AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #1 Del Skrevet 18. august 2020 Kan vi lage en samletråd om bryllupserier? Jeg elsker "Say yes to the dress", men skulle gjerne også hatt noen serier om hele planleggingsprosessen også, med invitasjonskort, pynt, lokasjon og alt 😄 Anonymkode: 3a1d6...45e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
axillea Skrevet 18. august 2020 #2 Del Skrevet 18. august 2020 Du har jo den Say I do på netflix. Man kan jo få litt inspirasjon der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #3 Del Skrevet 19. august 2020 Dont tell the bride, ligger på sumo mener jeg, menn planlegger bryllup uten at bruden får være med på noe velger ut lokale, brudekjole, invitasjoner osv. Ellers liker jeg curvy brides boutique på TLC, litt samme som say yes to the dress men en butikk for plus size bruder i England. Anonymkode: f1f6f...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
seriousgirl Skrevet 2. september 2020 #4 Del Skrevet 2. september 2020 Tror det er en som heter "four weddings" også. Den er veldig gøy å se for å få nye ideer. Handler om en bryllupsplanlegger som planlegger 4 bryllup i forskjellige prisklasser, også skal man gjette på slutten hvilken som er billigst/dyrest:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #5 Del Skrevet 3. september 2020 Åh søren jeg så en grei en, men husker ikke hvilken tjeneste den er på! Mon tro om den heter "I want that wedding"? Et kommende brudepar følger en programleder som gjester i 3 forskjellige bryllup, muligens forskjellige prisklasser. Da får man se vielse, fest, mat, dekor, aktiviteter osv. Og jeg liker svært godt at det er normale folk og ikke instafolk og modellbruder all the way. Anonymkode: ef6a5...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå