leetha Skrevet 17. august 2020 #1 Skrevet 17. august 2020 Nå er det 4 måneder siden flyreisen vår til syden (familietur) ble kansellert av SAS grunnet Covid19. Vi skulle fly rutefly til Athen i Hellas. Ba om full refusjon og fikk bekreftelse på mail. Fortsatt ingen penger, umulig å ringe de eller få kontakt med de. Noen som venter/har fått?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #2 Skrevet 17. august 2020 Jeg venter på refusjon for to reiser, en skulle vært i april og en i juni. Bestilte billettene rundt juletider. jeg prøvde å ringe SAS i går, faktisk. Sto en time i kø, før linjen ble brutt. har fått to e-poster i det siste der de anbefaler å velge cash points i stedet. Og få en kompensasjon på 300 kr per reise i cash points i tillegg. Har ikke valgt å benytte meg av dette. For at jeg skal tørre å velge cash points, må de doble billettverdien. Og selv ikke da er jeg sikker på at jeg ville valgt det. Norwegian var mye kjappere med tilbakebetaling. Anonymkode: 3cab4...4ec
leetha Skrevet 21. august 2020 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2020 Vi fikk også fort fra Norwegian. Blir skikkelig lei av å vente ..
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #4 Skrevet 21. august 2020 Fikk pengene for to turer som skulle ta av i mars og april. Pengene var på konto innen 3 uker. Eurobonus medlem hvis det har noe å si. Anonymkode: b2715...d9c
Knirke Skrevet 22. august 2020 #5 Skrevet 22. august 2020 (endret) Bestilte tur i April via SuperSaver, og flighten(e) var operert av SAS. Nå sier SuperSaver at jeg må kontakte SAS, og SAS sier jeg må kontakte SuperSaver. Ingen av dem svarer på mail eller telefon, ordrenummeret hos SS eksisterer tydeligvis ikke lengre, og jeg får ikke logget inn. Skal aldri bestille fra SuperSaver igjen😠 Endret 22. august 2020 av Knirke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå