Gå til innhold

Fortelle (snart ex) av kompis om å ta seg sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En god venn av samboer og jeg er verdens snilleste mann. Han er ingen dott,men han gir folk en fair chance. Desverre også damer som liker å utnytte dette.

Nå er han sammen med et kvinnemennesk som ikke bidrar noe, hun har alltid vondt, alltid syk, ingen jobb, gidder ikke gå på nav osv.

Hun har nå meldt seg inn på singelforum for å få seg venner... Og er i skrivende stund hos en annen mann hun kom så godt overens med...

Jeg har også gitt denne dama en sjans, selvom hun som person er uspiselig.

Eksen hennes som hun har barn med nekter å la henne treffe datteren de har felles. Forstår nå hvorfor. 

Har så inderlig lyst til å skrive til henne at hun ikke er velkommen hos oss mer, og at hun bør gjøre kompisen vår en tjeneste å flytte ut fra han (han ville aldri ha kastet henne ut) jeg er så sint at det koker.

En tenker ofte "ikke min business" men savner den der hvor man backer hverandre opp, og nettopp gir hverandre den støtten. 

Han er kjempefortvilet, og vet at hun ikke har noe plass å gå om hun ikke kan bo hos han.. Men samtidig blir han fullstendig utslitt av henne, og alt hun finner på..

Har virkelig prøvd å gi henne en sjans, men det er som en lang og pinefull død det forholdet der.. Og hun prøver stadig å få en relasjon til meg. Men vi har ingen felles interesser da hennes lidenskap er strawberry daquari.. 

Men samtidig så syns jeg fryktelig synd på henne som ikke har noe fast i livet. Alt er svevende og usikkert. Har pratet sammen mange mange ganger om å komme på riktig spor, få interesser,  bli aktiv osv, men det går to dager så eskalerer det igjen. 

What to do? Skal jeg si ifra?

Anonymkode: 01ce2...2e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er alltid to sider av samme sak og mennesker kan ha hatt en fortid som gjør at de har fått en del bagasje de bærer på nå. Uansett hva du mener om henne som person, hvis du skal si ifra om noe, så gjør det i det minste i en respektfull og voksen tone. Alt annet er å senke seg ned på hennes nivå.

Anonymkode: cb7cd...44e

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er alltid to sider av samme sak og mennesker kan ha hatt en fortid som gjør at de har fått en del bagasje de bærer på nå. Uansett hva du mener om henne som person, hvis du skal si ifra om noe, så gjør det i det minste i en respektfull og voksen tone. Alt annet er å senke seg ned på hennes nivå.

Anonymkode: cb7cd...44e

Har hørt mest på hennes versjon hele veien da hun har klagd mye på han..

Men ja. Må ordlegge meg i en respektfull tone. Er ikke ute etter å krangle med henne. Bare beskytte vennen vår.

Ts 

Anonymkode: 01ce2...2e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...