Aragorn ll Elessar Skrevet 19. august 2020 #41 Skrevet 19. august 2020 9 timer siden, anonym 4545 skrev: Fordi kristendommen etter Jesus bygger på nestekjærlighet. Har du lest bibelen ? Er ikke mye nestekjærlighet å finne der.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #42 Skrevet 20. august 2020 21 timer siden, sofiemyr skrev: Du kan få mene og si hva du vil om JV men de går iallefall "all in" og følger det som står i Bibelen - også det som er vanskelig å etterleve. Nei, det gjør de virkelig ikke. Ingen nestekjærlighet. Falske spådommer. Jesus som en engel, usynlig tilbakekomst i 1914, de har endret dogmene sine mange ganger, ubibelsk dåp, falsk og direkte uærlig "tro og klok tjener" (GB) teologi. Jv er selve antitesen på sann kristendom Anonymkode: 0de92...bc6
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #43 Skrevet 20. august 2020 9 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev: Har du lest bibelen ? Er ikke mye nestekjærlighet å finne der. Kristne følger nye testamentet, der snakker Jesus mye om nestekjærlighet. Anonymkode: 6c08d...90b
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #44 Skrevet 20. august 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Kristne følger nye testamentet, der snakker Jesus mye om nestekjærlighet. Anonymkode: 6c08d...90b Skal du ha sannheten må du finne Q The Source. Anonymkode: 96ddd...4bc
Aragorn ll Elessar Skrevet 20. august 2020 #45 Skrevet 20. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kristne følger nye testamentet, der snakker Jesus mye om nestekjærlighet. Anonymkode: 6c08d...90b Så da antar jeg at du ikke følger de de 10 bud, siden de 10 bud er gamle testamentet.
AndreasBR Skrevet 20. august 2020 #46 Skrevet 20. august 2020 Jeg er mer sikker på at enkelte andre sin er feil enn at min er riktig.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #47 Skrevet 20. august 2020 41 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Så da antar jeg at du ikke følger de de 10 bud, siden de 10 bud er gamle testamentet. Jeg føler de fordi de er gode tanker om levemåte, men som kristen er jeg ikke forpliktet til det. Lærer dere ingenting på skolen nå om dagen? Anonymkode: 6c08d...90b
Aragorn ll Elessar Skrevet 20. august 2020 #48 Skrevet 20. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler de fordi de er gode tanker om levemåte, men som kristen er jeg ikke forpliktet til det. Lærer dere ingenting på skolen nå om dagen? Anonymkode: 6c08d...90b Ah så du tror på det du liker og velger bort det du ikke liker, som forventet Jeg vet ikke hva folk lærer på skolen i dag,
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #49 Skrevet 20. august 2020 1 time siden, Aragorn ll Elessar skrev: Ah så du tror på det du liker og velger bort det du ikke liker, som forventet Jeg vet ikke hva folk lærer på skolen i dag, Nei, jeg følger kristendommen. Jesus opphevet moselovene, noe vi voksne har lært allerede. Tydeligvis lærer dere ikke slikt på skolen om dagen. Anonymkode: 6c08d...90b
Aragorn ll Elessar Skrevet 20. august 2020 #50 Skrevet 20. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg følger kristendommen. Jesus opphevet moselovene, noe vi voksne har lært allerede. Tydeligvis lærer dere ikke slikt på skolen om dagen. Anonymkode: 6c08d...90b Jeg vet ikke hva folk lærer på skolen i dag, jeg har ikke gått på skolen på nesten 20 år. Men jeg forstår hva du prøver på, noe som er grunnen til at jeg ikke tar deg alvorlig i hva du skriver. Dette er det siste jeg har å si i denne tråden.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #51 Skrevet 20. august 2020 32 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Dette er det siste jeg har å si i denne tråden. En ateist som stikker av uten å forsvare egne meninger og påstander. Jøss, hvor sjokkerende😂 Anonymkode: 6c08d...90b
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #52 Skrevet 20. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg følger kristendommen. Jesus opphevet moselovene, noe vi voksne har lært allerede. Tydeligvis lærer dere ikke slikt på skolen om dagen. Anonymkode: 6c08d...90b Du som er så opptatt av hva som blir lært på skolen, fikk du med deg det om evolusjonen, hvor gammel jorda er, hvor gamle vi mennesker er og våre forfedre? Har du ikke fått med deg at bibelen og andre religiøse historier bare er gjenfortellinger som er tusenvis av år..? Anonymkode: 2aec6...330
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #53 Skrevet 20. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du som er så opptatt av hva som blir lært på skolen, fikk du med deg det om evolusjonen, hvor gammel jorda er, hvor gamle vi mennesker er og våre forfedre? Har du ikke fått med deg at bibelen og andre religiøse historier bare er gjenfortellinger som er tusenvis av år..? Anonymkode: 2aec6...330 Den ufullstendige teorien som man aldri har klart å bevise? Jada, de snakket om den, men som fornuftig menneske ser jeg at den ikke beviser noe som helst. Som milliarder av mennesker i verden mener jeg det må være noe mer som forklarer hvordan verden oppstod og hvorfor vi er her. Anonymkode: 6c08d...90b 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 20. august 2020 #54 Skrevet 20. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Den ufullstendige teorien som man aldri har klart å bevise? Jada, de snakket om den, men som fornuftig menneske ser jeg at den ikke beviser noe som helst. Som milliarder av mennesker i verden mener jeg det må være noe mer som forklarer hvordan verden oppstod og hvorfor vi er her. Anonymkode: 6c08d...90b Den er fullstendig og den har blitt bevist. Det at nekter å akseptere det er ditt problem. Og evolusjonsteorien er en mye bedre forklaring enn Gud gjorde det.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #55 Skrevet 20. august 2020 På 18.8.2020 den 15.41, AnonymBruker skrev: Ingen i denne verden med vett i behold og dagens kunnskap kan være 100% sikker i sin sak uten bevis!! Anonymkode: bc362...670 No shit Sherlock. Det er derfor det kalles å ha en tro. Anonymkode: 33aac...89a
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #56 Skrevet 20. august 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Kristne følger nye testamentet, der snakker Jesus mye om nestekjærlighet. Anonymkode: 6c08d...90b Mange religiøse som er de minst kjærlige menneskene som finnes. Ingen som har brukt så mye tid på å hate på homofile som religøse. Anonymkode: b2ee2...284 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #57 Skrevet 20. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange religiøse som er de minst kjærlige menneskene som finnes. Ingen som har brukt så mye tid på å hate på homofile som religøse. Anonymkode: b2ee2...284 Sludder, de fleste kristne hater ikke homofile, men støtter ikke deres ønske om å avvikle det tradisjonelle ekteskapet og tillate ekteskap mellom likekjønnede. Anonymkode: 6c08d...90b
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #58 Skrevet 20. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den ufullstendige teorien som man aldri har klart å bevise? Jada, de snakket om den, men som fornuftig menneske ser jeg at den ikke beviser noe som helst. Som milliarder av mennesker i verden mener jeg det må være noe mer som forklarer hvordan verden oppstod og hvorfor vi er her. Anonymkode: 6c08d...90b Det er ikke bare sånn at det er En eneste teori som liksom må bevises. Og først da får vi et endelig svar. Det finnes feks ingen missing link i vår evolution som homo sapiens, det er en lang kompleks rekke av ulike arter. På samme måte er det med universet og jorda, det er en så kompleks utvikling. For 2000 år visste ikke folk hva bakterier er, noe som er en så vesentlig essensiell del av jorda og oss mennesker. Og det bare glemte gud å informere om da eller 🤣 Anonymkode: 2aec6...330
Aragorn ll Elessar Skrevet 20. august 2020 #59 Skrevet 20. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, den har ikke det. Aldri hørt om the missing link? Lærte dere ikke det på livets harde skole? Anonymkode: 6c08d...90b
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #60 Skrevet 20. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sludder, de fleste kristne hater ikke homofile, men støtter ikke deres ønske om å avvikle det tradisjonelle ekteskapet og tillate ekteskap mellom likekjønnede. Anonymkode: 6c08d...90b Hvem er det som har utsatt homofile for hets, vold og drap da... Jo kristne Anonymkode: 2aec6...330
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå