Gå til innhold

Føler meg idiot, brukte kroppskrem som skrubb

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 3 år siden var jeg på Europris og kjøpte en Elisabet Arden kroppskrem. Billig til å være Elisabeth Arden så jeg slo til. Jeg leste ikke helt hva det var så fikk det for meg at det var skrubb pga noen korn der. Jeg tenkte at dette var en grusomt dårlig skrubb men tenkte at siden jeg har kjøpt den så fikk jeg bruke den. Ikke før forrige uke ser jeg at det er en lotion! Den lukter fremdeles helt helt fint og fukter bra også. Men jeg som er så opptatt av miljø, så sløser jeg på denne måten... er jeg helt fjern som kunne bruke så feil? 

Anonymkode: 28cdb...0cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For 3 år siden var jeg på Europris og kjøpte en Elisabet Arden kroppskrem. Billig til å være Elisabeth Arden så jeg slo til. Jeg leste ikke helt hva det var så fikk det for meg at det var skrubb pga noen korn der. Jeg tenkte at dette var en grusomt dårlig skrubb men tenkte at siden jeg har kjøpt den så fikk jeg bruke den. Ikke før forrige uke ser jeg at det er en lotion! Den lukter fremdeles helt helt fint og fukter bra også. Men jeg som er så opptatt av miljø, så sløser jeg på denne måten... er jeg helt fjern som kunne bruke så feil? 

Anonymkode: 28cdb...0cf

Du er ganske fjern, men slapp av og bruk opp det du har kjøpt.

Tenk på at folk flest gir faen i miljøet. Og hvert medlem av familien The Kardashians forbruker så mye hver dag som du sikkert gjør i løpet av et år.

Jeg er selv en person som bruker ALT jeg kjøper for ellers får jeg dårlig samvittighet overfor miljøet. Likevel, man er et menneske og gjør feil. Legg det bak deg.

Anonymkode: 7bf78...6cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...