Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to barn på 4 og 6 år. Vurderer et barn til, men usikker på hvor krevende og helomvendende det blir med enda en unge. Noen med erfaringer? 

Anonymkode: ea3ed...1f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye kommer vel an på økonomi, plass, tid og kapasiet, kjærlighet og samarbeid mellom foreldrene. Er dette på plass vil jeg si grønt lys. Synes så og si alle forhold går dukken og det er så trist med små barn involvert! Vil helst si, nei. Det holder nok..? 

Anonymkode: 7587a...5a8

• Liker 1
Skrevet

Kommer vel an på det.
Kommer an på barna du har - er de selvstendige nå? Krever ikke så mye av dere lenger?
Kommer an på babyen som kommer - den kan være syk/ha ekstra behov etc, går det opp om baby krever 100% av en voksen? 

Jeg har også vurdert et tredje barn, men jeg har ikke overskudd for å være ærlig. Men har to små som bare vil ha mamma mamma mamma og en mann som er flink men som ikke akkurat tar det store initiativet for å få ungene vekk fra leggen min. Og da blir en til bare galskap her. Men om dere har det greiere sånn sett og far er litt mer engasjert på å ta med barna ut osv så kjør på. Stor glede med barn :) Skulle ønske vi hadde mulighet for flere. Forøvrig har vi også kun et sett besteforeldre, litt opp i årene, nå i risikogruppe så vi kan ikke treffe dem noe særlig. Så vi har heller ingen avlastning. Dere har kanskje masse familie som avlaster - og da er det jo enda greiere :) 

Anonymkode: 08980...2b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...