Gå til innhold

BDSM og feite damer

Anbefalte innlegg

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare pass på for de overvektige BDSM damene som er dominant. For jeg behandler mannen som jeg behandler maten. Jeg spiser til det er tomt og fortsetter etter det.  Samme behndler jeg guttene, jeg kjører på til de er ferdig, og fortsetter etterpå. Jeg biter gutten som jeg biter i maten, å river løs det som er. 

Anonymkode: 6b70a...a64

:rulle: Du er fantastisk.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 timer siden, Frekkulf skrev:

Jeg er ikke selv noe stor utøver av BDSM, men av nysgjerrighet har jeg en konto på fetlife. 
Jeg har kikka på mange norske profiler, og jeg ser en sammenheng med at det et stort flertall av feite, overvektige damer som er submissive. 
Er det her en sammenheng med manglende evner til å ta kontroll over livet sitt? Både når det kommer til sex og inntak av kalorier?

Neppe. Mange submissive er dominante personligheter som gjerne har lederjobber.

Anonymkode: 70c1c...191

• Liker 6
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøvd å sitte på hendene mine i hele dag, men denne tråden provoserer meg så voldsomt. Vet jeg burde la det ligge men klarer ikke la være!

jeg er ikke voldsomt overvektig, men jeg nærmer meg 50! Det betyr ikke at sexlivet mitt er over, eller at jeg har brukt livet mitt på å stappe i meg poser på poser med chips. Jeg har levd, ledd og kost meg, men med måte. Folk har forskjellig forbrenning og eldes på forskjellige måter! Det er urettferdig å bli sammenlignet med 20 åringer med sprettrumpe, eller silikonrumpe for de det gjelder.

Det betyr ikke at jeg ikke har lov å vise meg frem om jeg ønsker det. Det betyr heller ikke at mitt sexliv er over!

Jeg kan ta deg langt bak i halsen til jeg nesten brekker meg, gi deg en sloppy BJ som du aldri glemmer, og når du for nysgjerrighetsskyld lar en finger gli innenfor trusekanten, så kjenner du at du har gjort meg plaskvåt!

Så kan du velge mellom det, eller den tynne kvinnen, som ligger i sengen ved siden av deg, som kun har spist tre asparges og litt ruccola og har brent 750 kalorier på sats, men som ikke har overskudd til noe som helst etter leggetid! Hun er perfekt etter dine idealer, men hun orker ikke ta i deg med en ovnsrake engang🙈Hva velger du? 

skulle så gjerne hatt en «liker ikke» knapp på KG, for denne tråden er så jævlig full av lettvinte slutninger, og beklager om noen tynne med sprettrumpe følte seg støtt, jeg er bare misunnelig😘, og prøvde å få frem et poeng! 

Anonymkode: c8582...2ff

Har din dose av fordommer og lettvinte slutninger du også ser jeg!

Nå er ikke jeg 20, men i 30-årene og har en dominant kjæreste som er en del eldre enn meg. Jeg er slank og slettes ikke passiv i senga, selv om jeg ikke er stor som deg. Kjæresten min har tidligere datet kvinner på din alder og med litt samme fysikk...og han sa til meg at ivrigheten (desperasjonen ?) og erfaringen til slike kvinner ikke er nok i lengden da en slankere kropp tenner de fleste menn mer. Og til mange bdsm-aktiviteter (feks shibari, varierte sexstillinger etc) så er store damer rett og slett uattraktive og upraktiske i lengden. 

Dominante menn liker også kvinner som tar vare på kroppen sin.

Anonymkode: 6bb4d...66e

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så kan du velge mellom det, eller den tynne kvinnen, som ligger i sengen ved siden av deg, som kun har spist tre asparges og litt ruccola og har brent 750 kalorier på sats, men som ikke har overskudd til noe som helst etter leggetid! Hun er perfekt etter dine idealer, men hun orker ikke ta i deg med en ovnsrake engang🙈Hva velger du? 

Tøys!

Det at man er slank, betyr ikke at man ikke er minst like dreven i senga. Forstår at man gjerne vil klamre seg til tanken om at sunne, slanke mennesker, må være dørgende kjedelig, siden de ser så mye bedre ut, men det er rett og slett ikke sant!

Forstår nå, hva noen mente over her, da de snakket om omvendt fat-shaming.

Det går faktisk an å være både pen og kul og intelligent og interessant og sexy - og på toppen av det hele holde seg for god til å rakke ned på folk for hvordan de ser ut!

Anonymkode: f3397...25c

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tøys!

Det at man er slank, betyr ikke at man ikke er minst like dreven i senga. Forstår at man gjerne vil klamre seg til tanken om at sunne, slanke mennesker, må være dørgende kjedelig, siden de ser så mye bedre ut, men det er rett og slett ikke sant!

Forstår nå, hva noen mente over her, da de snakket om omvendt fat-shaming.

Det går faktisk an å være både pen og kul og intelligent og interessant og sexy - og på toppen av det hele holde seg for god til å rakke ned på folk for hvordan de ser ut!

Ding-ding, der var kampen mellom tynn vs tjukk i gang igjen på forumet.

the-results-are-qatd3p.jpg

• Liker 1
Skrevet

Til de som tror at submissive er LATE, samme hvor store de måtte være, så må jeg bare si at det virker ikke som om dere har mye ide om hva submissive faktisk betyr. 
Kanskje spesielt for oss som ikke kun er submissive i senga, men som drar det utover i hverdagen.

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøvd å sitte på hendene mine i hele dag, men denne tråden provoserer meg så voldsomt. Vet jeg burde la det ligge men klarer ikke la være!

jeg er ikke voldsomt overvektig, men jeg nærmer meg 50! Det betyr ikke at sexlivet mitt er over, eller at jeg har brukt livet mitt på å stappe i meg poser på poser med chips. Jeg har levd, ledd og kost meg, men med måte. Folk har forskjellig forbrenning og eldes på forskjellige måter! Det er urettferdig å bli sammenlignet med 20 åringer med sprettrumpe, eller silikonrumpe for de det gjelder.

Det betyr ikke at jeg ikke har lov å vise meg frem om jeg ønsker det. Det betyr heller ikke at mitt sexliv er over!

Jeg kan ta deg langt bak i halsen til jeg nesten brekker meg, gi deg en sloppy BJ som du aldri glemmer, og når du for nysgjerrighetsskyld lar en finger gli innenfor trusekanten, så kjenner du at du har gjort meg plaskvåt!

skulle så gjerne hatt en «liker ikke» knapp på KG, for denne tråden er så jævlig full av lettvinte slutninger, og beklager om noen tynne med sprettrumpe følte seg støtt, jeg er bare misunnelig😘, og prøvde å få frem et poeng! 

Anonymkode: c8582...2ff

Jeg sier jo ikke at de tjukke jentene er mindre gira på sex. Tvert imot. Tviler ikke på at du kan ta den dypt i alle hull og gurgle  på spermen både foran og bak, men jeg antydet bare at denne litt mørkere verden har et flertall av overvektige kvinner. Lirte bare på hvorfor. 
Og det virker det jo nesten som om du vrakrester selv også. 
Vær stolt av kroppen din og av kåtskapen din. 
Prøver ikke å sammenligne deg me ei spretten jente på 20. 
Sier forresten neitakk til den sloppy BJen din. Damer på 50 er ikke min ting. 

(PS: 750 kalorier er jo en ganske stusselig treningsøkt hvis det er fettforbrenning man er ute etter. En time med spinning brenner lett 1000 kalorier hvis man er ivrig. Tipper aerobic og sånne ting som dere jenter gjør er like bra. Men det krever selvsagt innsats også. Ikke bare oppmøte.)

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neppe. Mange submissive er dominante personligheter som gjerne har lederjobber.

Du har et poeng. Mange i lederjobber også som ikke er så gode til å tenke på eget kosthold og helse. 
Regjeringa er jo et godt eksempel. 
Erna, Trine og Olaug er jo gode eksempler. 

Skrevet
7 timer siden, SlemUlv skrev:

Til de som tror at submissive er LATE, samme hvor store de måtte være, så må jeg bare si at det virker ikke som om dere har mye ide om hva submissive faktisk betyr. 

Det er nå likevel det inntrykket man sitter igjen med når man leser om submissive her på KG. 

Skrevet
10 timer siden, SlemUlv skrev:

Kanskje spesielt for oss som ikke kun er submissive i senga, men som drar det utover i hverdagen.

Tror nok vi som er slanke har bedre forutsetning for å være submissiv både i og utenfor senga ;) Er sub selv, slank og i 30-årene. Er nok en bedre sub i meg enn en overvektig og sutrete dame som ikke får seg noe annet sted. Er vel kun fordi det er stor overvekt av menn som er single i BDSM-miljøet at også ganske overvektige damer lett får seg sex.

Kjæresten min f.eks., hadde et par korte seksuelle relasjoner til en overvektig og en veldig sær dame, fordi de nærmest tryglet om det og visste vel at siden utvalget tidvis er dårlig, var sjansen stor for å få sex. Men det som var ekkelt, var jo at disse damene innbilte seg at de var ordentlig kjærestepotensiale og aktuelle for ordentlig forhold. Det var de jo ikke, siden min kjæreste faktisk er høy og kjekk og ønsket seg en slank og litt yngre dame som tar vare på kroppen sin. Derfor ble det mye styr og drama da de innså at han ikke ønsket mer enn litt sex over en periode. Hun ene klikket helt, selvmordstrusler, trusler om å slå til neste dame han fant, sabotere huset hans etc. Kontaktet til og med meg for å få meg til å slå opp med kjæresten (så han ble singel og tilgjengelig for henne trodde hun vel).

Det er greit å vite at flere av de overvektige damene som kaller seg sub, kan være mentalt ustabile og bitre, og er nok også derfor mange menn skygger unna dem når det gjelder ordentlige forhold utover bare litt uforpliktende sex.

• Liker 2
Skrevet
På 18.8.2020 den 10.33, AnonymBruker skrev:

Sikkert fordi de pene og veltrente ikke trenger å være på nettet for å finne seg sexpartner...?

Jeg vedder en million på at du ikke er  «feit pga sykdom», det er helt ekstremt sjeldent, og da snakker vi vannvekt eller lipødem. Mennesker på store doser kortison er omtrent det eneste. Tull som lavt stoffskifte etc er bare dårlige unnskyldninger - lavt stoffskifte utgjør max 2-3 kilo ekstra fett i forhold til normal forbrenning, men det kan selvsagt gi økt apetitt og nedsatt aktivitetsnivå, som fører til overvekt om man ikke er bevisst på det og villig til å være streng mot seg selv.

Anonymkode: a843c...51f

Det er ikke meg du svarer, men det er ganske mange medisiner som behandler diverse sykdommer som kan føre til overvekt. Har sett pasienter legge på seg 20 kg i løpet av kort tid etter oppstart åå diverse medikamenter. 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok vi som er slanke har bedre forutsetning for å være submissiv både i og utenfor senga ;) Er sub selv, slank og i 30-årene. Er nok en bedre sub i meg enn en overvektig og sutrete dame som ikke får seg noe annet sted. Er vel kun fordi det er stor overvekt av menn som er single i BDSM-miljøet at også ganske overvektige damer lett får seg sex.

Kjæresten min f.eks., hadde et par korte seksuelle relasjoner til en overvektig og en veldig sær dame, fordi de nærmest tryglet om det og visste vel at siden utvalget tidvis er dårlig, var sjansen stor for å få sex. Men det som var ekkelt, var jo at disse damene innbilte seg at de var ordentlig kjærestepotensiale og aktuelle for ordentlig forhold. Det var de jo ikke, siden min kjæreste faktisk er høy og kjekk og ønsket seg en slank og litt yngre dame som tar vare på kroppen sin. Derfor ble det mye styr og drama da de innså at han ikke ønsket mer enn litt sex over en periode. Hun ene klikket helt, selvmordstrusler, trusler om å slå til neste dame han fant, sabotere huset hans etc. Kontaktet til og med meg for å få meg til å slå opp med kjæresten (så han ble singel og tilgjengelig for henne trodde hun vel).

Det er greit å vite at flere av de overvektige damene som kaller seg sub, kan være mentalt ustabile og bitre, og er nok også derfor mange menn skygger unna dem når det gjelder ordentlige forhold utover bare litt uforpliktende sex.

Det var da veldig så usikker, du hørtes ut!

Hadde du vært trygg på deg selv, hadde du vel ikke behøvd å fremstille deg selv som så mye bedre enn andre, og stadig komme med stikk til eldre og fetere?

Dette blir jo akkurat som den dama på 50, på forrige side, som også fremhever seg selv og rakker ned på andre. 

Ser man bort fra kroppstype, så er det mye likt mellom de som svarer her inne; usikre mennesker som fremhever seg selv og rakker ned på andre.

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var da veldig så usikker, du hørtes ut!

Hadde du vært trygg på deg selv, hadde du vel ikke behøvd å fremstille deg selv som så mye bedre enn andre, og stadig komme med stikk til eldre og fetere?

Dette blir jo akkurat som den dama på 50, på forrige side, som også fremhever seg selv og rakker ned på andre. 

Ser man bort fra kroppstype, så er det mye likt mellom de som svarer her inne; usikre mennesker som fremhever seg selv og rakker ned på andre.

Hehe, vel, jeg er overhodet ikke usikker :) Det jeg skriver er basert på konkrete erfaringer, og handler ikke om å rakke ned på noen. Er også en advarsel fordi flere av disse overvektige damene som kaller seg submissive, har problemer i livene sine og burde strengt tatt ikke holde på med BDSM overhodet.

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, vel, jeg er overhodet ikke usikker :) Det jeg skriver er basert på konkrete erfaringer, og handler ikke om å rakke ned på noen. Er også en advarsel fordi flere av disse overvektige damene som kaller seg submissive, har problemer i livene sine og burde strengt tatt ikke holde på med BDSM overhodet.

Du får selvfølgelig mene hva du vil, men i mine øyne fremstår det å lage flere innlegg om egen fortreffelighet, som grunnleggende usikkerhet. 

• Liker 8
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som overvektig sub, i et nå 9 år langt forhold med min Dom. Er jeg ikke enig med deg. 

Men jeg har ikke tenkt å sitte her å rakke ned på tynnere subber av den grunn. Man kan fint fortelle om sine egne erfaringer, uten å rakke ned på andre. 

Endret av SlemUlv
jeg må slutte å skrive fra telefon. Skriveleifer
  • Liker 7
Skrevet

Tråden handler jo om hvorvidt det er flere overvektige damer i bdsm-miljøet enn ellers. Mange av oss er enige om at det er det. Det kunne være interessant å sjekke hvorfor det er slik. (om det i det hele tatt er det), men det handler tråden ikke om. Den handler heller ikke om årsaken til at noen er store. Det er en avsporing.

Anonymkode: 1b80e...767

• Liker 2
Skrevet
På 18.8.2020 den 9.51, Frekkulf skrev:

Jeg er ikke selv noe stor utøver av BDSM, men av nysgjerrighet har jeg en konto på fetlife. 
Jeg har kikka på mange norske profiler, og jeg ser en sammenheng med at det et stort flertall av feite, overvektige damer som er submissive. 
Er det her en sammenheng med manglende evner til å ta kontroll over livet sitt? Både når det kommer til sex og inntak av kalorier?

At du mener det å tenne på BDSM er å mangle evnen til å ta kontroll over livet viser veldig tydelig at du ikke har den fjerneste anelse om hva BDSM er (og hva du derfor gjør på Fetlife aner ikke, ingen normale mennesker velger en sexpartner med slike holdninger). Tror du skal liste seg ut av Fetlife og heller komme tilbake når du er gammel nok. Foreslår det samme når det gjelder sex. Spar kvinnene for opplevelsen av deg.

Anonymkode: e7b53...2a6

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

At du mener det å tenne på BDSM er å mangle evnen til å ta kontroll over livet viser veldig tydelig at du ikke har den fjerneste anelse om hva BDSM er (og hva du derfor gjør på Fetlife aner ikke, ingen normale mennesker velger en sexpartner med slike holdninger). Tror du skal liste seg ut av Fetlife og heller komme tilbake når du er gammel nok. Foreslår det samme når det gjelder sex. Spar kvinnene for opplevelsen av deg.

Anonymkode: e7b53...2a6

I stedet for å skjelle deg ut tilbake, velger jeg heller å rapportere personangrepet og svare deg høflig tilbake. 
Jeg mener ingenting. Derfor jeg stiller et spørsmål. Jeg er undrende til hvor sammenhengen ligger i at det er et flertall av overvektige kvinner i miljøet. Eller i alle fall blant de som liker å vise frem kroppen sin på fetlife. Jeg kritiserer ikke de overvektige. Det er en konklusjon du trekker. Jeg undrer  bare om flesk og pisk har en sammenheng. 
Det er jo tydelig mange andre her som deler min oppfatning. De svarer forresten på en hyggelig måte. 

Skrevet

På sexsider kan damer være uendelig uattraktive og uendelig kravstore, og likevel få uendelig med tilbud. Forsåvidt ganske likt på tinder.

Det gjør vel slike sider attraktive for kvinner som kanskje ikke får like mye oppmerksomhet på byen?

Anonymkode: b7714...c3b

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På sexsider kan damer være uendelig uattraktive og uendelig kravstore, og likevel få uendelig med tilbud. Forsåvidt ganske likt på tinder.

Det gjør vel slike sider attraktive for kvinner som kanskje ikke får like mye oppmerksomhet på byen?

Anonymkode: b7714...c3b

Bingo! Samme inntrykk har jeg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...