Gå til innhold

Suge hvis ikke slikking tilbake? Rimme han hvis ikke rimming tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han jeg dater jar jeg sugt mange ganger. Merket han ville jeg skulle ned til rumpa. Men jeg stoppet. Byr meg litt i mot. Iallefall siden han aldri har slikket meg. Jeg spurte rett ut. Han liker visst ikke å utføre slikking eller rimming. Men på en måte forventer at jeg skal suge han? Og rimme også? Det synes jeg var turnoff faktisk. At han ikke er mann nok til å ville gjøre det samme igjen for meg.
Trodde de fleste menn ble sykt kåt av slikking? 

Og fåtall menn som vil bli rimmet av dame? 

Anonymkode: c1615...783

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du det fra?

Her inne?

Her inne er det vel en to-tre menn som har helt oppheng på det, og som forsøker å få det til å høres vanlig ut.

Anonymkode: 35a77...4e9

• Liker 2
Skrevet

Nope. De fleste menn jeg har møtt liker å slikke, men møtt to som ikke vil, og da suger jeg ikke heller. Så enkelt er det. De får ofre seg litt, trene - som de fleste andre har gjort, ikke bare ligge der og få uten å gi. Bare glem det, sier jeg da. Det er samme gutter som ikke vil ha grønnsaker og som spiser usunt. Lol. Tror det handler om bortskjemthet, er ikke vant til å nyte at andre får sine behov dekket, bare sine egne. "Æsj, det vil jeg ikke". Drittunger.

Anonymkode: 253f1...607

• Liker 16
Skrevet

Har aldri møtt en mann som ikke elsker å slikke. 

Anonymkode: ed257...135

• Liker 3
Skrevet

Heldigvis er vi forskjellige.

Det går an å ha seksuell kjemi selv om begge ikke liker å utføre den samme type sex på partneren. Og, noen ganger finner man ut at man ikke passer så godt sammen på det seksuelle planet.

• Liker 2
Skrevet

Det er stor forskjell på å slikke fordi det er ok å være snill, og ok å få noe tilbake, og det å elske å slikke.

Anonymkode: 764ab...74f

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han jeg dater jar jeg sugt mange ganger. Merket han ville jeg skulle ned til rumpa. Men jeg stoppet. Byr meg litt i mot. Iallefall siden han aldri har slikket meg. Jeg spurte rett ut. Han liker visst ikke å utføre slikking eller rimming. Men på en måte forventer at jeg skal suge han? Og rimme også? Det synes jeg var turnoff faktisk. At han ikke er mann nok til å ville gjøre det samme igjen for meg.

Og fåtall menn som vil bli rimmet av dame? 

Anonymkode: c1615...783

Kanskje du må spørre deg selv hvorfor han ikke vil slikke? 
Barberer du deg? 
Lukter det vondt der nede? 
Noen damer har en helt ubeskrivelig merkelig lukt der nede. Antar det handler om sopp. 

Skrevet

Hvis du elsker å suge, så gjør du det uavhengig av hva han gjør med deg. 

Hvis du ikke elsker det, så er det fair å ikke gjøre det hvis han ikke slikker deg. 

Anonymkode: feded...c8d

• Liker 1
Skrevet

Min opplevelse er at menn digger å slikke. Men rimme, er det å slikke i rumpehullet? Er det virkelig vanlig? Det hadde jeg aldri gjort, og mannen min ville aldri bedt meg gjøre det heller. Er ikke det egentlig farlig mtp bakterier? 

Anonymkode: 540f2...907

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du elsker å suge, så gjør du det uavhengig av hva han gjør med deg. 

Hvis du ikke elsker det, så er det fair å ikke gjøre det hvis han ikke slikker deg. 

Det er jeg faktisk uenig i, men folk er sikkert forskjellige.

Jeg elsker å suge. Likevel kunne jeg ikke vært i en seksuell relasjon hvor mannen ikke brydde seg om min orgasme. Det er avtennende, jeg ville følt det som mangel på respekt og kjærlighet. Jeg tviler på at jeg vil fortsette å nyte og crave sex  hvis jeg aldri når klimaks. Trenger ikke å nå klimaks hver gang, men aldri, det blir for stusselig.

Jeg tror jeg kunne klart det hvis han var opptatt av å gi meg orgasme på andre måter da, her handler det om innstilling og omtanke.

Anonymkode: 76344...d50

• Liker 2
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg faktisk uenig i, men folk er sikkert forskjellige.

Jeg elsker å suge. Likevel kunne jeg ikke vært i en seksuell relasjon hvor mannen ikke brydde seg om min orgasme. Det er avtennende, jeg ville følt det som mangel på respekt og kjærlighet. Jeg tviler på at jeg vil fortsette å nyte og crave sex  hvis jeg aldri når klimaks. Trenger ikke å nå klimaks hver gang, men aldri, det blir for stusselig.

Jeg tror jeg kunne klart det hvis han var opptatt av å gi meg orgasme på andre måter da, her handler det om innstilling og omtanke.

Dersom du kun kan oppnå orgasme ved slikking, er jeg enig. Men det er nok veldig sjelden. Fingring kan få de fleste til å komme dersom det gjøres på rett måte. Og selvfølgelig må mannen læres opp i hvordan nettopp du liker det. 

• Liker 1
Skrevet

Om du liker å suge ham, så fortsett da vel? 
Om ikke, så stopp.

Han har fortalt deg en grense, og den må du respektere. Så får du eventuelt vurdere hvor viktig slikking er for deg, om du vil fortsette eller ikke. :) 
Men jeg syns ikke sex skal være et "enden gjør du sånne, eller så gjør ikke jeg sånn" spill. det blir for dumt i mine øyne. 

• Liker 6
Skrevet
47 minutter siden, SlemUlv skrev:

Om ikke, så stopp.

Han har fortalt deg en grense, og den må du respektere. Så får du eventuelt vurdere hvor viktig slikking er for deg, om du vil fortsette eller ikke. :) 
Men jeg syns ikke sex skal være et "enden gjør du sånne, eller så gjør ikke jeg sånn" spill. det blir for dumt i mine øyne. 

Det er ikke nødvendigvis et spill. Jeg kjenner for mange kvinner som ikke er blitt slikket (og derfor ofte ikke kommer), men som suger tilbake, fordi de føler det er forventet at kvinner skal suge kjæresten sin. Og så finner de seg i at han ikke vil, for de vil ikke mase, eller de legger skylda på seg selv. Og så går de rundt og stresser over om de ser stygge ut eller lukter vondt der nede, sånn selvshaming som kvinner dessverre gjør. Det trenger altså ikke være et spill, men det kan være en push. Jeg gjorde dette med eksen min, fordi han ville bli sugd, men nektet å gå ned på meg. Utrolig usjarmerende, det gjorde jo at jeg også faktisk mistet lysten til å gå ned på ham.

Anonymkode: 253f1...607

• Liker 4
Skrevet

Ikke er mann nok? Det er da mange menn som ikke liker å slikke og det er greit. Du må ikke suge han du heller. Man skal aldri gjøre noe seksuelt man ikke har lyst til 

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde ikke vært i et forhold med en slik mann. Kunne ikke slått meg til ro med aldri å oppleve å bli slikket igjen, og har møtt så mange menn som elsker det.

Anonymkode: da299...fa6

• Liker 2
Skrevet

Må alt være quid pro quo?

• Liker 1
Skrevet
56 minutter siden, SlemUlv skrev:

Om ikke, så stopp.

Enig, det skal ikke være et spill.

Det viktige er å kjenne på egne grenser. Lytt til den magefølelsen. Ikke gi mer enn hva som føles greit.

Du kan ikke være kompatible seksuelt med alle. Noen ganger er det best å gå videre.

• Liker 1
Skrevet

Utrolig trist å lese at det er slik mange kvinner (og kanskje menn) tenker om seksuelle handlinger. Jeg elsker å suge og ønsker å gi den jeg elsker den gleden uavhengig av om han ønsker å slikke meg, eller andre ting som gir meg nytelse. Totalsummen av sex skal være glede og nytelse for begge parter, men man kan ikke ha en «et øye for et øye» logikk i senga, det er jo bare giftig og manipulerende tenker jeg.

Anonymkode: 1a65b...b09

• Liker 5
Skrevet
36 minutter siden, Whistler skrev:

Må alt være quid pro quo?

Nei. Sex bør være preget av velbehag og nytelse. Det skal gi lyst på mer.

Skrevet

Typisk menn. «Nei vi vil ikke slikke fitte eller rimme deg fordi vi ikke vil, men vi vil absolutt ha analsex selv om du ikke vil! Dette går bare enveis skjønner du»

Anonymkode: a4bf8...18e

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...