Gå til innhold

Leser du på do?

Leser du på do?  

47 stemmer

1. 1. Leser du på do?

• Ja
      29
    • Nei
      17

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hvis g-punktet deres også var i ræva så ville dere nok brukt noen minutter lenger på do..

Det er da ikke alle menn som bruker lang tid og må lese på do. Hverken min mann, bror, far, svigerfar eller svoger har jeg noensinne opplevd at har blitt borte i lengre tid, ei heller med lesestoff.

(Full oversikt her i gården!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke på do så lenge at jeg trenger lesestoff...Har alltid sett for meg at det er noe gutter/menn gjør ;) (ikke alle selvfølgelig...)

Gjest TomKrus
Skrevet (endret)
Det er da ikke alle menn som bruker lang tid og må lese på do. Hverken min mann, bror, far, svigerfar eller svoger har jeg noensinne opplevd at har blitt borte i lengre tid, ei heller med lesestoff.

(Full oversikt her i gården!!)

Ikke alle menn som bruker lang tid i senga heller ;)

Endret av TomKrus
Skrevet
Ikke alle menn som bruker lang tid i senga heller ;)

Av naturlige grunner, har jeg heldigvis ikke like god oversikt over mannlige familiemedlemmer på det området. :ler:

Skrevet
Ja, jeg leser på do. Ubegripelig kjedelig å være på do uten å ha noe å lese.

Er jeg på besøk som ikke har lektyre, nøyer jeg meg med å samle sammen noen shampflasker etc og leser bakpå, gjerne på alle språk.

Ganske sykt for noen, sikkert.

Samme her! Jeg har faktisk lært en noen finske ord pga denne trangen til å lese.

Skrevet

Har blader på do- illustret vitenskap ligger alltid der. Er det ikke noe å lese på do ser jeg meg om etter ett eller annet produkt jeg kan lese bakpå. Har lang lano og shampoo erfaring *lol*. Litt arti' å se at det er flere snålinger der ute :)

Gjest Guest
Skrevet
Samme her! Jeg har faktisk lært en noen finske ord pga denne trangen til å lese.

Eisa peita? (sikker noen i-er for lite)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg leser bare når jeg tisser, å drite-lese er ekkelt i mine øyne, bøst men sånn er det! Leser så klart DOnald, og DOn rosa er de beste, det blir ca 3-4 ruter hver gang jeg er på do da :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Kunne ikke falle meg inn å bruke mer tid på do enn nødvendig.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Nei. Jeg vil helst ut av doen fortest mulig :) hehe

Skrevet

Ja har jo lært "Må ikke tildekkes" på mange språk, som det står på varmeovnene som er plassert i synsfeltet på enkelte do.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...