AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #1 Skrevet 18. august 2020 Skjønner ingenting. Jeg har en veldig normal syklus, fått mensen hver fjerde fredag de siste åtte syklusene. Hadde sex flere ganger rundt eggløsning, kjenner alltid eggløsning godt og vet når jeg hadde det. Det var da altså fredag for 2,5 uker siden. Så på fredag skulle jeg hatt mensen. Pleier spotte brunt et par dager i forkant, det skjedde ikke. Ingenting skjedde fredag. Lørdag kom det litt lyserødt blod, begynte med de minste tampongene men har ikke hatt behov for de, kommer bare litt lyserødt hele tiden. Samme i dag, som skulle vært den femte og siste dagen i menstruasjonen. Tok derfor en test, den var negativ. Noen som har opplevd dette før? Anonymkode: b2bfc...e37
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #2 Skrevet 19. august 2020 På 18.8.2020 den 10.20, AnonymBruker skrev: Skjønner ingenting. Jeg har en veldig normal syklus, fått mensen hver fjerde fredag de siste åtte syklusene. Hadde sex flere ganger rundt eggløsning, kjenner alltid eggløsning godt og vet når jeg hadde det. Det var da altså fredag for 2,5 uker siden. Så på fredag skulle jeg hatt mensen. Pleier spotte brunt et par dager i forkant, det skjedde ikke. Ingenting skjedde fredag. Lørdag kom det litt lyserødt blod, begynte med de minste tampongene men har ikke hatt behov for de, kommer bare litt lyserødt hele tiden. Samme i dag, som skulle vært den femte og siste dagen i menstruasjonen. Tok derfor en test, den var negativ. Noen som har opplevd dette før? Anonymkode: b2bfc...e37 Kanskje du har hatt en kjemisk (egget har prøvd å festet seg men ikke fikk det skikkelig til) Da kan mensen bli litt forsinket har jeg lest. Eller så kan jo du være en av få der en graviditetstest ikke slår ut selv om du er gravid. Anonymkode: c693c...106
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå