Gå til innhold

BDSM og feite damer

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bingo! Samme inntrykk har jeg.

Anonymkode: 6bb4d...66e

Spot on. Fet(t)life er et av disse fesjåene for overvektige damer - slår nesten aldri feil:))).

Anonymkode: 9083f...9fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spot on. Fet(t)life er et av disse fesjåene for overvektige damer - slår nesten aldri feil:))).

Anonymkode: 9083f...9fd

Kanskje det er navnet Fet-life, som er villedende! 😜

Anonymkode: f3397...25c

• Liker 3
Skrevet

Kanskje de som er litt lubne gir litt mer f.. og bare nyter..  De er med på moroa, men nå skal det sies da at den kåteste dama jeg har hatt var god og rund...kanskje de er litt heldigere... gi gass

Anonymkode: 4793e...37c

• Liker 2
Skrevet
On 8/18/2020 at 10:29 AM, AnonymBruker said:

Som en som har vært aktiv irl og på fetlife så vil jeg heller si det er en sammensatt gruppe av mennesker som driver med bdsm.
Men, det er ett sted der de som er store blir respektert og ikke dømt pga størrelsen. 
Endel av de som er veltrente holder seg unna de mest aktive gruppene og treffes heller i de litt mer anonyme gruppene.
Jeg har profilbilde på fetlife, er absolutt ikke overvektig, men følte meg ikke hjemme i de mest aktive grupperingene innen bdsm miljøet, nettopp pga jeg aldri fant noe attraktivt der. Jeg var heller aktiv i mindre anonymte grupper der mer for meg attraktive mennesker fantes. Er åresvis siden jeg var på noen fest/kafe eller uttalte meg i noen grupper på fetlife.

Anonymkode: 81819...0a8

Nåja, folk er seg selv lik i alle miljøer. Jeg ser i senere tid at folk på fetlife, spesielt kvinner,- tar slankeoperasjon og etter at de har tatt bort løst skinn og strammet opp "høna" legger de ut bilder som er langt over mer sexy og utfordrende enn de gjorde før operasjon. Så de såkalte feite føler nok et visst press på å være slank i dette miljøet også, selv om dere i fetlife påberoper dere å være veldig liberale og ikke se ned på andre. 

Skrevet
20 minutter siden, Arna2 said:

Nåja, folk er seg selv lik i alle miljøer. Jeg ser i senere tid at folk på fetlife, spesielt kvinner,- tar slankeoperasjon og etter at de har tatt bort løst skinn og strammet opp "høna" legger de ut bilder som er langt over mer sexy og utfordrende enn de gjorde før operasjon. Så de såkalte feite føler nok et visst press på å være slank i dette miljøet også, selv om dere i fetlife påberoper dere å være veldig liberale og ikke se ned på andre. 

Kan jammen ikke være enkelt å være overvektig i kink-miljøet. Går man ned i vekt har man følt på et press om å være slank (å ta helsa på alvor kan ikke være en motivasjon altså?). Holder man seg tjukk er man lat og uten selvkontroll og er i miljøet bare for å få enkel tilgang på sex. Galt okke som. 

Hva med de tjukke dominaene da? Hva feiler det dem? 

Anonymkode: 7a400...16f

• Liker 3
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jammen ikke være enkelt å være overvektig i kink-miljøet. Går man ned i vekt har man følt på et press om å være slank (å ta helsa på alvor kan ikke være en motivasjon altså?). Holder man seg tjukk er man lat og uten selvkontroll og er i miljøet bare for å få enkel tilgang på sex. Galt okke som. 

Hva med de tjukke dominaene da? Hva feiler det dem? 

Anonymkode: 7a400...16f

Svaret er vel strengt tatt at det ikke er så fryktelig mange mentalt oppegående, psykologisk sunne og fysisk friske i kink-miljøet. Denne tråden viser jo det til fulle!

Anonymkode: f3397...25c

• Liker 1
Skrevet

Henger nok sammen med at en del damer med litt høyere fettprosent gjerne er flinkere til å utfolde seg seksuelt. Det handler nok om at de er vant til å måtte gi litt mer av seg selv seksuelt i et forhold, mens mange av de tynnere og med et flottere ytre kan surfe mer på sitt utseende.

Med dette får de nok utfoldet seg mer også, og finner ut at de liker BDSM, og gjerne at de trives i den submissive rollen (som de fleste kvinner gjør, med unntak selvfølgelig).

Kona har noen kilo ekstra (mer chubby enn feit), og vi driver med BDSM. Jeg tror nok ikke det at hun har litt mer på kroppen gjør at hun er forutbestemt for å bli dette, men hun har utforsket litt hele sitt seksuelle liv. Da jeg møtte henne nærmere ti år siden var hun ei som var glad i å please (aldri opplevd mer kvantitet og kvalitet på sugingen i noe forhold), men samtidig hang nok dette sammen med at hun følte hun kompenserte for noe. Jeg introduserte henne for BDSM, og det er noe vi begge har hatt mye glede av i mange år nå.

Det er nok mange kvinner der ute som har potensialet, men som er vant til at menn er mest fornøyd med å ha sex med noen som ser så bra ut.

Sikkert en teori som mange mener er helt feil, men det er nå i hvert fall en teori.

Anonymkode: 3420d...5e7

• Liker 1
Skrevet

Veldig mange damer liker å føle seg dominert av mannen under sex. Kanskje flertallet. Men mens en vanlig fin normalvektig jente kan føle seg dominert av en vanlg mann som er 10-15cm høyere og 30kg tyngre vil den feite damen være den store av dem. Hjelper ikke at mannen er 10cm høyere om han ser ut som han brekker om hun setter seg på ham med sine 150kg. Selv ikke de fleste bodybuildere på steroider er på den vekten om det så er vintersesong. 

Så hva må hun gjøre for å føle seg dominert? Jo gå over til noe mer ekstremt. BDSM

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, avsporinger og svar til dette.

Kragebein, adm

Skrevet

Veldig mange feite damer og enda flere stygge menn. 

Anonymkode: eec16...dd5

• Liker 2
Skrevet

Dette vet jeg ikke noe om. Jeg syns det er rart å skulle være medlem av et miljø når det kommer til min seksualitet og hva jeg og partner bedriver på soverommet, eller ellers i hverdagen. 

Jeg er meget slank og petite. Har full kontroll på ALLE områder i livet mitt. En skikkelig kontrollfrik. Tror det er derfor jeg trenger å slippe kontrollen til tider.

Anonymkode: 8b444...e77

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet
On 8/18/2020 at 9:51 AM, Frekkulf said:

Jeg er ikke selv noe stor utøver av BDSM, men av nysgjerrighet har jeg en konto på fetlife. 
Jeg har kikka på mange norske profiler, og jeg ser en sammenheng med at det et stort flertall av feite, overvektige damer som er submissive. 
Er det her en sammenheng med manglende evner til å ta kontroll over livet sitt? Både når det kommer til sex og inntak av kalorier?

er selv overvektig og i miløet dog ikke på Fetlife. Ser det er mange fordommer og synsing både den ene og den andre veien i svarfeltet.  Her skal jeg ikke komme å si jeg vet bedre enn noen, eller rakke ned på andre sine meningner, men du spør et forsteligt godt spørsmål jeg føler jeg kanskje kan ha litt innsikt i. Det er aldri galt å spørre av nyskjerrighet 😃

For de fleste av oss (tykke og tynne, unge og gamle) er steder som fetlife et fristed hvor vi kan møte likesindede. Norge er et åpent land, men det har sine begrensninger. Og desverre er det ofte oss større jenter det går utover når man snakker om byliv og sosialt sexuelle samtale evner. Så mange trekker til mer annonyme plasser for å trygt møte likesindede personer som ikke dømmer like lett. 

Du spør om grunnen for mangfold av overvektige submissive kvinner er på grunn av manglende evne til å ta kontroll over livet sitt og jeg tror for mange kan nokk det være en stor grunn, ja. Dog kanskje ikke i samsvar med evnen til å kontrolere kalori inntaket. Her er det vell ikke grunn til å gå for dypt inn, men overvekt har så mange grunner at ukontrollert kalori inntak er nokk ikke den største grunnen, men for mange kan det også være en faktor.

Jeg personligt tror nokk en større grunn kan være at plasser som Fetlife gir muligheten for de litt mindre sette og ofte mindre aksepterte gruppene til å trygt utforske seg selv. Og for mange har det en overaskede positiv invirkning, både for psykisk og fysisk helse og vellvær .

Skrevet
Frekkulf skrev (På 18.8.2020 den 10.06):

Jeg sier ikke at de ikke finnes, men kikker du på fetlifeprofilene i Norge, er det masse flesk. 

Helt enig - det er faktisk helt påfallende!

Anonymkode: 7a65b...6f5

• Liker 2
Skrevet

Dette er nok en ganske riktig observasjon, ts. 
Det er nærmest slik at overvektige damer hylles på fetlife. Ser flere overvektige liksom-submissive legger ut bilder av seg selv for å fiske etter komplimenter. På fetlife er det jo slik at uansett hvor overvektig og uattraktiv man er, så får man overstrømmende komplimenter. Ofte får slike mer komplimenter enn normalvektige og objektivt sett atskillig mer attraktive kvinner. Det er som en boble kan du si. Det er selvsagt usunt å nærmest oppmuntre overvektige til å fortsette å gi blaffen i egen helse, men det får stå for de som gjør dette sin regning.

Har vært på noen treff og fester i miljøet, men ganske få attraktive menn og kvinner der. Har stort sett møtt menn  privat, er sånn du finner de kjekke, attraktive. I miljøet er det mange som nettopp trenger tilhørighet fordi de ikke klarer å finne en partner, eller partnere går på rundgang nærmest, og mange har masse tid til overs pga at de ikke vil jobbe pga psykiske problemer de mener gjør at de kun kan gjøre ting i miljøet men ikke i arbeidslivet. 🤦🏼‍♀️

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt enig - det er faktisk helt påfallende!

Og for balansens skyld: det er mange harry menn der også, gjerne halvfeite, skalla biker-typer med skjegg, tatoveringer og mage.

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Og for balansens skyld: det er mange harry menn der også, gjerne halvfeite, skalla biker-typer med skjegg, tatoveringer og mage.

Absolutt. Mener ikke å henge ut noen, for det er veldig mange normale der også. Ikke at overvektige er mindre verd eller ikke er like smarte etc., men det er strengt tatt ikke sunt helsemessig å være så overvektig som mange av kvinner (og menn) er der. Det blir jo ikke heller noen økt motivasjon til å gå ned i vekt, når alle bilder får superpositive kommentarer uansett om man er 50-60 kg overvektig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...