Gå til innhold

Hva er mest sannsynlig? Gud eller Aliens?  

27 stemmer

1. 1. Hva er mest sannsynlig?

• At den Kristne guden finnes
      4
    • At det finnes liv på andre planeter (aliens)
      23

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er mest sannsynlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det finnes liv på andre planeter.

Skrevet

At det finnes liv på andre planeter 👽

Skrevet

At Gud er en alien og lever på en annen planet? 😁

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, SoWhat? skrev:

At Gud er en alien og lever på en annen planet? 😁

Gud er Aliens som plantet livet på jorden for noen mrd år siden i et terraforming eksperiment for noen mrd år siden?

Det er jo mange mennesker som vil at vi skal gjøre det med Mars.. Ikke helt usannsynlig at andre har gjort det før.

Anonymkode: 067a3...156

Skrevet

Nå er det faktisk mange kristne som også tror på liv på andre planeter. De er dog selvsagt også skapt i Guds bilde, men det er mange som ikke tror vi er alene. For aliens, så er det kanskje vi som er aliens ;)

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gud er Aliens som plantet livet på jorden for noen mrd år siden i et terraforming eksperiment for noen mrd år siden?

Det er jo mange mennesker som vil at vi skal gjøre det med Mars.. Ikke helt usannsynlig at andre har gjort det før.

Anonymkode: 067a3...156

Nei, det er ikke usannsynlig. Det kan forklare en del. 

Skrevet

Det fins ikke noe alternativ for meg her. Jeg er kristen, men tror det er en god sjanse for at aliens også fins. Jeg kan svare Gud, men det blir kanskje litt misvisende da avstemningen her får det til å virke som at det må være enten eller. 

Anonymkode: 7c145...c2f

Skrevet
14 minutter siden, Rullestolbruker skrev:

Nå er det faktisk mange kristne som også tror på liv på andre planeter. De er dog selvsagt også skapt i Guds bilde, men det er mange som ikke tror vi er alene. For aliens, så er det kanskje vi som er aliens ;)

Er det mange kristne som tror det? :klo: har aldri møtt noen. For de kristne jeg vet om, tror at nettopp jorden ble utvalgt av Gud, og at det er kun her det er liv. Jeg vet ikke om du fantaserer når du sier at kristne tror på liv på andre planeter og at de er født i Guds bilde? Hmmm

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det fins ikke noe alternativ for meg her. Jeg er kristen, men tror det er en god sjanse for at aliens også fins. Jeg kan svare Gud, men det blir kanskje litt misvisende da avstemningen her får det til å virke som at det må være enten eller. 

Tror du da at aliens er skapt i Guds bilde? 

Skrevet
Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Er det mange kristne som tror det? :klo: har aldri møtt noen. For de kristne jeg vet om, tror at nettopp jorden ble utvalgt av Gud, og at det er kun her det er liv. Jeg vet ikke om du fantaserer når du sier at kristne tror på liv på andre planeter og at de er født i Guds bilde? Hmmm

Ja det er faktisk det. Jeg kan da nevne kristne lærere på folkehøgskole, familiemedlemer osv. Så får du selvsagt tro hva du vil. Men fantaserer gjør jeg slettes ikke, selv om du ikke kan fatte det ;)

Skrevet
Akkurat nå, Rullestolbruker skrev:

Ja det er faktisk det. Jeg kan da nevne kristne lærere på folkehøgskole, familiemedlemer osv. Så får du selvsagt tro hva du vil. Men fantaserer gjør jeg slettes ikke, selv om du ikke kan fatte det ;)

Hm. Jeg er tvilende. Det er første gang jeg har sett dette. 

Skrevet
Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Hm. Jeg er tvilende. Det er første gang jeg har sett dette. 

Du får tvile så mye du vil, som jeg sa. Ha en videre god uke

Skrevet
25 minutter siden, Rullestolbruker skrev:

Nefelim?

Anonymkode: baae7...529

Skrevet
3 minutter siden, SoWhat? skrev:

Tror du da at aliens er skapt i Guds bilde? 

Jeg tenker at det kan være ja. Jeg tror det er mye vi ikke vet om universet, og at det ikke er alt Gud har formidlet til oss heller. Synes utforsking av universet er veldig spennende😊

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nefelim?

Nefilim mente jeg

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

At det finnes liv på andre planeter. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at det kan være ja. Jeg tror det er mye vi ikke vet om universet, og at det ikke er alt Gud har formidlet til oss heller. Synes utforsking av universet er veldig spennende😊

Så Gud skjuler ting for oss?? 

Skrevet
6 minutter siden, Rullestolbruker skrev:

Du får tvile så mye du vil, som jeg sa. Ha en videre god uke

Uansett så er ikke et par lærere og noen familiemedlemmer mange akkurat. Du vet om noen ganske få som tror på dette.

Du uttalte skråsikkert at det "er mange kristne som faktisk tror dette" 

Skrevet

Begge deler er like u - eller sannsynlig, for vi vet ingenting om det. ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...