AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #1 Del Skrevet 18. august 2020 Er det her inne? Følger dere noens dagbøker? Eller slår dere følge med venner/bekjente? Hva er det som gjør at motivasjonen får en boost innimellom? Jeg liker å lese om andre som er i samme situasjon, og slå følge med dem. Gjerne andre her inne. Liker ikke å «rope» det ut til alle jeg kjenner liksom. Anonymkode: 31dee...3ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #2 Del Skrevet 18. august 2020 Dropp ideen om "motivasjon". Motivasjon er bare grunnen du har for å gjøre noe. Hvis det opplegget du følger, krever en heiagjeng, er det ikke noe bra opplegg. Anonymkode: e005b...64b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 18. august 2020 #3 Del Skrevet 18. august 2020 Har dagbok under "treningsdagbøker" her inne som jeg bruker mye til å dele tanker osv. Det hjelper meg å få sortert en del tanker og å sette ord på ting. Ellers leser jeg mye her inne. Det er forøvrig ikke motivasjonen som får meg ned i vekt, men dedikasjon og disiplin. Motivasjonen forsvinner med jevne mellomrom uansett 😊 da er det bare å stå i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #4 Del Skrevet 18. august 2020 Litt her inne, og mye på youtube. "How I lost weight/kept it off" tips der, matplaner, treningstips osv Anonymkode: 89ca2...ccb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #5 Del Skrevet 18. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er det som gjør at motivasjonen får en boost innimellom? Gjentar denne. For jeg er jo motivert. Spiser rett og innenfor me kcal og trener. Jeg lurer på hva dere gjør for få en ekstra motivasjon. ts Anonymkode: 31dee...3ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 18. august 2020 #6 Del Skrevet 18. august 2020 Jeg leser mye her inne, samt enkelte dagbøker (spesielt addict sin!), leser litt diskusjoner på reddit og 9gag, ser på tilfeldige før-og-eller-bilder på google og ser på mennesker som har min målvekt på https://app.mybodygallery.com/ Mer for å få ideer til enkel trening og fristende sunn/kalorifattig mat, og danne meg bilder av "sånn så jeg ut og dit skal jeg" . motivasjonen får jeg aller mest av speilet hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #7 Del Skrevet 18. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gjentar denne. For jeg er jo motivert. Spiser rett og innenfor me kcal og trener. Jeg lurer på hva dere gjør for få en ekstra motivasjon. ts Anonymkode: 31dee...3ba Det er nettopp derfor du skal droppe hele den motivasjons-greia. Når du er dritlei av å spise rett og trene, visner motivasjonen uansett av seg selv. Bare spis litt mindre. Da går du ned i vekt. Du kan fint holde deg sprek bare ved å være i en eller annen form for fysisk aktivitet daglig. Anonymkode: e005b...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLiten Skrevet 18. august 2020 #8 Del Skrevet 18. august 2020 Å se hva andre spiser. Blir fort matlei, så trenger masse inspirasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #9 Del Skrevet 18. august 2020 Jeg ser ofte TVshow som biggest looser, supersize vs superskinny, my 600lbs life, secret eaters etc.:P Titter gjerne etter sunner oppskrifter også, gjerne vegetar for å prøve noe annerledes. Litt aktiv i tråder her på KG om temaet. Har tidligere drevet blogg men ble for mye jobb. Anonymkode: 78713...429 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 18. august 2020 #10 Del Skrevet 18. august 2020 6 timer siden, Nuith skrev: Jeg leser mye her inne, samt enkelte dagbøker (spesielt addict sin!), leser litt diskusjoner på reddit og 9gag, ser på tilfeldige før-og-eller-bilder på google og ser på mennesker som har min målvekt på https://app.mybodygallery.com/ Mer for å få ideer til enkel trening og fristende sunn/kalorifattig mat, og danne meg bilder av "sånn så jeg ut og dit skal jeg" . motivasjonen får jeg aller mest av speilet hjemme. Føler meg beæret over å bli nevnt! 🥰 Der har du min motivasjon 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #11 Del Skrevet 21. august 2020 Jeg var veldig opphengt i å lese alt jeg kom over som omhandlet vektnedgang i tiden jeg selv gikk ned i vekt, var nok litt i overkant egentlig.. 😅 Begynte å følg mange på Instagram (bla. ernæringsveiledere, treningsprofiler, matbloggere og PT-kontoer som postet kunderesultater), leste på forum, Helsedirektoratets kostholdsråd, YouTube, avisartikler osv. Det bidro nok delvis til at jeg klarte å holde motivasjonen, men tror all lesingen ga størst utslag i at jeg lærte mye nytt som har bidratt til at jeg klarte å finne noe som fungerte for meg. Når jeg fant noe som fungerte for meg, så var absolutt største motivasjonen å se resultatet underveis. Ellers fikk jeg også litt ekstra motivasjon av å lese om alle helseeffektene vektnedgang gir 💪 Anonymkode: e7ee9...70e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #12 Del Skrevet 21. august 2020 Jeg elsker å lese oppskrifter på "slankemat" ❤️. Jeg elsker de fine delikate bildene av mat man kan kose seg med og blir påminnet om at slanking er mer enn kokt fisk uten saus med salat 😉 Synes det er trivelig å slanke meg når det er lov med så mye godt, at av og til blir det for mye. Det er også motiverende å se før og etter bilder (særlig på Instagram), men minner meg på at mange har fått litt hjelp (og Photoshop) og at man ikke skal sammenligne seg selv med andre. Anonymkode: 78735...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heihola Skrevet 21. august 2020 #13 Del Skrevet 21. august 2020 Min boost kom rett og slett av å bli klar over hvor mange livsstilssykdommer som følger med et dårlig kosthold! Å vite en liste over alle de ting som kan skje med kroppen om man ikke endrer seg, skaper både redsel og endring! Jeg tenker at de fleste av oss ønsker å leve mobile liv, så lenge som mulig, og ønsker å ha overskudd og energi, samt. en kropp som tåler litt. Skal vi fungere godt i hverdagen og nå målene våre, må vi rett og slett PRIORITERE et sunt kosthold og en aktiv livsstil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå