Gå til innhold

Hvor lenge tror dere at skolene er stengt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge tror dere at universitetene er stengt for fysiske møter?

Anonymkode: 0d098...39b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge tror dere at universitetene er stengt for fysiske møter?

Universitetene er ikke stengt for fysiske møter.. 

Anonymkode: 60dde...3b1

• Liker 16
Skrevet

Kan være at enkelte studiesteder er stengt pga lokal smitte. Isåfall vil det jo være stengt så lenge smittefaren fortsetter

Anonymkode: 6f748...e88

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Universitetene er ikke stengt for fysiske møter.. 

mitt fakultet arrangerer kun digitale møter 

Skrevet

Her er det ikke stengt. Vi har en del nettundervisning, men vi kan oppholde oss på skolen 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 37d5e...669

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

OK, men ikke alle andres? Det virker mer som et spørsmål som burde rettes mot ditt fakultet, evt. kommunen/området skolen din ligger i.

Anonymkode: fb366...5c5

• Liker 2
Skrevet

Vi har digitale forelesninger, men fysiske gruppemøter. Det løses ved at vi har mange rom, og et begrenset antall studenter tillatt pr rom. Jeg vet at førsteårsstudenter prioriteres for fysisk forelesning, men syns dette funker greit for oss som er rutinerte :) 

Anonymkode: 6fc67...cae

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket fakultet på hvilket universitet? Mitt har fysiske forelesninger for 1-4 studieår, og så har femte bare digitale forelesninger. I tillegg er lesesaler åpne, møterom kan bookes, og de første studieårene har også fysiske kollokvier og seminarer. 

Skrevet

Jeg studerer ved HF på UiO. Skal ta to emner dette semesteret og i begge emner blir det en blanding av digital undervisning og seminarer med fysisk oppmøte. 

I det emnet som startet denne uka har vi har en digital forelesning (video som legges ut i Canvas og kan sees der når det passer). Det er også seminarundervisning to dager i uka og der er det mulig å møte opp fysisk. Det er kun plass til 21 studenter per seminar og vi må melde oss på før hvert seminar. Undervisningen i den ene seminargruppa kan følges via Zoom for de som ikke har mulighet til å komme på campus eller ikke får plass (det er ikke plass til alle).

Det det andre emnet har ikke oppstart før i uke 36 og i følge timeplanen som ligger ute blir det noe av det samme i det emnet. 

Anonymkode: 44bcb...c88

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket fakultet på hvilket universitet? Mitt har fysiske forelesninger for 1-4 studieår, og så har femte bare digitale forelesninger. I tillegg er lesesaler åpne, møterom kan bookes, og de første studieårene har også fysiske kollokvier og seminarer. 

Det samfunnsvitenskapelige fakultet, UiO

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...