AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #21 Skrevet 18. august 2020 Tror det stemmer, jeg er sub og feit. Husk suber er ofte late, fordi da kan domen gjøre arbeidet og ha kontroll. Anonymkode: a348a...b92 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #22 Skrevet 18. august 2020 2 timer siden, Frekkulf skrev: Jeg er ikke selv noe stor utøver av BDSM, men av nysgjerrighet har jeg en konto på fetlife. Jeg har kikka på mange norske profiler, og jeg ser en sammenheng med at det et stort flertall av feite, overvektige damer som er submissive. Er det her en sammenheng med manglende evner til å ta kontroll over livet sitt? Både når det kommer til sex og inntak av kalorier? Det er egentlig en velkjent greie det der. Jeg har erfart det selv via diverse klubbesøk og også hørt det fra folk med "toppverv" i bdsm-foreninger. Det er likevel litt sensitivt å snakke om dette siden vekt kan være et sårbart tema for dem det gjelder. Dette gjelder selvfølgelig langt fra alle. Det er også mange slanke mennesker som er i dette miljøet, men de fleste jeg personlig har truffet i den hensikt å ha en bdsm-relasjon med har vært litt eller mye overvektige. Hvorfor det er slik kan man bare spekulere i. Anonymkode: 1b80e...767 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #23 Skrevet 18. august 2020 Du har helt rett. Anonymkode: f3397...25c
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #24 Skrevet 18. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det er slik kan man bare spekulere i. Det kan man forstå når man leser her inne på KG. De som er submissive er ofte veldig late og krevende. Anonymkode: f3397...25c
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #25 Skrevet 18. august 2020 Kanskje det heller er hjernen din som spiller deg et puss, og du ser det du vil se? Jeg har ikke vært aktiv på FL de siste årene, men er aktiv i det lokale miljøet, og der er det hvertfall en god blanding av folk i alle størrelser. Stemmer nok ganske likt overens med snittet i befolkningen - noen tjukke, noen slanke, noen midt i mellom. På min profil er det bilder av mange ulike damer, vi er alle slanke. Eller var. Jeg har lagt på meg siden den gang, etter to barn. 😂 Anonymkode: 7a400...16f 1
draug 75 Skrevet 18. august 2020 #26 Skrevet 18. august 2020 3 timer siden, Frekkulf skrev: Er det her en sammenheng med manglende evner til å ta kontroll over livet sitt? Både når det kommer til sex og inntak av kalorier? Nei. En som ikke evner å ha kontroll på seg selv, evner grensesetting, å gi beskjed dette er dor mye, stopp, brannbil!, er en ubrukelig sub. En redelig Dom vil for alt i verden ikke bli til overgriper. 6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #27 Skrevet 18. august 2020 27 minutter siden, draug 75 skrev: Nei. En som ikke evner å ha kontroll på seg selv, evner grensesetting, å gi beskjed dette er dor mye, stopp, brannbil!, er en ubrukelig sub. En redelig Dom vil for alt i verden ikke bli til overgriper. Det betyr ikke at det ikke er mange ubrukelige dominante og submissive der ute. Anonymkode: f3397...25c
Gjest Alterego666 Skrevet 18. august 2020 #28 Skrevet 18. august 2020 For siste nytt om superenkel forskning anbefaler jeg nettstedet svogerforskning.no. Alle forskningsresultater blir fagfellevurdert direkte i kommentarfeltet, og det oppfordres til å klippe resultater ut av kontekst, samt å feilsitere.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #29 Skrevet 18. august 2020 4 timer siden, Frekkulf skrev: Jeg er ikke selv noe stor utøver av BDSM, men av nysgjerrighet har jeg en konto på fetlife. Jeg har kikka på mange norske profiler, og jeg ser en sammenheng med at det et stort flertall av feite, overvektige damer som er submissive. Er det her en sammenheng med manglende evner til å ta kontroll over livet sitt? Både når det kommer til sex og inntak av kalorier? Jeg har lagt merke til det samme angående både dominante og submissive kvinner. Tok det opp på SMil-forumet for noen år siden. Etterspørselen etter damer er stor i BDSM-miljøet, så større sjanse for lubne damer å lykkes der enn ved vanlig dating kanskje? Anonymkode: fd80f...d86
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #30 Skrevet 18. august 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lagt merke til det samme angående både dominante og submissive kvinner. Tok det opp på SMil-forumet for noen år siden. Etterspørselen etter damer er stor i BDSM-miljøet, så større sjanse for lubne damer å lykkes der enn ved vanlig dating kanskje? Anonymkode: fd80f...d86 Det er da en kjent sak at man kommer unna med et dårligere utseende, hvis man har andre ting å spille på? Det samme med at man kommer unna med mindre pent ansikt, hvis man har bra kropp, eller omvendt. Anonymkode: f3397...25c 3
Frekkulf Skrevet 18. august 2020 Forfatter #31 Skrevet 18. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er egentlig en velkjent greie det der. Jeg har erfart det selv via diverse klubbesøk og også hørt det fra folk med "toppverv" i bdsm-foreninger. Det er likevel litt sensitivt å snakke om dette siden vekt kan være et sårbart tema for dem det gjelder. Dette gjelder selvfølgelig langt fra alle. Det er også mange slanke mennesker som er i dette miljøet, men de fleste jeg personlig har truffet i den hensikt å ha en bdsm-relasjon med har vært litt eller mye overvektige. Hvorfor det er slik kan man bare spekulere i. Anonymkode: 1b80e...767 Godt å høre at andre også har lagt merke til det. Selv er jeg som sagt ikke så veldig aktiv i det miljøet, men har møtt et par jenter som var ganske submissive. Disse var ganske overvektige begge to, men veldig lydige og flinke til å tilfredsstille. Har ikke opplevd slanke jenter som har oppført seg så bra.
Frekkulf Skrevet 18. august 2020 Forfatter #32 Skrevet 18. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lagt merke til det samme angående både dominante og submissive kvinner. Tok det opp på SMil-forumet for noen år siden. Etterspørselen etter damer er stor i BDSM-miljøet, så større sjanse for lubne damer å lykkes der enn ved vanlig dating kanskje? Anonymkode: fd80f...d86 Litt i de baner jeg også har tenkt. Så kan det være at spanking og lignende føles annerledes pga alt fettet. At det kan være en grunn til at flere feite damer liker det.
Rullestolbruker Skrevet 18. august 2020 #33 Skrevet 18. august 2020 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Sikkert fordi de pene og veltrente ikke trenger å være på nettet for å finne seg sexpartner...? Jeg vedder en million på at du ikke er «feit pga sykdom», det er helt ekstremt sjeldent, og da snakker vi vannvekt eller lipødem. Mennesker på store doser kortison er omtrent det eneste. Tull som lavt stoffskifte etc er bare dårlige unnskyldninger - lavt stoffskifte utgjør max 2-3 kilo ekstra fett i forhold til normal forbrenning, men det kan selvsagt gi økt apetitt og nedsatt aktivitetsnivå, som fører til overvekt om man ikke er bevisst på det og villig til å være streng mot seg selv. Anonymkode: a843c...51f Skulle tro du var hun kari som også påstår det samme. Lavt stoffskifte er faktisk reelt Kanskje du burde lese litt mer om det istedet for å synse https://stoffskifte.org/om-sykdommen/lavt-stoffskifte/ Endret 18. august 2020 av Rullestolbruker 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #34 Skrevet 18. august 2020 10 timer siden, Frekkulf skrev: Jeg er ikke selv noe stor utøver av BDSM, men av nysgjerrighet har jeg en konto på fetlife. Jeg har kikka på mange norske profiler, og jeg ser en sammenheng med at det et stort flertall av feite, overvektige damer som er submissive. Er det her en sammenheng med manglende evner til å ta kontroll over livet sitt? Både når det kommer til sex og inntak av kalorier? Jeg vet ikke om det er noen sammenheng, men ja, det er en stor andel overvektige kvinner på fetlife. På den ene siden synes jeg det er fint, og de har like stor rett til å være stolt av kroppene sine som andre. Samtidig har jeg et inntrykk av at det til tider er en slags omvendt "fatshaming", fra en del overvektige kvinners side. Mitt inntrykk er også det at de fleste dominante velger slankere kvinner som kjærester, mens de mer overvektige i større grad blir brukt som sub for en periode(med unntak selvsagt) Anonymkode: f82ab...67b 1
Frekkulf Skrevet 18. august 2020 Forfatter #35 Skrevet 18. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke om det er noen sammenheng, men ja, det er en stor andel overvektige kvinner på fetlife. På den ene siden synes jeg det er fint, og de har like stor rett til å være stolt av kroppene sine som andre. Samtidig har jeg et inntrykk av at det til tider er en slags omvendt "fatshaming", fra en del overvektige kvinners side. Mitt inntrykk er også det at de fleste dominante velger slankere kvinner som kjærester, mens de mer overvektige i større grad blir brukt som sub for en periode(med unntak selvsagt) Anonymkode: f82ab...67b Der tror jeg du har helt rett. De fleste vil jo ha en slank kjæreste, men ei feit ei kan jo duge i lekne sammenhenger. Det er vel en gjenganger. Blir sikkert hengt av mange sirompa damer her inne nå, men det er jo sannheten. Gjelder jo det samme andre veien. Feite menn har ikke heller samme draget som oss som trener litt. Som du sier, har alle samme rett til å være stolte av kroppen sin. Det kan ingen ta fra dem.
3lis3 Skrevet 18. august 2020 #36 Skrevet 18. august 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Sikkert fordi de pene og veltrente ikke trenger å være på nettet for å finne seg sexpartner...? Jeg vedder en million på at du ikke er «feit pga sykdom», det er helt ekstremt sjeldent, og da snakker vi vannvekt eller lipødem. Mennesker på store doser kortison er omtrent det eneste. Tull som lavt stoffskifte etc er bare dårlige unnskyldninger - lavt stoffskifte utgjør max 2-3 kilo ekstra fett i forhold til normal forbrenning, men det kan selvsagt gi økt apetitt og nedsatt aktivitetsnivå, som fører til overvekt om man ikke er bevisst på det og villig til å være streng mot seg selv. Anonymkode: a843c...51f Helt enig med deg. Har man problemer med kroppen som gjlr at man ikke kan drive fysisk aktivitet, så trenger man heller ikke putte i seg masse drit. Mange unnskylder seg med at det er sykdom som gjøre det, og så åpner de chipsposen. «Man må jo ha lov til å Kose seg litt.» Selvsagt har de lov til det, men da er det chipsposen som gjør at de er feite. Ikke sykdommen.
3lis3 Skrevet 18. august 2020 #37 Skrevet 18. august 2020 5 minutter siden, Frekkulf skrev: Der tror jeg du har helt rett. De fleste vil jo ha en slank kjæreste, men ei feit ei kan jo duge i lekne sammenhenger. Det er vel en gjenganger. Blir sikkert hengt av mange sirompa damer her inne nå, men det er jo sannheten. Gjelder jo det samme andre veien. Feite menn har ikke heller samme draget som oss som trener litt. Som du sier, har alle samme rett til å være stolte av kroppen sin. Det kan ingen ta fra dem. Det du poengterer her er helt sant. Det går begge veier. Jeg er selv bifil, og feite menneske er no go for meg. Både menn og jenter. Skulle vært en temmelig awesome pikk for at jeg skulle få lyst på det.
Hr. Aktiv Skrevet 18. august 2020 #38 Skrevet 18. august 2020 13 timer siden, Frekkulf skrev: Jeg sier ikke at de ikke finnes, men kikker du på fetlifeprofilene i Norge, er det masse flesk. Hvis du kan velge her så blir jo det valgflesk. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #39 Skrevet 18. august 2020 Tror du har misforstått, TS. Jeg er submissive, eller brat som jeg kanskje heller mer mot. Normalvektig, har vært overvektig tidligere og hadde fortsatt samme tenningsmønster. Det har mer med tenning å gjøre enn vekt. Jeg er ikke lat i senga, og jeg føler ofte at man trenger å være godt trent for å være sub også. Stå i statiske stillinger, bli bundet opp, ta imot penetrering av alle åpninger. Det er faktisk ganske tungt til tider Har møtt mange late mannfolk før jeg kom inn i BDSM miljøet, de bare lå der og kom etter 1 minutt max. Ingen av jentene jeg har vært med har vært slik, selv om de har vært overvektige. Føler derimot at det kanskje er mange på 40+ som har vært i miljøet en stund som kanskje har lagt på seg underveis, og slik er bare livet generelt. Håper du finner ut av det, og ingen tvinger deg jo til å se på de eller noe slikt. Anonymkode: c6918...aeb 7
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #40 Skrevet 18. august 2020 Prøvd å sitte på hendene mine i hele dag, men denne tråden provoserer meg så voldsomt. Vet jeg burde la det ligge men klarer ikke la være! jeg er ikke voldsomt overvektig, men jeg nærmer meg 50! Det betyr ikke at sexlivet mitt er over, eller at jeg har brukt livet mitt på å stappe i meg poser på poser med chips. Jeg har levd, ledd og kost meg, men med måte. Folk har forskjellig forbrenning og eldes på forskjellige måter! Det er urettferdig å bli sammenlignet med 20 åringer med sprettrumpe, eller silikonrumpe for de det gjelder. Det betyr ikke at jeg ikke har lov å vise meg frem om jeg ønsker det. Det betyr heller ikke at mitt sexliv er over! Jeg kan ta deg langt bak i halsen til jeg nesten brekker meg, gi deg en sloppy BJ som du aldri glemmer, og når du for nysgjerrighetsskyld lar en finger gli innenfor trusekanten, så kjenner du at du har gjort meg plaskvåt! Så kan du velge mellom det, eller den tynne kvinnen, som ligger i sengen ved siden av deg, som kun har spist tre asparges og litt ruccola og har brent 750 kalorier på sats, men som ikke har overskudd til noe som helst etter leggetid! Hun er perfekt etter dine idealer, men hun orker ikke ta i deg med en ovnsrake engang🙈Hva velger du? skulle så gjerne hatt en «liker ikke» knapp på KG, for denne tråden er så jævlig full av lettvinte slutninger, og beklager om noen tynne med sprettrumpe følte seg støtt, jeg er bare misunnelig😘, og prøvde å få frem et poeng! Anonymkode: c8582...2ff 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå