AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #1 Skrevet 18. august 2020 Tenkte å lage en tråd hvor vi kan skrive litt om hva vi gjør for huden vår. 😊 jeg er kanskje litt over gjennomsnittet opptatt av huden min 😂 og strekker meg langt for å holde den fin og frisk. kan begynne jeg da 😝 • Drikker nok vann • får i meg masse antioksidanter • bruker solfaktor 50 • renser huden morgen og kveld • spiser ren mat og alltid mat laget fra bunnen av • får i meg mye omega 3 og 6 • har en god hudpleierutine • får meg nok søvn • røyker ikke, snuser ikke og drikker ikke alkohol. • kollagen pulver Noen forbedringer: kutte betydelig ned på sukkerinntaket og stresse mindre. Anonymkode: 02259...73f
Maddy25 Skrevet 19. august 2020 #2 Skrevet 19. august 2020 Jeg er også litt i overkant opptatt av hud og helse😁 Mye likt som deg☺️ • Drikker nok vann • får i meg masse antioksidanter • bruker solfaktor 50 • dobbeltrenser huden kveld, litt vann og pads om morningen • microneedler med jevne mellomrom med penn • tar forskjellige peelinger med jevne mellomrom • spiser lite kjøtt og masse grønnsaker • får i meg mye omega 3 • har en god hudpleierutine • får meg nok søvn • røyker ikke, snuser ikke og drikker ikke alkohol. • har kuttet ut kunstig søtstoff og omtrent alt sukker • kollagen pulver
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #3 Skrevet 20. august 2020 16 timer siden, Maddy25 skrev: Jeg er også litt i overkant opptatt av hud og helse😁 Mye likt som deg☺️ • Drikker nok vann • får i meg masse antioksidanter • bruker solfaktor 50 • dobbeltrenser huden kveld, litt vann og pads om morningen • microneedler med jevne mellomrom med penn • tar forskjellige peelinger med jevne mellomrom • spiser lite kjøtt og masse grønnsaker • får i meg mye omega 3 • har en god hudpleierutine • får meg nok søvn • røyker ikke, snuser ikke og drikker ikke alkohol. • har kuttet ut kunstig søtstoff og omtrent alt sukker • kollagen pulver Hva vil du si har størst effekt utenom solkrem? Kan du si litt om erfaringene dine med microneedler? Anonymkode: 20691...455
Maddy25 Skrevet 21. august 2020 #4 Skrevet 21. august 2020 (endret) On 8/20/2020 at 8:42 AM, AnonymBruker said: Hva vil du si har størst effekt utenom solkrem? Kan du si litt om erfaringene dine med microneedler? Anonymkode: 20691...455 Jeg har brukt microneedlepennen i ca ett år. En gang pr. måned i starten. Nå er det ca. hver annen måned. Bruker 1-1,5 mm på kinn og 0,75 på resten. Jeg smører huden med hyaluronserum først. Tar ett område av gangen. Et par uker etter hver sånn behandling har jeg drømmehud🙂 Men er også veldig fornøyd med huden min hele tiden nå. Jeg er 52, og den største forskjellen jeg merker er at det virker som om hudaldringen stagnerer litt. Det er mye mindre smertfullt med pennen enn med dermaroller. Brukte dermaroller før med 0,5mm, og det var sykt vondt. Ble til at jeg gjorde det sjelden. Endret 21. august 2020 av Maddy25 1
Aurelia Skrevet 27. august 2020 #5 Skrevet 27. august 2020 Når det kommer til kosthold kan jeg definitivt bli bedre - skal virkelig skjerpe meg. Ellers tar jeg hudpleie ganske seriøst. Dobbeltrenser når jeg har brukt solkrem, bruker som regel alltid solkrem. Retinol jevnlig, BHA-peeling jevnlig. Har generelt researcha og bruker produkter som er tilpasset mine spesifikke hudbehov. Her synes jeg Skincity er helt fantastiske, forresten! Drikker også mye vann, usikker på hvorvidt jeg merker forskjell på akkurat det, skal sies. Bytter putetrekk 2 ganger i uka. 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #6 Skrevet 27. august 2020 Synes dere kollagen pulveret funker? Har tatt en stund men det sies jo at kroppen ikke greier å ta det opp. Anonymkode: 78603...878 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #7 Skrevet 27. august 2020 Bruker hudpleieserie fra ZO:) Renser morgen og kveld, bruker serum og peeler to ganger per uke. Soler meg aldri, bruker høy solfaktor. Anonymkode: 45eb4...be2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #8 Skrevet 27. august 2020 Og enig i at Skincity er fantastiske!! De hjalp meg til drømmehuden før bryllupet:) Anonymkode: 45eb4...be2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #9 Skrevet 27. august 2020 - Bruker skånsom og god hudpleie - Lar huden gå mest mulig uten sminke og bruker mild sminke - Drikker mye vann og urtete - Soler meg aldri - Peeler huden i ansiktet 3-4 ganger i mnd, tørrbørster resten av kroppen - Bruker putetrekk av silke og bytter ofte - Tar omega 3 og spiser mye fisk og blåbær Ting som kan forbedres: mer frisk luft, stresse mindre, mer grønnsaker og ren mat, mer søvn, slutte å pelle meg i ansiktet Anonymkode: a3072...036
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #10 Skrevet 27. august 2020 Dobbelrenser hver kveld og bruker både syrer, retinol og c-vitamin i hudpleierutinen. Spiser passe sunt og tar ølgjær som har fått håret mitt til å bli lengre. Drikker alkohol et par ganger i mnd, er glad i sukker og koffein, røyker litt, og snuser fast, bruker ikke spf daglig, mye uvettig soling i yngre dager, tror ikke jeg får i meg nok vann og bruker sminke daglig. Men ser likevel en god del yngre ut en mine jevngamle medsøstre på 47. Gode gener og fet hud. Anonymkode: 192a1...efb
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #11 Skrevet 27. august 2020 Dobbelrenser bruker faktor 50 365 dager i året oljer ,retinoid ,azelaic acid, glycolic acid, fuktighetskrem krem , vitamin c -på huden ikke i tabellet form altså (Ikke i denne rekkefølgen) Anonymkode: 1d6e8...4a2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #12 Skrevet 27. august 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og enig i at Skincity er fantastiske!! De hjalp meg til drømmehuden før bryllupet:) Anonymkode: 45eb4...be2 Kan skrive under på den! Får kommentarer på hvor "fin" huden min er etter jeg kjøpte produkter de anbefalte meg. Anonymkode: 4b5b3...18a 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #13 Skrevet 27. august 2020 På 18.8.2020 den 13.32, AnonymBruker skrev: Tenkte å lage en tråd hvor vi kan skrive litt om hva vi gjør for huden vår. 😊 jeg er kanskje litt over gjennomsnittet opptatt av huden min 😂 og strekker meg langt for å holde den fin og frisk. kan begynne jeg da 😝 • Drikker nok vann • får i meg masse antioksidanter • bruker solfaktor 50 • renser huden morgen og kveld • spiser ren mat og alltid mat laget fra bunnen av • får i meg mye omega 3 og 6 • har en god hudpleierutine • får meg nok søvn • røyker ikke, snuser ikke og drikker ikke alkohol. • kollagen pulver Noen forbedringer: kutte betydelig ned på sukkerinntaket og stresse mindre. Anonymkode: 02259...73f Høres ut som et morsomt liv. Anonymkode: 9eaa3...1bd 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #14 Skrevet 28. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: - Bruker skånsom og god hudpleie - Lar huden gå mest mulig uten sminke og bruker mild sminke - Drikker mye vann og urtete - Soler meg aldri - Peeler huden i ansiktet 3-4 ganger i mnd, tørrbørster resten av kroppen - Bruker putetrekk av silke og bytter ofte - Tar omega 3 og spiser mye fisk og blåbær Ting som kan forbedres: mer frisk luft, stresse mindre, mer grønnsaker og ren mat, mer søvn, slutte å pelle meg i ansiktet Anonymkode: a3072...036 Hva er tørrbørstig? Anonymkode: 20691...455
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #15 Skrevet 28. august 2020 Jeg er også nysgjerrig på kollagen, hører så mye forskjellig om det så usikker på hva jeg skal tro 😮 Vet de sverger til det i Korea hvertfall, og de ligger jo foran på hudpleiefronten..... hmmm Anonymkode: 722a3...17c
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #16 Skrevet 28. august 2020 Jeg blir helt stressa av å lese hvor pliktoppfyllende dere er i forhold til huden. Jeg har fått vite av hudlege at kollagen pulver bare er tull. Er utseende så viktig at dere ikke kan unner dere å slappe av og leve litt når det gjelder mat? Anonymkode: 7ec38...9b1 2
Maddy25 Skrevet 28. august 2020 #17 Skrevet 28. august 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er også nysgjerrig på kollagen, hører så mye forskjellig om det så usikker på hva jeg skal tro 😮 Vet de sverger til det i Korea hvertfall, og de ligger jo foran på hudpleiefronten..... hmmm Anonymkode: 722a3...17c Jeg er i allefall ikke i tvil om at det virker for meg. Men det er jo noe man må ta fast over lang tid, som så mye annet. Jeg tar en dose collagenpulver to eller tre ganger daglig. Både hud hår og negler har blitt mye bedre. For ikke å snakke om huden på kroppen. Har holdt på i to år ca. Kommer aldri til å slutte🙂
Tough cookie Skrevet 28. august 2020 #18 Skrevet 28. august 2020 17 minutter siden, Maddy25 skrev: Jeg er i allefall ikke i tvil om at det virker for meg. Men det er jo noe man må ta fast over lang tid, som så mye annet. Jeg tar en dose collagenpulver to eller tre ganger daglig. Både hud hår og negler har blitt mye bedre. For ikke å snakke om huden på kroppen. Har holdt på i to år ca. Kommer aldri til å slutte🙂 Hvilket kollagen pulver tar du?
Maddy25 Skrevet 28. august 2020 #19 Skrevet 28. august 2020 19 minutter siden, Tough cookie said: Hvilket kollagen pulver tar du? Jeg har brukt mange forkjellige, men de som går igjen mest kjøper jeg fra Iherb. Doctor's Best, Garden of Life, og Californa Gold. Fikk tips om en som selges i Norge. Det er fiskekollagen og er også bra. Den er fra Seagarden.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #20 Skrevet 28. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir helt stressa av å lese hvor pliktoppfyllende dere er i forhold til huden. Jeg har fått vite av hudlege at kollagen pulver bare er tull. Er utseende så viktig at dere ikke kan unner dere å slappe av og leve litt når det gjelder mat? Anonymkode: 7ec38...9b1 For meg er hudrutinen kos, å elsker å se at jeg har fin hud. ser så mange eldre damer/godt voksne med ekstremt med rynker , får angst Anonymkode: 1d6e8...4a2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå