Gjest Violetta Skrevet 17. juli 2005 #1 Skrevet 17. juli 2005 Skjønner ikke hvorfor folk gidder å lese akkurat på do... Men det er jo mange som gjør det, så en grunn må det jo være.
Arkana Skrevet 17. juli 2005 #3 Skrevet 17. juli 2005 Ja, det hender, hvis jeg vet det kan ta litt tid. Hva er galt med å lese på do? Det er jo ikke som om jeg dypper bladet/boka nedi toalettet eller tørket meg med den.
Gjest Violetta Skrevet 17. juli 2005 #4 Skrevet 17. juli 2005 (endret) Ja, det hender, hvis jeg vet det kan ta litt tid. Hva er galt med å lese på do? Det er jo ikke som om jeg dypper bladet/boka nedi toalettet eller tørket meg med den. ← Jeg har da ikke sagt at det er noe galt i det, har jeg beskyldt deg for det? Jeg bare mener at det må da finnes mer komfortable plasser enn akkurat do... Endret 17. juli 2005 av Violetta
Gjest Devil's Spawn Skrevet 17. juli 2005 #5 Skrevet 17. juli 2005 Jeg leser på det som står på etiketten til dasspapiret. Lærerikt, det er ikke grenser for hva man kan gjøre med Särla dasspapir.
Gjest Vindelspev Skrevet 17. juli 2005 #6 Skrevet 17. juli 2005 Mye god litteratur inntas på do i dette huset! :latter: Tror det er en kombinasjon av at _ting tar tid_, og at på do må man nesten bare roe ned, så anledningen byr seg jo.
Arkana Skrevet 17. juli 2005 #7 Skrevet 17. juli 2005 Jeg bare mener at det må da finnes mer komfortable plasser enn akkurat do... ← Det finnes det garantert. Men det er ikke som om jeg går på do for å lese, men når jeg først skal på do så kan jeg like godt lese litt.
Pleier Skrevet 17. juli 2005 #8 Skrevet 17. juli 2005 Ting tar tid ja. Og så er det jo ganske kjedelig å stirre i veggen. Skulle helst hatt en TV der da men.
Gjest Darcy Skrevet 17. juli 2005 #9 Skrevet 17. juli 2005 Nei. Når jeg besøker en gammel tante med blad-kurv på badet så hender det, men det blir bare meningsløst har jeg funnet ut, gjør meg heller ferdig fortest mulig.
Totalya Skrevet 17. juli 2005 #10 Skrevet 17. juli 2005 Hvis jeg vet at "ting tar tid", så hender det ja. Selv om "ting da ofte tar enda lenger tid"...
aline Skrevet 17. juli 2005 #11 Skrevet 17. juli 2005 nei, det gjør jeg så godt som aldri. stort sett så tar det ikke lange tiden der inne, så det går helt fint uten.
Gjest Bellatrix Skrevet 17. juli 2005 #12 Skrevet 17. juli 2005 Som barn leste jeg Donald på do, men nå gjør jeg det jeg skal og går ut igjen.
Bree Skrevet 17. juli 2005 #13 Skrevet 17. juli 2005 Ja, jeg leser på do. Ubegripelig kjedelig å være på do uten å ha noe å lese. Er jeg på besøk som ikke har lektyre, nøyer jeg meg med å samle sammen noen shampflasker etc og leser bakpå, gjerne på alle språk. Ganske sykt for noen, sikkert.
monja Skrevet 17. juli 2005 #14 Skrevet 17. juli 2005 Jupp, jeg leser på do. Både fordi ting kan ta litt tid og fordi jeg får være i fred der.
Gjest LoisLane Skrevet 17. juli 2005 #15 Skrevet 17. juli 2005 Ja, jeg leser på do. Liker å ha et halvlest ukeblad der, jeg "oppdager" nye artikler og leser og koser meg. Noe tyngre litteratur blir det ikke, det inntar jeg andre steder. Som småbarnsmor er det et av de få stedene jeg kan låse døra og få være i fred i flere minutter.
Gjest Spacegirl Skrevet 17. juli 2005 #16 Skrevet 17. juli 2005 Ja, jeg leser på do. Ubegripelig kjedelig å være på do uten å ha noe å lese. Er jeg på besøk som ikke har lektyre, nøyer jeg meg med å samle sammen noen shampflasker etc og leser bakpå, gjerne på alle språk. ← Samme gjør jeg Hjemme har jeg alltid noen Illustrert Vitenskap og HjemmePC - blader liggende på toalettet, så slipper jeg å kjede meg. Men jeg må innrømme at jeg sitter litt lengre enn nødvendig hvis jeg kommer over en interessant artikkel
LilleMy Skrevet 17. juli 2005 #17 Skrevet 17. juli 2005 Nei, det gjør jeg ikke. At ting kan ta tid på toalettet er en ting, men den "tingen" pleier å medføre en viss ubehagelig lukt - og da kommer jeg meg fort ut!
Gjest Emera Skrevet 17. juli 2005 #18 Skrevet 17. juli 2005 Som småbarnsmor er det et av de få stedene jeg kan låse døra og få være i fred i flere minutter. ← Kjenner meg igjen i det, fra da datteren min var mindre. Så fremt faren hennes var hjemme, kunne jeg tillate meg å sitte lenge og vel, og til og med låse døren! Luksus den gangen, det. Nå er det sjelden jeg leser på do, men det hender.
Samantha Skrevet 17. juli 2005 #19 Skrevet 17. juli 2005 Nei, eg leser aldri på do. Har aldri skjønt meg på folk som tar med seg VG og blir der inne i 20-30 minutt
Gjest lilletroll Skrevet 17. juli 2005 #20 Skrevet 17. juli 2005 Nei, jeg leser ikke på do. Har aldri gjort det, og kommer nok ikke til å begynne heller... Jeg sitter jo ikke der i evigheter, heller, da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå