Gå til innhold

Dyrebeskyttelse osv., kvinnetull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har merket meg at det er kvinner som er mest aktiv i bevegelser som går ut på å bry seg om dyr. Før hadde ikke mennesker tid til dette luksuset. Er det et tegn på at vi har det for godt når kvinner kan drive på slikt og dulle med dyr? Dyr er til for å spises, så enkelt er det!

Anonymkode: 5d257...4f9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:sFun_sleeping:

Anonymkode: aff5e...bc5

• Liker 5
Skrevet

😂

Anonymkode: 02ca8...fd3

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har merket meg at det er menn som er mest aktiv i forum som går ut på å bry seg om hva andre gjør. Før hadde ikke mennesker tid til dette luksuset. Er det et tegn på at vi har det for godt når menn kan drive på slikt og tulle på forum?  Menn skal slepe stein og stå vakt med klubbe. så enkelt er det!

Anonymkode: 02ca8...fd3

• Liker 5
Skrevet

:sFun_sleeping:

Anonymkode: 02e47...a86

Skrevet

Bare et tegn på utvikling, kjære deg. Slavehandelen, kvinners rettigheter, mørkhuders rettigheter, homofile rettigheter og endelig dyras rettigheter. Enhver ny bevegelse får alltid mye motstand i begynnelsen, men ender opp seirende fordi de har det etiske på sin side :) Live and let live.

Anonymkode: defd7...0f9

• Liker 1
Skrevet

Du er tydeligvis et menneske uattraktiv mann med lav IQ som mangler empati....

Anonymkode: 82513...29c

• Liker 2
Skrevet
På 19.8.2020 den 11.47, AnonymBruker skrev:

Du er tydeligvis et menneske uattraktiv mann med lav IQ som mangler empati....

Anonymkode: 82513...29c

Setningene mine er i hvert fall ordentlige.

Anonymkode: 5d257...4f9

Skrevet
På 19.8.2020 den 11.43, AnonymBruker skrev:

Bare et tegn på utvikling, kjære deg. Slavehandelen, kvinners rettigheter, mørkhuders rettigheter, homofile rettigheter og endelig dyras rettigheter. Enhver ny bevegelse får alltid mye motstand i begynnelsen, men ender opp seirende fordi de har det etiske på sin side :) Live and let live.

Anonymkode: defd7...0f9

Det er nok ganske mange nye bevegelser som får mye motstand og ikke ender opp seirende eller har det etiske på sin side :P

Skrevet

Så du vil spise et mishandlet dyr med dårlig kjøttkvalitet du, da

Anonymkode: 1350a...23f

Skrevet

Nå er jeg ikke enig i at dyr kun er til for å spises. Mange dyr er til nytte for oss mennesker, både praktisk og psykologisk. Og alle dyr fortjener å bli behandlet godt. Men når det er sagt, så har jeg lagt merke til at særlig mange kvinner, har et veldig hysterisk og virkelighetsfjernt forhold til dyr i dagens samfunn. Syke eller mannevonde katter skal f.eks. holdes i live for enhver pris, selv om de er ødelagte både mentalt og fysisk. Så har man de kvinnene som går av skaftet når andre gjør ting på en annen måte med sine dyr. Så en del mennesker har helt klart reduserte mentale evner og fritidsproblemer, som de prøver å kompensere med å henge seg opp i alt mulig dilldall...

Anonymkode: da1b3...e40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...