AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #1 Skrevet 18. august 2020 Hei! Jeg er nå i uke 32 av svangerskapet og har hatt flere blødninger underveis siden uke 4. Jeg har vært inn for en sjekk ved en del anledninger, men de finner ikke noe som skal tilsi at det e ende farlig. Denne uka (jeg er straks 33 uker) har jeg hatt blødninger hver eneste dag. Er dette normalt? Er det mange som opplever det? Jeg har mye nedpress og kynnere, men orker ikke fly ned sykehuset når det ikke har vært noe fare de forrige gangene. Jeg kjenner godt med liv. Anonymkode: c5395...d15
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #2 Skrevet 18. august 2020 Ta en telefon til føden og hør hva de mener. Anonymkode: 8b8cc...38f
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #3 Skrevet 18. august 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ta en telefon til føden og hør hva de mener. Anonymkode: 8b8cc...38f Ja, altså. Jeg har vært der mange ganger, og de finner jo ikke ut hvorfor jeg blør. Babyen vokser som den skal, så jeg forstår ikke hvorfor jeg har det.. Anonymkode: c5395...d15
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #4 Skrevet 18. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, altså. Jeg har vært der mange ganger, og de finner jo ikke ut hvorfor jeg blør. Babyen vokser som den skal, så jeg forstår ikke hvorfor jeg har det.. Anonymkode: c5395...d15 Du er snart i uke 33. Du bør virkelig ta en telefon til føden, ikke sammenligne deg med andres historier på nett. Anonymkode: 8b8cc...38f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå