikke til immigranter, det går vel mest på hvilke rettigheter og ytelser de har krav på. Uansett så er dette en gruppe som ikke har interesse av bli medlemmer av samfunnet, det er så mange av de at de kan leve innenfor egne samfunn med egne regler og da er det nødvendigvis ikke ulovlig å kjøpe sex eller å banke kona. Anonymkode: d08c4...01b 1
blasfeminist Skrevet 18. august 2020 #12 Skrevet 18. august 2020 51 minutter siden, AnonymBruker said: Og betyr det at myndigheta har svikta sitt ansvar til å kommunisere svenske lover til immigranter? Hvor mange av dem var immigranter, da?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #13 Skrevet 18. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke at verken svenske eller norske myndigheter formidler hva som er lov og ikke til immigranter, det går vel mest på hvilke rettigheter og ytelser de har krav på. Uansett så er dette en gruppe som ikke har interesse av bli medlemmer av samfunnet, det er så mange av de at de kan leve innenfor egne samfunn med egne regler og da er det nødvendigvis ikke ulovlig å kjøpe sex eller å banke kona. Anonymkode: d08c4...01b Nettopp. Rart ikke flere skjønner dette etterhvert. Det er ikke rasisisik, men når dem blir mange nok, så velger dem naturligvis å henge med sine egne. Da forsvinner jo vitsen med assimilsering ganske fort. Anonymkode: 1d0dc...3e0 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #14 Skrevet 18. august 2020 75% av menn i Sverige er jo uansett innvandrere.. Anonymkode: bd182...ac5 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #15 Skrevet 18. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: I en undersøkelse i Sverige kommer det frem at 75% av alle som ble tatt for kjøp av sex i Uppsala var født utenfor Sverige. Tallene stemmer bra med tidligere statistikk utformet av politiet. Hva er årsaken til dette? Er det mangel på informasjon fra myndighetas side? Anonymkode: 2dac8...554 Det har nok sin naturlige sammenheng med at en del gutter og menn utenfor skandinavia har en kultur med helt annet syn på sex og kvinner, og på grunn av et samfunn/skole med null fokus på sykdommer. Det kan jo være greit å tenke på hvis man er keen på å unngå HIV og andre alvorlige sykdommer. Du får google litt om opprinnelsesland og utbredelsen av sykdommer i de aktuelle landene. Anonymkode: 0f722...ca5 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #16 Skrevet 18. august 2020 I enkelte kulturer er det totalt uakseptabelt å ha sex før ekteskap. Kanskje noen av disse mennene velger å kjøpe sex fremfor å få seg norsk kjæreste - noe som heller ikke hadde vært sosialt akseptert og som sikkert ville vært ganske vanskelig, ettersom norske kvinner forventer å bli kjent med kjærestens familie. Altså, noen kan kanskje tenke; hvilke alternativer har jeg? Leve uten sex før ekteskapet, få meg norsk kjæreste (med de problemer det medfører), eller så faller kanskje noen ned på at sex med prostituerte ihvertfall ikke fører til umulige krav og forventninger de ikke kan innfri fra ulike hold. Det kan handle om ensomhet og unge menn uten familie som føler at de faller utenfor samfunnet. I enkelte land kan det være mer sosialt akseptert blant menn å gå til prostituerte. Det kan være mange årsaker til at utenlandskfødte oftere kjøper sex enn svenskene generelt, det behøver ikke å handle om et bedritent kvinnesyn eller at de er dårligere mennesker av den grunn. Anonymkode: e27bd...405
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #17 Skrevet 18. august 2020 Eh, det skulle selvsagt stå svensk istedenfor norsk i innlegget over 😄 Anonymkode: e27bd...405
SoWhat? Skrevet 18. august 2020 #18 Skrevet 18. august 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Festlig at SIAN plutselig blir feminister i slike saker🌷 Anonymkode: dbb28...c49 👍
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #19 Skrevet 18. august 2020 Hvis norske prostituerte kun tar imot nordiske menn. Vil politiet ta ut rasisme tiltale?? Anonymkode: 2a2e3...b8b
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #20 Skrevet 18. august 2020 Ikke bare kjøper de sex. De behandler de prostituerte helt forferdelig. Husk at kvinnesynet er på trynet, men synet på "horer" er enda verre. Dette er horer som ikke har rett til å bli behandlet som mennesker. Disse mennene mener helt oppriktig at de kan behandle de prostituerte som de vil. Da snakker vi vold, voldtekt, gruppe-voldtek og nedverdigende voldtekt. De av dere som har litt innsikt prostitusjonsmiljøet vet godt at de fleste prostituerte ikke tar i mot utenlandske menn. Kun de mest desperate kvinnene godtar disse, og de vet godt hva de har i vente. Anonymkode: f936a...ce1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå