Stoltskeiv Skrevet 17. august 2020 #1 Skrevet 17. august 2020 Det er ikke lenger hyggelig å være her. Hver poster jeg går inn på, så er det personangrep mot TS. Det er hakking, det er trakassering, det er generelt dårlig stemning. Jeg synes det bare blir verre og verre. Jeg skal ikke komme med eksempler, orker ikke helle bensin over bålet, men jeg regner ikke med at jeg er det eneste som føler det sånn. Har det alltid vært sånn, eller blir det faktisk verre? 19
Silva Pluvialis Skrevet 17. august 2020 #2 Skrevet 17. august 2020 Jeg syntes faktisk det var verre før, men kanskje jeg tar feil, eller kanskje jeg bare ikke lenger bryr meg om stygge ting folk skriver til meg. 3
Stoltskeiv Skrevet 17. august 2020 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2020 2 minutter siden, Uatskillelig skrev: Jeg syntes faktisk det var verre før, men kanskje jeg tar feil, eller kanskje jeg bare ikke lenger bryr meg om stygge ting folk skriver til meg. Det verste er at jeg selv merker jeg begynner å bli lei og svare folk tilbake. Da er ikke jeg noe bedre, men jeg orker ikke å bli kalt transekvinne, og jeg orker ikke å finne meg i slike ting lenger. Mulig jeg bare må prøve å ta en litt pause. For dette er ikke greit. Folk tror de kan skrive hva de vil bare de er anonyme 😕 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #4 Skrevet 17. august 2020 Det er mye latterliggjøring og påstander fra de som tror de vet best. Saueflokken som følger Korona regler feks. Hvor mye tull som pågår på nettsiden avhenger av hvem som er her og alderen. Du gjør best i å prøve å ignorere de du ikke liker svarene fra. Det er mange tråder brukere oppfører seg bra i også. Anonymkode: adf06...455 6
Utelukke Skrevet 17. august 2020 #5 Skrevet 17. august 2020 Mange som mangler selvinnsikt. Krangler med andre om noe dem nettopp har tatt sånn på vei for selv. 😅 Slitsomt. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #6 Skrevet 17. august 2020 1 minutt siden, Traktorlesba96 said: Det verste er at jeg selv merker jeg begynner å bli lei og svare folk tilbake. Da er ikke jeg noe bedre, men jeg orker ikke å bli kalt transekvinne, og jeg orker ikke å finne meg i slike ting lenger. Mulig jeg bare må prøve å ta en litt pause. For dette er ikke greit. Folk tror de kan skrive hva de vil bare de er anonyme 😕 Det kan være greit med et mer nøytralt nick, og evt å skrive som anonymbruker, for da kan ikke de som elsker å hakke på andre mennesker finne deg og det du har skrevet. Enkelte mennesker er dessverre så trangsynte at de ser bare tuneller. Anonymkode: adf06...455 2
Silva Pluvialis Skrevet 17. august 2020 #7 Skrevet 17. august 2020 1 minutt siden, Traktorlesba96 skrev: Det verste er at jeg selv merker jeg begynner å bli lei og svare folk tilbake. Da er ikke jeg noe bedre, men jeg orker ikke å bli kalt transekvinne, og jeg orker ikke å finne meg i slike ting lenger. Mulig jeg bare må prøve å ta en litt pause. For dette er ikke greit. Folk tror de kan skrive hva de vil bare de er anonyme 😕 Det er veldig trist at folk ikke har sperrer på hva de skriver til andre mennesker. Jeg forstår godt at det er sårt at du ikke føler den anerkjent for den du er. Husk uansett at det bare er du som kan definere deg. Hvem du selv føler at du er er mye viktigere enn hva vilt fremmede mener om hvem du er. Vi er mange som respekterer og anerkjenner de som sliter med kjønnsidentitet. Alt i alt så er kjønn ikke bare biologisk, men også en sosiologisk konstruksjon. Kjønn er ikke nødvendigvis noe man er, men noe man blir. 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #8 Skrevet 17. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er mye latterliggjøring og påstander fra de som tror de vet best. Saueflokken som følger Korona regler feks. Hvor mye tull som pågår på nettsiden avhenger av hvem som er her og alderen. Du gjør best i å prøve å ignorere de du ikke liker svarene fra. Det er mange tråder brukere oppfører seg bra i også. Anonymkode: adf06...455 Du synes ikke det er litt ironisk å påpeke latterliggjøring i samme åndedrag som du kaller de som er uenige med deg for «saueflokken»? Anonymkode: 84393...65b 8
Stoltskeiv Skrevet 17. august 2020 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2020 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du synes ikke det er litt ironisk å påpeke latterliggjøring i samme åndedrag som du kaller de som er uenige med deg for «saueflokken»? Anonymkode: 84393...65b Jeg har ikke skrevet saueflokken? Jeg leste den kommentaren, men var ikke jeg som skrev det. tolerer fult ut uenighet, men ikke når det går på personangrep eller på bekosting av individet😊 Endret 17. august 2020 av Traktorlesba96 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #10 Skrevet 17. august 2020 3 minutter siden, Traktorlesba96 skrev: Jeg har ikke skrevet saueflokken? Jeg leste den kommentaren, men var ikke jeg som skrev det😊 Neida jeg mente ikke deg! Svarte til den som skrev det 😛 syntes det var litt morsomt at den personen trakk fram all latterliggjøringen her også latterliggjorde andre i neste setning 😂 Anonymkode: 84393...65b 2
Utelukke Skrevet 17. august 2020 #11 Skrevet 17. august 2020 4 minutter siden, Traktorlesba96 skrev: Jeg har ikke skrevet saueflokken? Jeg leste den kommentaren, men var ikke jeg som skrev det😊 Men personen du siterer, siterte jo heller ikke deg? 🤷♀️
Stoltskeiv Skrevet 17. august 2020 Forfatter #12 Skrevet 17. august 2020 (endret) 1 minutt siden, Utelukke skrev: Men personen du siterer, siterte jo heller ikke deg? 🤷♀️ Åja😅 srry. Litt trøtt kan man si😂 Endret 17. august 2020 av Traktorlesba96
Utelukke Skrevet 17. august 2020 #13 Skrevet 17. august 2020 Akkurat nå, Traktorlesba96 skrev: Åja😅 srry 🤭 Hi hi.
SoWhat? Skrevet 17. august 2020 #14 Skrevet 17. august 2020 Syns det er ille her inne, og vært i hele sommer syns jeg. 5
Kaptein Klein Skrevet 17. august 2020 #15 Skrevet 17. august 2020 Er da ingen forskjell sånn sett sammenlignet med hvordan det var for noen år siden. Eneste forskjellen er at forumet blir gradvis mer og mer uinteressant. De legendariske brukerne som en gang pleide å beite her, har for lengst funnet seg grønnere enger, eller blitt bannet. 2
Stoltskeiv Skrevet 17. august 2020 Forfatter #16 Skrevet 17. august 2020 Akkurat nå, SoWhat? skrev: Syns det er ille her inne, og vært i hele sommer syns jeg. Kanskje folk generelt er lei av pandemien som setter stopper for så mye. Så det dessverre går utover andre
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #17 Skrevet 17. august 2020 Det har alltid vært mer eller mindre slik som dette. Anonymkode: ed34d...4b4 3
SoWhat? Skrevet 17. august 2020 #18 Skrevet 17. august 2020 2 minutter siden, Traktorlesba96 skrev: Kanskje folk generelt er lei av pandemien som setter stopper for så mye. Så det dessverre går utover andre Det er faktisk akkurat det jeg har tenkt. 1
Stoltskeiv Skrevet 17. august 2020 Forfatter #19 Skrevet 17. august 2020 (endret) 26 minutter siden, Uatskillelig skrev: Det er veldig trist at folk ikke har sperrer på hva de skriver til andre mennesker. Jeg forstår godt at det er sårt at du ikke føler den anerkjent for den du er. Husk uansett at det bare er du som kan definere deg. Hvem du selv føler at du er er mye viktigere enn hva vilt fremmede mener om hvem du er. Vi er mange som respekterer og anerkjenner de som sliter med kjønnsidentitet. Alt i alt så er kjønn ikke bare biologisk, men også en sosiologisk konstruksjon. Kjønn er ikke nødvendigvis noe man er, men noe man blir. Skal sies at jeg er cis kvinne altså. Men synes mer mer synd på de som sliter med identitet og vil utforske blir møtt på fordommer med en gang. Det trenger ikke handle om legning, men det foregår uansett hva tema er. Noe som er veldig veldig trist Endret 17. august 2020 av Traktorlesba96
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #20 Skrevet 17. august 2020 20 minutter siden, AnonymBruker said: Du synes ikke det er litt ironisk å påpeke latterliggjøring i samme åndedrag som du kaller de som er uenige med deg for «saueflokken»? Anonymkode: 84393...65b Jeg obsereverer de som skriver, har ikke deltatt selv. Men ja, jeg syns de oppfører seg som sauer. Anonymkode: adf06...455
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå