Ufrivillingduff Skrevet 18. august 2020 #1 Skrevet 18. august 2020 Hei! Vi har vært prøvere i 1 1/5 år, skal til forsamtale til IVF i september (på videosamtale) har pga videosamtale fått beskjed om at vi må ta nye undersøkelser hos medicus i Stavanger (som Haugesund samarbeider med) slik at de har oppdaterte prøver fra oss begge. Samboeren har levert prøve (med dårlige resultater, som ikke var svaret sist vi leverte prøve hos en annen gynekolog) men så har du meg, jeg har min første måned uten letzorol og har ennå ikke fått skikkelig mens? Fikk letzorol som en ekstra «piff» da blodprøvene sa jeg hadde eggløsning uten den. Har dog hatt litt uregelmessig mens men er nå på dag 37.. har kun fått litt blod på papiret når jeg tørker meg (1 gang til dagen i 2 dager nå) fra syklus dag 27-30 hadde jeg mensmurringer - altså det føltes som jeg hadde mensen men ingen blod. 2x negative graviditetstester å ingen ømme bryst eller andre symptomer. Mitt spørsmål er som følger; har noen av dere opplevd det samme etter letzorol slutt? Får ikke komme til undersøkelse før mensen er over slik de kan se på slimhinnen min. Men jeg aner ikke hva som skjer med kroppen min.. takk for svar på forhånd ♥️
Neutral90 Skrevet 18. august 2020 #2 Skrevet 18. august 2020 Kanskje dumt spm, men har du sjekka om du er gravid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå