Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Håper jeg ikke får hat ang. dette. Føler jeg kommer til å få en del sleipe kommentarer, men vil bare ha en slags bekreftelse på om dette er innafor å gjøre. Jeg har utrolig lyst til å ta kontakt med en fyr som jeg var svært forelsket i for 5 år siden, men har aldri turt å ta kontakt. Vi gikk på samme skole. Greia er at vi var vel bare ''bekjente + + '' da vi gikk der, i og med at vi ikke snakket så mye ilag siden begge var litt sjenerte. Jeg er ganske sikker på at han hadde en godt øye for meg pga måten vi snakket på til hverandre og blikk. Jeg har egentlig ikke tenkt så mye på ham siden vi ikke går på samme skole lenger, men han bruker å like bildene mine på Instagram, så jeg går ut ifra at han fortsatt vet hvem jeg er? At han ikke har glemt meg, mener jeg.

Spørsmålet mitt er: Er det innafor å ta kontakt med en fyr jeg knapt kjente på skolen? Vil han tenke at jeg er rar?

PS: Bruker aldri å ta initiativ og jeg er redd for å bli avvist. Det verste som kan skje er at han sier nei, men da vil jeg få så mye angst, haha😂

Endret av Henriette3444
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt 😗

Anonymkode: c0596...c5c

Skrevet
5 timer siden, Henriette3444 skrev:

PS: Bruker aldri å ta initiativ og jeg er redd for å bli avvist. Det verste som kan skje er at han sier nei, men da vil jeg få så mye angst, haha😂

Hold deg unna du, du er ikke klar for noe forhold eller menn.

Anonymkode: c3517...4ad

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt er det innafor å ta kontakt. Sjekk han f.eks. på FB om han er i et forhold. Uansett send han en hyggelig melding på FB om han husker deg. Jeg har fått kontakt med mange fra skoletiden gjennom FB selv om jeg nå er gift. 

• Liker 2
Skrevet
15 timer siden, Henriette3444 skrev:

Spørsmålet mitt er: Er det innafor å ta kontakt med en fyr jeg knapt kjente på skolen? Vil han tenke at jeg er rar?

Klart det er OK. Det beste som kan skje er at du får en venn for livet, evt kjæreste hvis begge er single, det værste som kan skje er at han ikke vil ha noe med deg å gjøre. Sjansen for det er ikke så stor når han liker bildene dine på Instagram. 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hold deg unna du, du er ikke klar for noe forhold eller menn.

Anonymkode: c3517...4ad

Nei, for du vet jo alt om meg og hva jeg er klar for eller ikke :)

• Liker 1
Skrevet
44 minutter siden, petterm skrev:

Klart det er OK. Det beste som kan skje er at du får en venn for livet, evt kjæreste hvis begge er single, det værste som kan skje er at han ikke vil ha noe med deg å gjøre. Sjansen for det er ikke så stor når han liker bildene dine på Instagram. 

Skal følge rådet ditt, takk! Må bare dame meg litt opp først.

Takk til dere over som ga meg bekreftelse på dette!😁

• Liker 1
Skrevet

Er du tøff nok til å tenke det, så er du tøff nok til å gjennomføre det. Du har jo en super inngangsport med det at dere gikk på skole sammen. Do it! Og lykke til :)

Anonymkode: b8647...d68

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du tøff nok til å tenke det, så er du tøff nok til å gjennomføre det. Du har jo en super inngangsport med det at dere gikk på skole sammen. Do it! Og lykke til :)

Anonymkode: b8647...d68

Tusen takk for motivasjonen! 😄

• Liker 1
Skrevet

Klart det! 
Svarer han nei slipper du å tenke noe mer på det.

Anonymkode: b35ff...827

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...