AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #1 Skrevet 18. august 2020 Ofte endel innlegg om hvordan man skal forholde seg til en venninnegjeng her inne, utfrysing etc. Som voksen i 40-åra kan jeg si at det beste du kan gjøre er å bryte ut, hold deg unna "gjenger". Vi kvinner er ekstreme der, flokkdyr deluxe. Så er det alltid en i flokken som skal bestemme over oss andre, så må vi være enige. Man følger regimet som er innad i gjengen, ellers blir man utfryst! 😂 Dette er så pinlig å se på. På tide å våkne litt opp kvinner, bryt ut! Få deg etpar venninner du kan bruke litt tid på, men hold deg unna større flokker. Anonymkode: e4da0...dd9 9
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #2 Skrevet 18. august 2020 Helt enig. Går meg veldig til i en alder av førti at enkelte venninner lar seg styre av andre venninner. Jeg er alltid litt kjerringen mot strømmen. Har behov å finne på noe på andre arenaer som ikke typisk alle gjør. Nå er det inn å gå topp tur, jeg finner på noe helt annet. De fleste venninne min er selvstendig. Det er spesielt to som higer etter å bli aksepter og er livredde for å være utenfor normalen og kopiert alt som skal være litt inn. Anonymkode: 7cfe3...8c1 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #3 Skrevet 18. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig. Går meg veldig til i en alder av førti at enkelte venninner lar seg styre av andre venninner. Jeg er alltid litt kjerringen mot strømmen. Har behov å finne på noe på andre arenaer som ikke typisk alle gjør. Nå er det inn å gå topp tur, jeg finner på noe helt annet. De fleste venninne min er selvstendig. Det er spesielt to som higer etter å bli aksepter og er livredde for å være utenfor normalen og kopiert alt som skal være litt inn. Anonymkode: 7cfe3...8c1 Det siste du skriver er et kjempeproblem. Klarer ikke ta egne valg i livet, er kun en kopi som går på autopilot. Slik er utrolig mange, det verste er se jenter på rundt 20+. Alle ser jo nesten like ut. Anonymkode: e4da0...dd9 1
Mrs Robinson Skrevet 18. august 2020 #4 Skrevet 18. august 2020 (endret) Tror heller dere må finne dere andre gjenger. Kjenner meg ikke igjen i det du sier, har hatt samme venninnegjeng i ca 12 år Endret 18. august 2020 av Mrs Robinson 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #5 Skrevet 18. august 2020 Enig, derfor har jeg bare induviduelle venninner, og ikke sånne gjenger. orker ikke Anonymkode: 2fff8...3b9 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #6 Skrevet 18. august 2020 3 minutter siden, Mrs Robinson skrev: Tror heller dere må finne dere andre gjenger. Kjenner meg ikke igjen i det du sier, har hatt samme venninnegjeng i ca 12 år "kjenner meg ikke igjen" Såklart ikke, alle har jo forskjellig erfaring. Nå tenker jeg på disse som har dårlig erfaring, noe mange har. Man må ikke høre en til gjeng. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig, derfor har jeg bare induviduelle venninner, og ikke sånne gjenger. orker ikke Anonymkode: 2fff8...3b9 Gjenger er for mennesker som ikke er så selvstendige. Som ofte ikke tar egne valg, gruppepresset er skyhøyt i slike gjenger. Du skal delta på det gjengen vil. Være som gjengen vil, alle gjenger har noen som bare henger med. For å ha et sted å høre til, trist. Anonymkode: e4da0...dd9 3
Mrs Robinson Skrevet 18. august 2020 #7 Skrevet 18. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: "kjenner meg ikke igjen" Såklart ikke, alle har jo forskjellig erfaring. Nå tenker jeg på disse som har dårlig erfaring, noe mange har. Man må ikke høre en til gjeng. Gjenger er for mennesker som ikke er så selvstendige. Som ofte ikke tar egne valg, gruppepresset er skyhøyt i slike gjenger. Du skal delta på det gjengen vil. Være som gjengen vil, alle gjenger har noen som bare henger med. For å ha et sted å høre til, trist. Anonymkode: e4da0...dd9 Når overskriften er "Mange innlegg om venninnegjenger, råder alle til å bli selvstendige kvinner. Bryt ut!", må det vel være lov å påpeke at det da er noe galt med gjengen, ikke det å ha en gjeng i seg selv? må for øvrig påpeke at i min (lille) gjeng er vi alle selvstendige kvinnfolk som tidvis krangler så busta fyker og er uenig støtt og stadig. MEN dette er bare en brøkdel av tiden. Vi støtter hverandre, lufter tanker og rådgir, har det moro sammen. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #8 Skrevet 18. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ofte endel innlegg om hvordan man skal forholde seg til en venninnegjeng her inne, utfrysing etc. Som voksen i 40-åra kan jeg si at det beste du kan gjøre er å bryte ut, hold deg unna "gjenger". Vi kvinner er ekstreme der, flokkdyr deluxe. Så er det alltid en i flokken som skal bestemme over oss andre, så må vi være enige. Man følger regimet som er innad i gjengen, ellers blir man utfryst! 😂 Dette er så pinlig å se på. På tide å våkne litt opp kvinner, bryt ut! Få deg etpar venninner du kan bruke litt tid på, men hold deg unna større flokker. Anonymkode: e4da0...dd9 Helt enig. Kuttet venninner allerede som 21 -22 åring. Begynte henge mer med gutter. Møtte noen venninner nå og da utover 20 årene, men kjedet meg alltid med dem. Så mye sladder, drama og fraværende evne til å tenke selv. Ville mer enn å diskutere typiske kvinneting. Liker å utvikle meg, slik som menn, karrierebevisst og sulten på å lære om interessante ting, ikke hva som skjer på Kardashian show. Kan telle på en hånd de kvinnene jeg har likt som venninner. Nå er alle blitt mammaer og snakker bare om unger. Like drit kjedelig som de alltid har vært. Vi er forskjellige ja. Anonymkode: 9a672...fb2 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #9 Skrevet 18. august 2020 Jeg som skrev innlegget om utfrysning. Ville bare si at de fleste av mine beste venner er utenom gjeng, eller et par av de i gjengen, og vi møtes jo utenfor. Vennergjenger er aldri like gode venner som 1-1 venner, for man lener seg ofte på gjengens struktur fremfor at man har valgt hverandre på grunn av det som skal til for å bygge vennskap. Det som er greit med vennegjenger er at man kan finne på mye gøy med flere enklere. Anonymkode: a3385...ff5
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #10 Skrevet 18. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg som skrev innlegget om utfrysning. Ville bare si at de fleste av mine beste venner er utenom gjeng, eller et par av de i gjengen, og vi møtes jo utenfor. Vennergjenger er aldri like gode venner som 1-1 venner, for man lener seg ofte på gjengens struktur fremfor at man har valgt hverandre på grunn av det som skal til for å bygge vennskap. Det som er greit med vennegjenger er at man kan finne på mye gøy med flere enklere. Anonymkode: a3385...ff5 Hva er poenget med denne gjengen da? Noen du må henge med når de andre ikke er tilgjengelig? Anonymkode: e4da0...dd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå