Gå til innhold

Hva har skjedd med KG?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er heller ikke enig i at det ser ut til å være en direkte sammenheng mellom bruk av ab-funksjon og kvalm. Ja, endel "enkel" trolling og tøv skjer med ab-bruker, men den mest ødeleggende trollingen, men enda verre mobbingen og herskingen er det brukere som skriver under nick som står for. Det er i hvertfall mitt inntrykk.

Anonymkode: 871af...0dc

Mitt inntrykk er at de som poster med nick er flinkere til å unngå personangrep mm. (men jeg er ny bruker her, så ikke sikkert jeg er helt ajour :) )
Nå kan man jo bare overse de som skriver slike ting, og ev rapportere de. Men det er eneste muligheten du har med AB. Har de nick og du fortsatt syns de mobber og hersker, så kan du jo bare blokkere de. Det er jo nettopp det som er så bra med med å ikke bruke AB. Du får ett miljø du vil ha og slipper disse skal ødelegge for deg.

Endret av keso
( )
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skriver av og til under AB, ikke fordi det er sensitive emner i seg selv, men det er ikke all informasjon jeg vil skal kunne knyttes til mitt nick. Hadde man kunnet koble alt om hvilket yrke jeg har, alder, bosted, hvilket land jeg pleier å feriere i, antall barn og hvilket land foreldrene mine har flyttet til, ville folk som kjenner meg, visst hvem jeg var. Noen ting liker jeg å diskutere anonymt på nettet uten at folk som kjenner meg trenger å vite det.

Skrevet
På 17.8.2020 den 23.50, AnonymBruker skrev:

Det er mye latterliggjøring og påstander fra de som tror de vet best. Saueflokken som følger Korona regler feks. Hvor mye tull som pågår på nettsiden avhenger av hvem som er her og alderen.

Du gjør best i å prøve å ignorere de du ikke liker svarene fra. Det er mange tråder brukere oppfører seg bra i også. 

Anonymkode: adf06...455

Du som kaller meningsmotstandere for saueflokken må da være nettopp en av de ts snakker om.

• Liker 1
Skrevet
På 17.8.2020 den 23.40, Traktorlesba96 skrev:

Det er ikke lenger hyggelig å være her. Hver poster jeg går inn på, så er det personangrep mot TS. Det er hakking, det er trakassering, det er generelt dårlig stemning. Jeg synes det bare blir verre og verre. Jeg skal ikke komme med eksempler, orker ikke helle bensin over bålet, men jeg regner ikke med at jeg er det eneste som føler det sånn. 

Har det alltid vært sånn, eller blir det faktisk verre? 

Når de i løpet av samtalene forteller om hvorfor de trakasserte, kommer det ofte frem at de gjør det for spenningens skyld, at de ikke legger så mye alvor i det de gjør og at de ikke er klarover at det kan være straffbart det de gjør.

Personer som ønsker oppmerksomhet kan få kred og status i subkulturer på internett ved å skryte på seg ting de har gjort. Foraene fungerer som et sted som gir bekreftelse og en følelse av tilhørighet, status og gruppeidentitet.

Et annet element som vi ofte ser ved krenkelser og vold via nettet, er at selve nettet skaper en avstand mellom de som begår krenkelsene og de som utsettes for dem. Denne avstanden gjør at de som utøver krenkelsene har vanskeligere med å ta inn over seg konsekvensene for de utsatte, og at de dermed bagatelliserer handlingene. :opplyser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...