Gå til innhold

Hvordan varmer dere ferdiglagde pannekaker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det ligge fler oppå hverandre? 

Anonymkode: d9d65...355

Skrevet

Ja, jeg varmer dem oppå hverandre i ovnen.

Skrevet

Pakker dem i alufolie og varmer dem i ovnen. Kan også varme en og en i tørr stekepanne😀

Anonymkode: 31f14...986

Skrevet

Det tar meg 2 min å slenge sammen en røre og 10 min å steke 5 pannekaker så for meg er det kjemperart at folk kjøper de ferdige.  Mel, litt sukker, 2 egg, litt smelta smør, melk til røra er passe tykk. Visp, ferdig

• Liker 3
Skrevet
10 timer siden, Apocalypte skrev:

Det tar meg 2 min å slenge sammen en røre og 10 min å steke 5 pannekaker så for meg er det kjemperart at folk kjøper de ferdige.  Mel, litt sukker, 2 egg, litt smelta smør, melk til røra er passe tykk. Visp, ferdig

Pannekaker er det kjeeeligste jeg lager, men liker det godt. Ved å kjøpe de ferdige kan jeg steke bacon mens pannekakene varmes. 🙌🏻

Anonymkode: 72874...3cc

Skrevet
On 8/19/2020 at 12:19 PM, Apocalypte said:

Ja. I tillegg smaker dem man lager av egen røre så mye bedre. Får servert ferdiglaget på jobb en gang i blant og det er triste saker i forhold.

Skrevet
På 19.8.2020 den 12.19, Apocalypte skrev:

Fordi jeg ikke gidder å stå å steke i en time etter jobb for å lage til hele familien alltid. Hadde jeg bodd alene hadde jeg aldri kjøpt de ferdige! 

Anonymkode: f8f67...eed

Skrevet

Legger dem på rist inne i stekeovnen. Omtrent sånn at de overlapper hverandre 50%. Setter brettet inn i stekeovnen når temperaturen er rundt 180 grader. Da er de varme på et par minutter. 

Anonymkode: a76ff...a0d

Skrevet

Gidder ikke å varme dem og spiser dem kalde. Middagen er over på null komma niks :)

Anonymkode: 16bb1...01b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...