Lady Lovelylocks Skrevet 17. juli 2005 #1 Skrevet 17. juli 2005 Skal sette på støpenegler og har i den forbindelse noen spørsmål. Jeg biter negler, må jeg slutte med det en viss tid før jeg får satt på nye? Jobber i barnhage, trenger derfor negler som er sterke og tåler litt. Hva slags materiale anbefaler dere? Håper noen kan svare på dette
Lassie Skrevet 17. juli 2005 #2 Skrevet 17. juli 2005 Jeg er ikke proff negledesigner, men jeg har støpt en del både at andre har støpt på meg og jeg selv har gjort det. Hvis du biter negler så bør neglene dine ligge kant-i-kant med fingeren din før du støper på negler. Hvis de er for korte under så kan det være vanskelig å få de falske til å sitte godt nok. Uansett hvilket materiale du velger på dine støpte negler så tåler de ikke alt, de er falske og kun limt på med et par lag av et materiale over. De tåler ikke all verden. Derfor må du uansett være litt forsiktig med dem når du jobber i barnehage. Jeg jobber i bhg selv, men jeg har ingen problemer med å ha de falske på, men jeg er godt vant med det og passer derfor på. Hvis du ikke er vant med lange negler så bør du heller ha dem litt korte enn litt for lange til å begynne med. Personlig synes jeg at akrylnegler er de peneste. Jeg kan ikke svare på hvilke som er best, men jeg ville nok gått for gelè om jeg skulle gå kun etter hvor sterke de er. Men akrylnegler er som sagt de som er penest. Men dette er en smakssans. Gelèneglene tåler nok litt mer, men det er ikke store forskjellen på hvor mye de tåler så lenge de er lagt skikkelig på dine ekte negler. Lykke til!
Lady Lovelylocks Skrevet 18. juli 2005 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2005 Hvis du biter negler så bør neglene dine ligge kant-i-kant med fingeren din før du støper på negler. Hvis de er for korte under så kan det være vanskelig å få de falske til å sitte godt nok. ← Æsj... Ikke det svaret jeg ønsket.. Vil sette på nå jeg. Så kjedelig og vente
Gjest Darcy Skrevet 18. juli 2005 #4 Skrevet 18. juli 2005 Ja, du bør spare negler før du setter på kunstige negler, dette fordi at de vil sitte mye bedre, og sjansen for at de vil falle av, er mindre. Kunstige negler kan alltid falle av, men hvilket materiale du ønsker kommer mye an på deg selv, det er mange muligheter. Acrylnegler ser naturlige ut, franske negler gjør det ikke, men de er til gjengjeld elegante. Glassfiber er også en mulighet, det er igrunn mange av dem: Mulighetene ! Så det kommer litt an på hva du selv ønsker. Etterfyll ca hver tredje uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå