Gjest Violetta Skrevet 17. juli 2005 #21 Skrevet 17. juli 2005 Nei, eg leser aldri på do. Har aldri skjønt meg på folk som tar med seg VG og blir der inne i 20-30 minutt ← Ikke jeg heller, har aldri brukt mer enn 15 min på å lese VG...
Gjest Catwoman Skrevet 18. juli 2005 #22 Skrevet 18. juli 2005 Jeg bare mener at det må da finnes mer komfortable plasser enn akkurat do... klart det, men nå er det jo ikke akkurat sånn: "nå jeg skal jeg jammen meg gå kose meg med det nye se og hør på do" På do kan ting ta litt tid, og så er det jo greit å slappe av litt, så da kan noe å lese på være greit. Jeg leser på do av og til, men det er sjelden, som regel gjør jeg det ikke.
Malama Skrevet 18. juli 2005 #23 Skrevet 18. juli 2005 Somregel gjør jeg ikke det, dersom det bare er "en kjapp tur". Men dersom det er slik at dette har tenkt å ta tid, så er det jo greit å lese litt ja. Jeg har lest godt på det som tår på alle toalettpapirpakker og truseinnleggpakker de gangene jeg har rydda på do og tatt ut alle bladene (sambo drar inn tegneserier dit) (Shampoflasker leser jeg gjerne i dusjen, på alle mulige språk ja, sånn mens balsamen virker. Lærte meg en del ord på finsk på den måten en periode...) Men jeg går ikke på do for å lese, jeg bare leser om jeg likevel må sitte der ei stund.
Gjest Milah Skrevet 18. juli 2005 #24 Skrevet 18. juli 2005 Ja, jeg leser på do. Ubegripelig kjedelig å være på do uten å ha noe å lese. Er jeg på besøk som ikke har lektyre, nøyer jeg meg med å samle sammen noen shampflasker etc og leser bakpå, gjerne på alle språk. Ganske sykt for noen, sikkert. ← Trodde jeg var den eneste som gjorde det jeg..
Gjest gurimalla Skrevet 18. juli 2005 #25 Skrevet 18. juli 2005 Jeg gjør akkurat det samme som da jeg var 5 år: Leser Donald Duck!
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2005 #26 Skrevet 18. juli 2005 Nei, det gjør jeg ikke! Jeg skjønner heller ikke det med at "ting tar tid". Hvis jeg ikke MÅ på do så går jeg ikke heller. Når jeg går dit er det pga at noe vil ut, og det tar ikke mange sekundene... Kanskje hvis jeg ahdde bodd i kollektiv med mange folk rundt meg konstant, og doet var eneste frisone, at jeg hadde rigget meg til der inne med blader og slikt..
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2005 #27 Skrevet 18. juli 2005 Ja, jeg leser på do. Aviser og blader - aldri bøker. Det er ikke slik at jeg går på do for å lese, eller blir sittende der i en halvtime for å lese ferdig. Men jeg kan nok bli sittende noen ekstra minutter for å lese ferdig en artikkel. Jeg liker egentlig å lese på do. Det er liksom en egen frisone hvor jeg kan få være helt i fred, ingen som avbryter osv. Det er så kjedelig å gå på do, så det kan være greit å ha noe å gjøre (skjønner ikke det helt egnetlig, jeg kjeder meg så og si aldri - men det å gå på do synes jeg er ordentlig kjedelig!)
Gjest seroxata Skrevet 18. juli 2005 #28 Skrevet 18. juli 2005 nei, det hender veldig sjeldent... jeg liker ikke sitte på doen, så jeg gjør meg fortest mulig ferdig, og går heller ut og leser:D
Malama Skrevet 18. juli 2005 #29 Skrevet 18. juli 2005 Nei, det gjør jeg ikke! Jeg skjønner heller ikke det med at "ting tar tid". Hvis jeg ikke MÅ på do så går jeg ikke heller. Når jeg går dit er det pga at noe vil ut, og det tar ikke mange sekundene... ← Heldig for deg. Noen av oss har en mage som bar TAR tid av og til. Javisst, jeg går på do fordi jeg må på do, men det kan fint ta tid likevel.
lillesky Skrevet 18. juli 2005 #30 Skrevet 18. juli 2005 Leser som regel ikke på do. Men hvis det ligger et blad der, som ser spennende ut, så hender det jeg blar litt! Men jeg vil helst bli ferdig fortest mulig. Samboeren min leser heller ikke på do, men det hender han sovner der! Om morran, hvis han er trøtt. Pappa leser nesten alltid på do!
tommeline Skrevet 19. juli 2005 #31 Skrevet 19. juli 2005 Det hender. Magasinet fra Dagbladet havner gjerne på do. Er ikke så dumt å få slappet ordentlig av når man sitter på do, og "må mye"... Da jeg bodde i bofellesskap hadde vi Dobok på do. Fungerte som en slags kollektiv dagbok og gjestebok (nesten som KG , bare at jeg ikke tar med meg maskinen på do...).
Minimor Skrevet 20. juli 2005 #33 Skrevet 20. juli 2005 Tegneserier på dassen er et must for meg. Når du først sitter på dassen, så skal du slappe av og ta den tiden du trenger. Men dette er hjemme selvsagt. Conan, Pondus, Nemi og Donald er blader som anbefales når du først må trøkke. hehe
vixen Skrevet 20. juli 2005 #34 Skrevet 20. juli 2005 Syns det er greit å bruke så lite tid på do som mulig jeg. Bedre å sitte i godstolen eller ligge på senga å lese enn å sitte der... -viXen-
Gjest Gitte Skrevet 20. juli 2005 #35 Skrevet 20. juli 2005 yes indeed.. plukker opp et blad bare jeg skal tisse jeg har et bredt utvalg av Det Nye, Pondus og Rocky liggende på do
Superlammet Skrevet 21. juli 2005 #37 Skrevet 21. juli 2005 yes indeed.. plukker opp et blad bare jeg skal tisse jeg har et bredt utvalg av Det Nye, Pondus og Rocky liggende på do ← Bytt ut Det Nye med Conan så har man samlingen min som befinner seg i tronerommet.
Fauna Skrevet 21. juli 2005 #38 Skrevet 21. juli 2005 Har aldri forstått det med lesing på do.. Stefar min kunne gjerne lese ut så og si en hel donald duck pocket bok mens han var der inne. Utrolig irriterende om man står og venter.
Gjest Melk Skrevet 21. juli 2005 #39 Skrevet 21. juli 2005 Aldri, går ikke på do om jeg ikke må på do. Jobbet en gang med en dust som tok med seg flere aviser på do på jobb, og sa han ble borte i 15-20 minutter, så noen andre måtte passe barna han hadde ansvaret for den dagen Ikke overraskende endte det med at han fikk sparket til slutt. (Gjorde en haug andre uansvarlige ting)
Gjest TomKrus Skrevet 21. juli 2005 #40 Skrevet 21. juli 2005 Aldri, går ikke på do om jeg ikke må på do. Jobbet en gang med en dust som tok med seg flere aviser på do på jobb, og sa han ble borte i 15-20 minutter Hvis g-punktet deres også var i ræva så ville dere nok brukt noen minutter lenger på do..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå