AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #1 Skrevet 18. august 2020 Har måtte jobbe litt mer i det siste og da har bestemor og mormor delt litt på ansvaret om å passe guttungen. Har endelig min første fridag på en stund nå og blir nærmest angrepet av guttungen. Vi kan for eksempel sitte og ha det koselig hvor han sitter i armkroken og vi prater sammen, også angriper han meg plutselig ved å klore, slå eller klype. Dette skjer nå flere ganger i timen. Skjønner godt at han er frustrert fordi jeg har vært litt mer borte, men har også brukt hver eneste våkne frie time sammen med han og han har heller ikke pleid å holde på som dette tidligere. Kan det være at bestemødrene skjemmer ekstra mye bort og jeg nå er den kjedelige han er sur på fordi jeg ikke gjør det samme? Eller kan det bare være fordi jeg er litt mer borte? Er veldig sliten av dette. Vil ikke anklage bestemødrene for å ha overskjemt han heller. Anonymkode: 33c7f...88a
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #2 Skrevet 18. august 2020 Det er nok bare usikkerhet for at du har vært mye borte, og ting har vært unormalt. Anonymkode: 79340...1dd 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #3 Skrevet 18. august 2020 Sånn var sønnen min etter en helg med samvær hos far også. Barnehagen mente han straffer meg fordi jeg gikk fra han. Sønnen min reagerte med å klore og slå meg,noe han aldri gjorde ellers,å det kunne skje mens jeg satt på golvet å lekte med han. Anonymkode: 64c7b...95a 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #4 Skrevet 18. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har måtte jobbe litt mer i det siste og da har bestemor og mormor delt litt på ansvaret om å passe guttungen. Har endelig min første fridag på en stund nå og blir nærmest angrepet av guttungen. Vi kan for eksempel sitte og ha det koselig hvor han sitter i armkroken og vi prater sammen, også angriper han meg plutselig ved å klore, slå eller klype. Dette skjer nå flere ganger i timen. Skjønner godt at han er frustrert fordi jeg har vært litt mer borte, men har også brukt hver eneste våkne frie time sammen med han og han har heller ikke pleid å holde på som dette tidligere. Kan det være at bestemødrene skjemmer ekstra mye bort og jeg nå er den kjedelige han er sur på fordi jeg ikke gjør det samme? Eller kan det bare være fordi jeg er litt mer borte? Er veldig sliten av dette. Vil ikke anklage bestemødrene for å ha overskjemt han heller. Anonymkode: 33c7f...88a Alt av følelser fra du var borte og tiden du var borte kommer på en gang når han endelig ser deg igjen. Han føler seg så trygg på deg at han tør å vise alle disse følelsene. Han kan ha vært enkel og en drøm å ha mens du var borte. Det trenger ikke være at han ble verken skjemt bort eller hatt det fælt. Han bare vet ikke andre måter å vise følelser på. Dere bør øve mer på dette, vise at du alltid kommer tilbake. Du må hjelpe han med å vise følelser på andre måter enn å slå eller klype. Anonymkode: 809f4...f59 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå