Gå til innhold

BDSM og feite damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke selv noe stor utøver av BDSM, men av nysgjerrighet har jeg en konto på fetlife. 
Jeg har kikka på mange norske profiler, og jeg ser en sammenheng med at det et stort flertall av feite, overvektige damer som er submissive. 
Er det her en sammenheng med manglende evner til å ta kontroll over livet sitt? Både når det kommer til sex og inntak av kalorier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Konklusjonen er vel at de fleste i landet nok er overvektige, så de du ser er bare hva du letter etter. Enkel psykologi. 

Anonymkode: b4d70...d45

• Liker 25
Skrevet

Haha har sett dette jeg også

Anonymkode: d0400...d56

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Konklusjonen er vel at de fleste i landet nok er overvektige, så de du ser er bare hva du letter etter. Enkel psykologi. 

Anonymkode: b4d70...d45

Ikke enig. Tar man en tur i byen ser man masse flotte unge deilige kropper. Det er selvsagt noen utrente matvare også, men de er ikke i samme overtallet som de er på fetlife. 
Handler det om at de feite må «strekke seg litt» for å i det hele tatt få seg noe?

Skrevet
1 minutt siden, Frekkulf skrev:

Ikke enig. Tar man en tur i byen ser man masse flotte unge deilige kropper. Det er selvsagt noen utrente matvare også, men de er ikke i samme overtallet som de er på fetlife. 
Handler det om at de feite må «strekke seg litt» for å i det hele tatt få seg noe?

Man ser veldig mange flotte, trente damer i bdsm miljøet 😃

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, SlemUlv skrev:

Man ser veldig mange flotte, trente damer i bdsm miljøet 😃

Jeg sier ikke at de ikke finnes, men kikker du på fetlifeprofilene i Norge, er det masse flesk. 

Skrevet
Akkurat nå, Frekkulf skrev:

Jeg sier ikke at de ikke finnes, men kikker du på fetlifeprofilene i Norge, er det masse flesk. 

Holder meg til å se i faktisk rl miljøet jeg 😃

Skrevet
1 minutt siden, SlemUlv skrev:

Holder meg til å se i faktisk rl miljøet jeg 😃

Hehe. Kan være det er sånn at de feite liker bedre å vise seg frem på nettet. 
Ut fra profilbildet ditt virker det som om du er aktiv selv, så du kan nok mest om dette. 

Skrevet
1 minutt siden, Frekkulf skrev:

Hehe. Kan være det er sånn at de feite liker bedre å vise seg frem på nettet. 
Ut fra profilbildet ditt virker det som om du er aktiv selv, så du kan nok mest om dette. 

Bilde representerer polymiljøet 😛 men ja, jeg er aktiv i bdsm miljøet også. 

(Og ja, jeg er feit! Pågrunn av sykdom, ikke overspising som du så enkelt ser det)

• Liker 4
Gjest Melis123
Skrevet (endret)

Hvorfor engasjerer du deg såpass i det at du er nødt til å gå inn i et annet forum å kommentere det? Spesielt om du ikke er aktiv i miljøet, og bare er inne og kikker? Hva med å heller spørre på Fetlife? Anbefaler det, det blir sikkert godt tatt imot😉🙄

Jeg har konto på Fetlife, foreløpig ganske anonym, men i lys av denne tråden tror jeg at jeg skal fortsette å holde den anonym😊😇

Endret av Melis123
Skrevet

Poly er en fin ting. :)

Skrevet
4 minutter siden, Melis123 skrev:

Hvorfor engasjerer du deg såpass i det at du er nødt til å gå inn i et annet forum å kommentere det? Spesielt om du ikke er aktiv i miljøet, og bare er inne og kikker? Hva med å heller spørre på Fetlife? Anbefaler det, det blir sikkert godt tatt imot😉🙄

Jeg har konto på Fetlife, foreløpig ganske anonym, men i lys av denne tråden tror jeg at jeg skal fortsette å holde den anonym😊😇

Så du er en av de jeg snakker om?

Gjest Melis123
Skrevet
Akkurat nå, Frekkulf skrev:

Så du er en av de jeg snakker om?

Nei, jeg har ikke bilder der inne, så du har nok ikke lagt merke til meg😊

Skrevet
Akkurat nå, Melis123 skrev:

Nei, jeg har ikke bilder der inne, så du har nok ikke lagt merke til meg😊

Du får trøste deg med, at de aller fleste der inne ikke er så trangsynte som TS her 😃 legg ut bilder, og vær stolt du. Om du vil 😄 

• Liker 5
Skrevet
20 minutter siden, Frekkulf skrev:

Matvare?? Jeg som synes det er ille nok å kalle folk feite.... 

Anonymkode: 5f802...464

• Liker 14
Skrevet

Å herregud......

Anonymkode: 91e90...77d

• Liker 2
Skrevet

Som en som har vært aktiv irl og på fetlife så vil jeg heller si det er en sammensatt gruppe av mennesker som driver med bdsm.
Men, det er ett sted der de som er store blir respektert og ikke dømt pga størrelsen. 
Endel av de som er veltrente holder seg unna de mest aktive gruppene og treffes heller i de litt mer anonyme gruppene.
Jeg har profilbilde på fetlife, er absolutt ikke overvektig, men følte meg ikke hjemme i de mest aktive grupperingene innen bdsm miljøet, nettopp pga jeg aldri fant noe attraktivt der. Jeg var heller aktiv i mindre anonymte grupper der mer for meg attraktive mennesker fantes. Er åresvis siden jeg var på noen fest/kafe eller uttalte meg i noen grupper på fetlife.

Anonymkode: 81819...0a8

• Liker 2
Skrevet

Bare pass på for de overvektige BDSM damene som er dominant. For jeg behandler mannen som jeg behandler maten. Jeg spiser til det er tomt og fortsetter etter det.  Samme behndler jeg guttene, jeg kjører på til de er ferdig, og fortsetter etterpå. Jeg biter gutten som jeg biter i maten, å river løs det som er. 

Anonymkode: 6b70a...a64

• Liker 8
Skrevet
45 minutter siden, Frekkulf skrev:

Jeg er ikke selv noe stor utøver av BDSM, men av nysgjerrighet har jeg en konto på fetlife. 
Jeg har kikka på mange norske profiler, og jeg ser en sammenheng med at det et stort flertall av feite, overvektige damer som er submissive. 
Er det her en sammenheng med manglende evner til å ta kontroll over livet sitt? Både når det kommer til sex og inntak av kalorier?

Aiaiai, fordommer på alle fronter her. Submissive er ikke submissive fordi de ikke har evner til å ta kontroll over livet sitt, herregud. 

Anonymkode: 36519...807

• Liker 17
Skrevet

Vel. Som en litt overvektig erfaren medlem av BDSM miljøet kan jeg si at det er så mye mer enn vekten som gjør oss populær blant de som dominere.  Mange grunner for at folk er ikke slank og fin som når de var i 20 årene, men kan love deg at jeg har absolutt null selv-hat, kontra, har så mange eks dominere som ber daglig å få meg tilbake at jeg må bare le at dere vanlige "klarer ikke mer en 5 minutter i seng" folk som haker ned.  Har aldri hatt så mye fantastiske sex opplevelser i mitt liv. 

Anonymkode: c4a2d...c9d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...