Gå til innhold

Hvordan er egentlig husmarkedet nå?

Ainaen

Anbefalte innlegg

Heisann!!!

Jeg forundrer meg litt over det labre boligmarkedet for tiden.. Er juli en dårlig måned?? Vet at det er ferietid og slikt, men trodde kanskje at det var tider der folk hadde tid og anledning til å selge hus og flytte... Tar nok feil.... :sjenert:

Kan jeg forvente mer i august?? Noen har sagt at "slapp av, det tar seg opp igjen i august".. Stemmer dette?? :roll: Det begynner å haste med huskjøp, men man vil jo ikke gå for hva som helst heller.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi solgte leiligheten vår i juli i fjor. Det var mange på visning og den ble solgt dagen etter første visning til godt over prsantydning!! Så for oss hadde det ingen betydning MEN så var målgruppen vår eldre personer med behov for en lettstelt leilighet, og de er kanskje ikke så ofte på ferie i den tiden......

Endret av Avenodite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bofast
Heisann!!!

Jeg forundrer meg litt over det labre boligmarkedet for tiden.. Er juli en dårlig måned?? Vet at det er ferietid og slikt, men trodde kanskje at det var tider der folk hadde tid og anledning til å selge hus og flytte... Tar nok feil.... :sjenert:

Kan jeg forvente mer i august?? Noen har sagt at "slapp av, det tar seg opp igjen i august".. Stemmer dette?? :roll:  Det begynner å haste med huskjøp, men man vil jo ikke gå for hva som helst heller.........

Labert marked? spørs i forhold til hva. Det er fellesferie og fint vær. Noe folk har savnet. Så denne tiden brukes nok ikke til flytting/pakking og slike ting.

Det bruker de alle andre mnd i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mange som selger i fellesferien/juli.

De som velger å legge ut for salg nå får kanskje nok folk på visning uansett, nettopp fordi det er er få boliger på markedet.

Da jeg solgte sist ble jeg frarådet å selge i juli. Mange er på ferie og det er jo mulig at mange meglere også legger ferien sin til denne måneden fordi det er stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...